AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #1 Skrevet 1. august 2021 Jeg vet om ei dame som er interessert i meg. Heldigvis er dette gjensidig, jeg er interessert i henne og så. Vi er litt perifer bekjente for hverandre. Jeg venter på ei melding fra henne… men den kommer da aldri. Hva gjør kvinner vanligvis i en slik situasjon, der man er interessert: sender du melding? hva er min «rolle» opp i dette? Jeg venter og venter - men skjer så lite…. Anonymkode: 3cefa...3e5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #2 Skrevet 1. august 2021 Ja hvis jeg vet at mannen jeg er interessert i er interessert tilbake, så kan jeg fint sende melding. Anonymkode: 31bea...391 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #3 Skrevet 1. august 2021 Er du mann eller dame? Noen mener jo at det er menn og kun menn som skal ta initiativ. Dette blir en ganske teit måte å tenke på. Hvorfor venter du på en melding fra henne og hva handler den om? Venter du på svar på en melding du har sendt? Anonymkode: 6a499...9a0 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #4 Skrevet 1. august 2021 Kanskje hun også venter på melding fra deg? Hiv deg ut i det! Anonymkode: 7d5bc...4a0 1
miss summers Skrevet 1. august 2021 #6 Skrevet 1. august 2021 Nei, blitt veldig brent av erfaring så ville ikke sendt noe. 1
Hr. Aktiv Skrevet 1. august 2021 #7 Skrevet 1. august 2021 Ikke alle sender melding. De sitter og venter og forventer. De om det.
wandagirl Skrevet 1. august 2021 #8 Skrevet 1. august 2021 Anbefaler alle uavhengig av kjønn å ikke sitte og vente på melding fra noen. Det er ikke farlig å vise sin interesse. Er den ikke gjengjeldt, greit da legger man personen bak seg og åpner seg for andre. Har ingenting å tape på det. send henne en melding du😊 14
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #9 Skrevet 1. august 2021 Sender hvis han har gjort det tydelig at han er interessert og seriøs. Ellers aldri. Anonymkode: 3273e...cd6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #10 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg vet om ei dame som er interessert i meg. Heldigvis er dette gjensidig, jeg er interessert i henne og så. Vi er litt perifer bekjente for hverandre. Jeg venter på ei melding fra henne… men den kommer da aldri. Hva gjør kvinner vanligvis i en slik situasjon, der man er interessert: sender du melding? hva er min «rolle» opp i dette? Jeg venter og venter - men skjer så lite…. Anonymkode: 3cefa...3e5 Hva mener du med at du venter på en mld fra henne. Lovte hun å sende mld og har ikke kommet? Anonymkode: 766e7...e82
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #11 Skrevet 1. august 2021 OG hvor lenge siden lovte hun evt. Anonymkode: 766e7...e82
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #12 Skrevet 1. august 2021 11 minutter siden, wandagirl said: Anbefaler alle uavhengig av kjønn å ikke sitte og vente på melding fra noen. Det er ikke farlig å vise sin interesse. Er den ikke gjengjeldt, greit da legger man personen bak seg og åpner seg for andre. Har ingenting å tape på det. send henne en melding du😊 Det er ikke helt riktig. Menn risikerer en del ved å vise interesse. De kan bli kalt creepy, ekkel, innpåsliten, innbilsk etc. Og hvis det er en venn kan han og bli beskyldt for å være "snill". Det enkleste for både kvinner og menn er at kvinner tar det første steget. Kvinner slipper da uønsket oppmerksomhet (som det jo stort sett er), mens menn slipper sosial fordømmelse. Anonymkode: 1e610...426 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #13 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke helt riktig. Menn risikerer en del ved å vise interesse. De kan bli kalt creepy, ekkel, innpåsliten, innbilsk etc. Og hvis det er en venn kan han og bli beskyldt for å være "snill". Det enkleste for både kvinner og menn er at kvinner tar det første steget. Kvinner slipper da uønsket oppmerksomhet (som det jo stort sett er), mens menn slipper sosial fordømmelse. Anonymkode: 1e610...426 Hvis jenter tar kontakt er de pågående. De er plutselig ikke snill. De er desperat osv. Mens det ikke stemmer i det hele tatt. Anonymkode: 766e7...e82 3
wandagirl Skrevet 1. august 2021 #14 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke helt riktig. Menn risikerer en del ved å vise interesse. De kan bli kalt creepy, ekkel, innpåsliten, innbilsk etc. Og hvis det er en venn kan han og bli beskyldt for å være "snill". Det enkleste for både kvinner og menn er at kvinner tar det første steget. Kvinner slipper da uønsket oppmerksomhet (som det jo stort sett er), mens menn slipper sosial fordømmelse. Anonymkode: 1e610...426 Vet ikke hvordan du har vist interesse hvis det har vært feedback som du har fått? Men en melding som f.eks «Hei😊 Synes vi har god kjemi, skulle gjerne tatt en kaffe med deg om du vil.» blir sjelden tatt dårlig imot. Så må man tåle og akseptere dersom det ikke er gjensidig interesse. Folk er forskjellige, jeg svarer kun utfra meg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #15 Skrevet 1. august 2021 Hvordan vet du at hun er interessert? Vet hun at du er interessert? Isåfall hvordan har dere vist det for hverandre? Anonymkode: 95a3e...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #16 Skrevet 1. august 2021 Om jeg er interessert så sender jeg melding. Orker ikke spill. Er kvinne. Anonymkode: 1d931...2bf 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #17 Skrevet 1. august 2021 Ja, hun vet jeg er interessert. Og så har jeg fått vite at hun også er interessert, og har spurt etter meg. Vi har felles venn(e r) jeg har fått vite fra. TS Anonymkode: 3cefa...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #18 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke helt riktig. Menn risikerer en del ved å vise interesse. De kan bli kalt creepy, ekkel, innpåsliten, innbilsk etc. Og hvis det er en venn kan han og bli beskyldt for å være "snill". Det enkleste for både kvinner og menn er at kvinner tar det første steget. Kvinner slipper da uønsket oppmerksomhet (som det jo stort sett er), mens menn slipper sosial fordømmelse. Anonymkode: 1e610...426 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis jenter tar kontakt er de pågående. De er plutselig ikke snill. De er desperat osv. Mens det ikke stemmer i det hele tatt. Anonymkode: 766e7...e82 Ikke rart at så mange er single idag. Hverken menn eller kvinner tør ta kontakt. Hverken menn eller kvinner kan avvise på en hyggelig måte, en måte som bygger opp selvtillit heller enn å rive ned. Vi er virkelig blitt et kaldt og kjølig samfunn der det er lite rom for kjærligheten. Anonymkode: 6e9fd...b87 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #19 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, hun vet jeg er interessert. Og så har jeg fått vite at hun også er interessert, og har spurt etter meg. Vi har felles venn(e r) jeg har fått vite fra. TS Anonymkode: 3cefa...3e5 Men hva har du gjort for å vise at du er interessert og hva har hun gjort for å vise deg det? Relevant for hva jeg skal svare. For hvis ingen av dere har vist den andre på noen måte at er interessert blir det vanskelig for noen å ta initiativet Anonymkode: 95a3e...6cb 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #20 Skrevet 1. august 2021 Jeg som kvinne tør ikke sende melding eller ta initiativ hvis det ikke er en slags naturlig gi og ta kommunikasjon på et vis. Jeg må oppleve at han på et eller annet nivå viser at han ønsker kontakt og dialog, sånn at det å evt ta initiativ til en «date» virker litt naturlig. Jeg er veldig redd for å virke innbilsk eller fremstå som at jeg virkelig trodde jeg hadde sjans, eller lite sosialt oppegående som tar initiativ til noe som åpenbart ikke var naturlig eller «liv laga». Jeg har en oppfatning og erfaring med at hvis mannen ikke tar insj eller sånn så er han ikke interessert og dermed er det lite vits for meg å drite meg ut ved å prøve Anonymkode: 95a3e...6cb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå