AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #41 Skrevet 1. august 2021 22 minutter siden, AnonymBruker said: Menn er ikke ekle eller innpåslitne hvis de aksepterer at det ikke er gjensidig og slutter å sende dickpics til fremmede. Skjønner ikke at det er vanskelig å skille mellom ta kontakt og sende en hyggelig melding og å være ekkel. Anonymkode: 63f2c...2c1 Enig. Og ofte nekter de nei for et nei og å respektere grenser, de slutter søren ikke å ta kontakt og jo mer man trekker seg unna jo mer pågående blir de. Det er ikke gøy og kan føles truende ut også. Har aldri hørt noen si det er creepy og ekkelt med en mann som kun skriver «hei» og respekterer et nei. Anonymkode: 3273e...cd6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #42 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men hva har du gjort for å vise at du er interessert og hva har hun gjort for å vise deg det? Relevant for hva jeg skal svare. For hvis ingen av dere har vist den andre på noen måte at er interessert blir det vanskelig for noen å ta initiativet Anonymkode: 95a3e...6cb Jo, vi har møttes en gang for lenge siden. Jeg har vist det gjennom felles venn, og det samme har hun gjort AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor i alle dager sender du ikke melding? Du kan neppe være veldig interessert 😅 Anonymkode: 3273e...cd6 Jo, men jeg ønsker ikke fremstå som desperat. Så hadde håpt hun sender melding til meg, men det har ikke skjedd enda. Derfor jeg opprettet denne tråden og; nemlig for å vite litt mer om hvordan kvinner (kan) tenke(r) i slike situasjoner. micromaya skrev (3 timer siden): Er jeg interessert, så hopper jeg i det og sender melding. Men må si at som kvinne er det veldig hyggelig om mannen tar initiativ. For et par dager siden fikk jeg en hyggelig melding av en tidligere kollega, som lurte på om jeg ville gå en tur med ham og ta en kaffe. Nå dater jeg en annen og er ikke åpen for å treffe andre – men uansett er det bare et kompliment og hyggelig å bli spurt. Man kan da ikke ta sånt ille opp, da er man bra høy på seg selv! Så, TS - hva venter du egentlig på? Vil du risikere at hun treffer andre i mellomtiden? Send melding – og lykke til! 😊 Hva svarte du kollegaen din som sendte melding? For han fikk vel et avslag..? Jeg venter vel mest pga. for å se om hun sender melding. Dessverre er det en risiko jeg tar enda.. Det har jo vært mye corona restriksjoner og den biten der, så da har kanskje ikke vært så naturlig å ta kontakt. Får jeg ikke melding snart, så må jeg gjøre som du sier Selv om det kjennes utenfor komfortsonen. Er ikke ofte jeg gjør dette.. Anonymkode: 3cefa...3e5
Gjest TheCatLady Skrevet 1. august 2021 #43 Skrevet 1. august 2021 (endret) Jeg må innrømme at jeg ikke gjør det. Har egentlig alltid vært litt pysete når det gjelder sånne ting og for meg er det aldri åpenbart om noen er interessert. Tenker alltid at de sikkert bare er hyggelige. Nå mener jeg menn jeg har truffet i virkeligheten og som jeg kanskje har vært litt interessert i. Utrolig å tenke på at det var jeg som tok første initiativ med eksen. Han virket heller ikke interessert eller ikke i mine øyne i hvert fall. Er det rart jeg er singel? Nei Endret 1. august 2021 av TheCatLady
micromaya Skrevet 1. august 2021 #44 Skrevet 1. august 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Hva svarte du kollegaen din som sendte melding? For han fikk vel et avslag..? Jeg venter vel mest pga. for å se om hun sender melding. Dessverre er det en risiko jeg tar enda.. Det har jo vært mye corona restriksjoner og den biten der, så da har kanskje ikke vært så naturlig å ta kontakt. Får jeg ikke melding snart, så må jeg gjøre som du sier Selv om det kjennes utenfor komfortsonen. Er ikke ofte jeg gjør dette.. Anonymkode: 3cefa...3e5 Jeg svarte som sant var at jeg dater en annen, men takket for at han spurte. Han tok det helt fint, og ønsket meg lykke til. (Han skrev riktig nok at han ble litt flau - men det var det jo ingen grunn til i mine øyne ;)). Og ja, noen ganger må man bare dra seg selv ut av komfortsonen – det er da man vokser og lærer. Lykke til! 😀 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #45 Skrevet 1. august 2021 micromaya skrev (21 minutter siden): Jeg svarte som sant var at jeg dater en annen, men takket for at han spurte. Han tok det helt fint, og ønsket meg lykke til. (Han skrev riktig nok at han ble litt flau - men det var det jo ingen grunn til i mine øyne ;)). Og ja, noen ganger må man bare dra seg selv ut av komfortsonen – det er da man vokser og lærer. Lykke til! 😀 Det er jo ikke så lett når man aldri lykkes de gangene man prøver. Da «lærer» man jo at det ikke er noe vits å prøve😀 Anonymkode: 95a3e...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #46 Skrevet 1. august 2021 som kvinne hadde jeg aldri turt dette Anonymkode: d10d8...548 1
micromaya Skrevet 1. august 2021 #47 Skrevet 1. august 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke så lett når man aldri lykkes de gangene man prøver. Da «lærer» man jo at det ikke er noe vits å prøve😀 Anonymkode: 95a3e...6cb Ser den. Men hold motet oppe, og ikke tenk på tidligere nederlag! (Har hatt min andel av dem, jeg og ;)). Én gang vil man lykkes! 😀
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #48 Skrevet 1. august 2021 Send melding da, kan hende hun bare er opptatt, det er ikke farlig å sende en melding Anonymkode: 6e718...26b 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #49 Skrevet 1. august 2021 Jeg sender aldri melding. Venter på at han skal gjøre det, eller går videre. Anonymkode: ff2e3...4d6 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #50 Skrevet 1. august 2021 Får lyst til å si: Men herregud da mann, du må jo sende melding til henne, ikke sitte og vente!! Hvis du vet at hun er interessert, så er det jo mest sannsynlig at hun blir glad for en mld fra deg, og så tar dere det derfra🙂 Lykke til, skulle ønske det var jeg som fikk mld fra han jeg håper skal sende😉 Anonymkode: cb2bb...4bf 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #51 Skrevet 1. august 2021 Hvor gamle er dere egentlig? Slutt spillet, og ta kontakt. Liker hun deg så går det bra, om ikke så er det vel greit å få vite det også. Anonymkode: 07baa...a3f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #52 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gamle er dere egentlig? Slutt spillet, og ta kontakt. Liker hun deg så går det bra, om ikke så er det vel greit å få vite det også. Anonymkode: 07baa...a3f 30 år! AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får lyst til å si: Men herregud da mann, du må jo sende melding til henne, ikke sitte og vente!! Hvis du vet at hun er interessert, så er det jo mest sannsynlig at hun blir glad for en mld fra deg, og så tar dere det derfra🙂 Lykke til, skulle ønske det var jeg som fikk mld fra han jeg håper skal sende😉 Anonymkode: cb2bb...4bf Ja… ser ut til at jeg faktisk må sende melding snart! ts Anonymkode: 3cefa...3e5
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #53 Skrevet 2. august 2021 Kvinner tar ikke kontakt når de er interessert engang. Ikke rart menn er incels. Anonymkode: a1ffd...52b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #54 Skrevet 2. august 2021 Snart? Ta deg sammen og send en melding nå Anonymkode: 7d5bc...4a0 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #55 Skrevet 2. august 2021 Det er synd en del kvinner ikke tør å vise interesse. .Menn elsker jo damer som tar initiativ! Anonymkode: ad55c...732 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå