Merovingian Skrevet 1. august 2021 #141 Del Skrevet 1. august 2021 Jeg pleier å ta med meg pant ganske ofte, men nå som jeg forstår at det irriterer mange når noen har med seg sekk så skal jeg samle opp å ha med 1-2 sekker neste gang. At noen kan irritere seg over en fillesak som dette gjør at jeg må teste dette ut. Ikke skal jeg la personen bak meg i tidsklemma komme før meg i køen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #142 Del Skrevet 1. august 2021 18 minutter siden, A-hunter said: Her kommer en liten hemmelighet: Det blir klemt flatt og havner sammen med metallet og plasten som samles inn direkte fra husholdningene. Og med det er showet over. Plasten fra flasker er mye renere og av høyere kvalitet enn skrotet som samles inn fra husholdninger og har betydelig høyere gjenbruksverdi. Det blir ikke blandet. Det som kommer fra husholdninger har så varierende kvalitet at det må håndsorteres eller blir sendt til land med dårlig kontroll der mye blir brent. Anonymkode: 162b7...2e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 1. august 2021 #143 Del Skrevet 1. august 2021 Nå er snart sekk nr 3 full. Flere skal det bli👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #144 Del Skrevet 1. august 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: For en tåpelig I-landsak. Det er veldig uinteressant hvor irriterende det er for deg. Gjør det selv i stedet, og slutt å pante så ofte at du ofte ser folk med søppelsekker foran panteautomaten. Anonymkode: cda2b...851 Nå bor vi jo i et I-land, så det er da ikke tåpelig. Anonymkode: f787e...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #145 Del Skrevet 1. august 2021 Merovingian skrev (1 time siden): Jeg pleier å ta med meg pant ganske ofte, men nå som jeg forstår at det irriterer mange når noen har med seg sekk så skal jeg samle opp å ha med 1-2 sekker neste gang. At noen kan irritere seg over en fillesak som dette gjør at jeg må teste dette ut. Ikke skal jeg la personen bak meg i tidsklemma komme før meg i køen Noe så barnslig. Anonymkode: 0b4ce...22b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #146 Del Skrevet 1. august 2021 Okey, ts. Nå har jeg samlet inn flasker fra hele nabolaget 🙂 Tenker å pante dem på mandag. Håper vi sees 🙂 Anonymkode: 4adcb...bfc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #147 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Okey, ts. Nå har jeg samlet inn flasker fra hele nabolaget 🙂 Tenker å pante dem på mandag. Håper vi sees 🙂 Anonymkode: 4adcb...bfc Du må ta det på en dag det er en god del andre som skal pante sin lille pose med flasker Anonymkode: d9502...78b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #148 Del Skrevet 1. august 2021 Ja vil dere stå i 20 min og legge en og en flaske inn i maskinen, så vær så god🙃💩 Anonymkode: d6e47...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #149 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja vil dere stå i 20 min og legge en og en flaske inn i maskinen, så vær så god🙃💩 Anonymkode: d6e47...c0d Det lengste jeg har stått i kø for å pante 18 flasker var 40 i minutter. Det er ikke rart man blir irritert. Anonymkode: 0b4ce...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #150 Del Skrevet 1. august 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Det lengste jeg har stått i kø for å pante 18 flasker var 40 i minutter. Det er ikke rart man blir irritert. Anonymkode: 0b4ce...22b Det er ulempen med å være lite løsningsorientert. De fleste hadde tatt dem med seg hjem igjen og pantet dem en annen dag, eller lagt dem igjen hvis ikke pengene betyr noe. Anonymkode: 162b7...2e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 1. august 2021 #151 Del Skrevet 1. august 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har fått kjeft da jeg pantet flasker fra jobben. Var en sekk. Jeg var vist frekk som sto der å pantet da han kom og skulle pante. Hadde vært fint om jeg kunne valgt en annen dag. Beklager om det var deg, TS 😳 Anonymkode: bd449...1d6 Der ville jeg fint sagt at han kunne gå F himself lol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 1. august 2021 #152 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er det så vanskelig å pante oftere? Hater å gå inn på butikken og bare skulle pante litt så står det to-tre folk der med flere poser og søppelsekker med pant. Tenker ikke folk på at det er andre folk som også skal bli kvitt panten? Klarer de ikke å ta med litt pant oftere istedenfor å vente til det flyter over med bokser og flasker? Tenker de ikke på at noen kan ha det travelt? Faen så irriterende det er!! Tro heller ikke at de slipper deg foran i køen fordi de har med mindre pant enn deg. Egoistisk synes jeg.. Det går an å pante oftere! Anonymkode: 0b4ce...22b Kanskje går de på butikken 1 gang i uka og i mellomtiden samler pant fra flere enn egen husholdning? 😄 Det er det siste jeg vil irritere meg over. Det er mer irriterende når pantemaskinene ikke virker 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #153 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Enig, j*** irriterende. Må folk drikke så mye brus, øl og energidrikke lurer jeg på.. Anonymkode: 54f2b...d92 Du vet jo ikke hvor mye dem drikker selv om dem panter mye 😂 Kanskje dem har spart opp pant i mange mnd eller hadd en stooor fest som resulterte i mye pant. Snakk om å være trangsynt Anonymkode: 9bb76...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #154 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er ulempen med å være lite løsningsorientert. De fleste hadde tatt dem med seg hjem igjen og pantet dem en annen dag, eller lagt dem igjen hvis ikke pengene betyr noe. Anonymkode: 162b7...2e8 Som regel så gjør jeg det hvis det er lang kø, eller går på en annen butikk. Men blir lei av at det skjer hele tiden. Så den gangen sto jeg der på trass. Anonymkode: 0b4ce...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #155 Del Skrevet 1. august 2021 Er student og samler opp mye flasker slik at jeg får et større pantebeløp jeg kan betale med når jeg handler. Gjerne panter jeg når jeg da har lite penger igjen. Anonymkode: 9bb76...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #156 Del Skrevet 1. august 2021 Jeg synes det er harry å stå med pant i sekker…lavstatus som bælmer brus og øl. Drikker heller vann jeg, så har jeg heller ikke så mye å pante. Så ja, dere med sekkene ser harry ut der dere står og panter Anonymkode: 54f2b...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #157 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg synes det er harry å stå med pant i sekker…lavstatus som bælmer brus og øl. Drikker heller vann jeg, så har jeg heller ikke så mye å pante. Så ja, dere med sekkene ser harry ut der dere står og panter Anonymkode: 54f2b...d92 Åsså? Jeg skal ikke imponere deg på noen måte, så hva du tenker om meg er ikke nøye. Anonymkode: 9bb76...a15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #158 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): 🤣 Det er ikke mye som irriterer meg, men det der gjør. Glad jeg ikke er gift med en som er så forutinntatt og dømmende pga. et innlegg på nettet. Anonymkode: 0b4ce...22b Ja, sånn ca. Hvis ikke går jeg bort til butikken for å handle småting, og da gidder jeg ikke bære med meg deler av panten når jeg kan pante alt samtidig som jeg gjør storhandel senere Anonymkode: daff6...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #159 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg synes det er harry å stå med pant i sekker…lavstatus som bælmer brus og øl. Drikker heller vann jeg, så har jeg heller ikke så mye å pante. Så ja, dere med sekkene ser harry ut der dere står og panter Anonymkode: 54f2b...d92 Å nei, en anonym bruker på KG syns jeg er harry som drikker brus 😮 - hvordan i all verden skal jeg overleve det 😆? Det er lite interesserer meg mindre enn hva du mener om drikkevanene mine. Anonymkode: 1c2e8...64e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #160 Del Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er harry å stå med pant i sekker…lavstatus som bælmer brus og øl. Drikker heller vann jeg, så har jeg heller ikke så mye å pante. Så ja, dere med sekkene ser harry ut der dere står og panter Anonymkode: 54f2b...d92 Lol 😂 Ok Anonymkode: 43dda...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå