Gjest SVK Skrevet 2. august 2021 #21 Del Skrevet 2. august 2021 4 hours ago, skruttveig said: Ja spesielt denne! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 2. august 2021 #22 Del Skrevet 2. august 2021 Jeg liker ostepop, men det er ikke favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #23 Del Skrevet 2. august 2021 Eeelsker det! Favoritten er Coop sin, de er store og gode! Anonymkode: 4abba...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #24 Del Skrevet 2. august 2021 Ostepop er helt greit men jeg spiser aldri verken det eller potetgull. Anonymkode: 5cc0b...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 2. august 2021 #25 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor,kjøper du den? Anonymkode: fc20f...922 De hadde den overalt som limited edition i fjor, men nå har jeg levd ett år uten - hel til jeg fant dem til 50 kr posen på en kiosk på Kvadrat da vi var på ferie på vestlandet 🙂 fuel heter kiosken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 2. august 2021 #26 Del Skrevet 2. august 2021 (endret) Ja, men ikke den nyeste varianten med " cheezier" smak Endret 2. august 2021 av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 2. august 2021 #27 Del Skrevet 2. august 2021 Ja, det er en av mine absolutte favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #28 Del Skrevet 2. august 2021 skruttveig skrev (18 minutter siden): De hadde den overalt som limited edition i fjor, men nå har jeg levd ett år uten - hel til jeg fant dem til 50 kr posen på en kiosk på Kvadrat da vi var på ferie på vestlandet 🙂 fuel heter kiosken. Det var dumt, bor langt fra vestlandet. Anonymkode: fc20f...922 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 2. august 2021 #29 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Det var dumt, bor langt fra vestlandet. Anonymkode: fc20f...922 Har sendt klage til olw om å få den tilbake i butikkene for noen måneder siden, men ble ikke tatt seriøst for jeg fikk aldri svar ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #30 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kan ikke fordra det. Lukten er enda verre. Må alltid be samboer vende posen bort fra meg når han spiser det. Lukter jo verre enn rumpe 🤮. Anonymkode: 2e4ce...9ac Da tror jeg ikke du har lukta mange rumper Haha Anonymkode: d6156...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2021 #31 Del Skrevet 3. august 2021 Nei, det er en av de få tingene jeg virkelig ikke liker. Hadde en kjæreste en gang som likte det veldig godt. Yækk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 3. august 2021 #32 Del Skrevet 3. august 2021 Misliker sterkt lukt, smak og det at det setter seg fast i tennene 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 3. august 2021 #33 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det var dumt, bor langt fra vestlandet. Anonymkode: fc20f...922 Jeg har kjøpt de på Yummy heaven. Posene er litt mindre, prisen litt høyere, men like god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #34 Del Skrevet 3. august 2021 1 hour ago, Hoppetaujenta said: Nei, det er en av de få tingene jeg virkelig ikke liker. Hadde en kjæreste en gang som likte det veldig godt. Yækk! Trist at an dumpet deg pga ostepoppen, men once you pop you can't stop. Anonymkode: 3834c...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 3. august 2021 #35 Del Skrevet 3. august 2021 Ja, jeg liker det (men synes både Cheetos og Cheez Crunchers er bedre). Jeg spiser det også med gaffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #36 Del Skrevet 3. august 2021 Liker godt ostepop, men det må være de «dyre» merkene. Liker lukta godt også faktisk Men vil ikke ha mer enn pittelitt, mer enn det blir for mye og da er det ikke godt lengre. Anonymkode: d98bd...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 3. august 2021 #37 Del Skrevet 3. august 2021 Liker ostepop - av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #38 Del Skrevet 3. august 2021 Jeg syns ostepopen fra First Price er supergod! Men jeg kan dessverre ikke spise den lenger, får sinnsykt vondt i magen😞 Anonymkode: 9f855...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #39 Del Skrevet 3. august 2021 Det er kjempegodt, men liker ikke ta i det med fingrene så holder posen opp ned og spiser sånn. 😋😀 Anonymkode: 7e86a...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå