Gå til innhold

Kvinner: Er du intr, hadde du sendt melding?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis jeg er interessert i en mann, så tar jeg initiativ. Om det ikke er gjensidig, så er den saken grei, og jeg kan gå videre. Jeg kan ikke skjønne at det skulle være å drite seg ut? Det er da vel et kompliment at noen liker deg, selv om det ikke er gjensidig. Jeg er heller ikke redd for avvisning. Det er en del av livet, og noe man må takle. 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg er interessert i en mann, så tar jeg initiativ. Om det ikke er gjensidig, så er den saken grei, og jeg kan gå videre. Jeg kan ikke skjønne at det skulle være å drite seg ut? Det er da vel et kompliment at noen liker deg, selv om det ikke er gjensidig. Jeg er heller ikke redd for avvisning. Det er en del av livet, og noe man må takle. 

Kan forklare; Jeg føler jeg driter meg ut fordi det at jeg viste interesse/prøvde meg tydet på at jeg innbilte meg at JEG kunne ha sjans på NOEN SOM HAN. Og samtidig fordi jeg da ikke har tolket rett (det at han ikke har vist noe interesse for meg tyder jo på at han ikke er interessert) og det «hintet» har jeg da åpenbart ikke tatt siden jeg prøvde meg. 

Anonymkode: 95a3e...6cb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan forklare; Jeg føler jeg driter meg ut fordi det at jeg viste interesse/prøvde meg tydet på at jeg innbilte meg at JEG kunne ha sjans på NOEN SOM HAN. Og samtidig fordi jeg da ikke har tolket rett (det at han ikke har vist noe interesse for meg tyder jo på at han ikke er interessert) og det «hintet» har jeg da åpenbart ikke tatt siden jeg prøvde meg. 

Folk er forskjellige, og reagerer forskjellig. Noen blir jo fornærmet hvis noen legger an på dem, og de selv mener de er for bra for vedkommende. Hvordan kan du tro du har sjanse på MEG, liksom. Sånne mennesker har jeg lite til overs for, så da er det like greit at man finner ut av hvordan de egentlig er, hvis de reagerer sånn. Det er ikke deg det er noe galt med i en sånn situasjon. 

• Liker 4
Gjest Robin666
Skrevet

Kan ikke forstå at enkelte sitter og ser på kakestykke de har lyst på mens de venter på at noen andre skal komme og spise det opp. 

AnonymBruker
Skrevet
Robin666 skrev (3 minutter siden):

Kan ikke forstå at enkelte sitter og ser på kakestykke de har lyst på mens de venter på at noen andre skal komme og spise det opp. 

:fnise:

Anonymkode: 766e7...e82

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hun vet jeg er interessert. Og så har jeg fått vite at hun også er interessert, og har spurt etter meg. Vi har felles venn(e r) jeg har fått vite fra.

TS :) 

Anonymkode: 3cefa...3e5

Hvorfor i alle dager sender du ikke melding? Du kan neppe være veldig interessert 😅

Anonymkode: 3273e...cd6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Robin666 skrev (16 minutter siden):

Er jo enig. Men samtidig så tør man ikke fordi kaken bare ligger der og kommer ikke flyvende inn i munnen din. Man må bøye seg frem og ta det og spise det foran alle

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det er noen jeg kjenner, sender jeg absolutt aldri melding om noe som kan tenkes å være flørtende ol. Tar aldri steget, for ønsker ikke å måtte omgås noen som jeg datet der det ikke fungerte.

Anonymkode: 789bc...a38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja, hun vet jeg er interessert. Og så har jeg fått vite at hun også er interessert, og har spurt etter meg. Vi har felles venn(e r) jeg har fått vite fra.

TS :) 

Anonymkode: 3cefa...3e5

Betty sier at Einar sier at Lise er litt keen på deg... Beklager, men dette høres jo litt ut som ungdomsskoleopplegg :fnise: Snakker dere ikke sammen? Hvis du er interessert og vet at hun også er det skjønner jeg ikke hva du venter på.

Anonymkode: b2c13...59d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Era Vulgaris skrev (37 minutter siden):

Folk er forskjellige, og reagerer forskjellig. Noen blir jo fornærmet hvis noen legger an på dem, og de selv mener de er for bra for vedkommende. Hvordan kan du tro du har sjanse på MEG, liksom. Sånne mennesker har jeg lite til overs for, så da er det like greit at man finner ut av hvordan de egentlig er, hvis de reagerer sånn. Det er ikke deg det er noe galt med i en sånn situasjon. 

Men uansett så er den følelsen der hos meg. Det er ikke sikkert han tenker det i det hele Tatt, men jeg ville lilevel tenkt slik. Og forever etter det vært flau i hans nærvær. 
jeg ville følt meg ekstremt lite sosialt oppegående som prøvde meg når jeg strengt tatt ikke hadde noe som tydet på at han var interessert

• Liker 1
Skrevet

Jeg sender alltid melding hvis jeg er interessert. Bare noe random sånn for å vise at jeg har lyst til å prate. Men går ikke rett på "hei jeg er keen, er du?" 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men uansett så er den følelsen der hos meg. Det er ikke sikkert han tenker det i det hele Tatt, men jeg ville lilevel tenkt slik. Og forever etter det vært flau i hans nærvær. 
jeg ville følt meg ekstremt lite sosialt oppegående som prøvde meg når jeg strengt tatt ikke hadde noe som tydet på at han var interessert

Jeg forstår følelsene dine, selv om jeg er motsatt selv. Men den som intet våger, intet vinner. Bedre å ha testet farvannet, for så å vite hvor man står, i stedet for å angre på å ikke ha prøvd.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke helt riktig. Menn risikerer en del ved å vise interesse. De kan bli kalt creepy, ekkel, innpåsliten, innbilsk etc. Og hvis det er en venn kan han og bli beskyldt for å være "snill".

Det enkleste for både kvinner og menn er at kvinner tar det første steget. Kvinner slipper da uønsket oppmerksomhet (som det jo stort sett er), mens menn slipper sosial fordømmelse. 

Anonymkode: 1e610...426

Det er forskjell på en harmløs/hyggelig melding og et dickpick feks...

Anonymkode: 6e5c9...f9f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er forskjell på en harmløs/hyggelig melding og et dickpick feks...

Anonymkode: 6e5c9...f9f

thank-you-captain-obvious-meme.jpg

Anonymkode: 6e9fd...b87

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis jenter tar kontakt er de pågående. De er plutselig ikke snill. De er desperat osv. Mens det ikke stemmer i det hele tatt. 

Anonymkode: 766e7...e82

Dette er uforståelig for meg. Jeg har levd noen år, og har aldri hørt noen si noe negativt om at ei dame har prøvd seg på en mann. Jeg har aldri lest noen plass at det er negativt når damer legger an på en mann.

Motsatt vei er noe helt annet. Damer snakker om hvor negativt det er med ekle innpåslitne menn. Media flyter over med samme budskap. Noen kvinner synes det er greit når menn viser interesse, andre igjen synes ikke det er greit.

Det er jo derfor kvinner skal ta første steget. Dessverre for veldig mange menn, kanskje de fleste, er det ingen som viser interesse. Så da ender de til slutt med å prøve seg på noen, som da ofte blir irriterte eller sinte 🙂

• Liker 1
Skrevet

Er jeg interessert, så hopper jeg i det og sender melding. Men må si at som kvinne er det veldig hyggelig om mannen tar initiativ.

For et par dager siden fikk jeg en hyggelig melding av en tidligere kollega, som lurte på om jeg ville gå en tur med ham og ta en kaffe. Nå dater jeg en annen og er ikke åpen for å treffe andre – men uansett er det bare et kompliment og hyggelig å bli spurt. Man kan da ikke ta sånt ille opp, da er man bra høy på seg selv!

Så, TS - hva venter du egentlig på? Vil du risikere at hun treffer andre i mellomtiden? Send melding – og lykke til! 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er uforståelig for meg. Jeg har levd noen år, og har aldri hørt noen si noe negativt om at ei dame har prøvd seg på en mann. Jeg har aldri lest noen plass at det er negativt når damer legger an på en mann.

Motsatt vei er noe helt annet. Damer snakker om hvor negativt det er med ekle innpåslitne menn. Media flyter over med samme budskap. Noen kvinner synes det er greit når menn viser interesse, andre igjen synes ikke det er greit.

Det er jo derfor kvinner skal ta første steget. Dessverre for veldig mange menn, kanskje de fleste, er det ingen som viser interesse. Så da ender de til slutt med å prøve seg på noen, som da ofte blir irriterte eller sinte 🙂

Menn er ikke ekle eller innpåslitne hvis de aksepterer at det ikke er gjensidig og slutter å sende dickpics til fremmede. Skjønner ikke at det er vanskelig å skille mellom ta kontakt og sende en hyggelig melding og å være ekkel. 

Anonymkode: 63f2c...2c1

• Liker 1
Skrevet

Har aldri tatt initiativ til noe om jeg har vært interessert i jeg. Har som regel være den andre parten som har fått det i gang.  Men nå er det mange år siden jeg traff noen jeg likte og da så vet ikke helt hva jeg ville gjort nå som jeg er gammel kjerring. :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne og hadde ikke sendt melding. Er rett og slett for feig. Men hadde svart med en gang og jeg hadde fått melding. Tørr ikke ta initiativ dessverre. 

Anonymkode: 38079...dd5

AnonymBruker
Skrevet

Har dårlig erfaring med å ta initiativ. Fikk mannen, men han tok meg for gitt ganske raskt. Hadde han måttet jakte litt først, tror jeg han hadde lagt seg mer i selen. Jepp, det ble slutt. 

Så nå tar jeg aldri initiativ, men er selvfølgelig hyggelig/flørtete dersom anledningen byr seg. 

Anonymkode: f86b0...92a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...