Gå til innhold

Hvordan trene bort/stramme bort fettet øverst på låret, rett under rumpa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Legger ved en tegning som viser problemområdet. Blir ikke noen rund fin stump om ikke denne "bumpen" forsvinner. Så hvordan kan jeg eventuelt stramme opp denne?

trening.jpg

Anonymkode: c1382...60a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er du sikker på at dette er fett? Hva er din alder?

Anonymkode: f5b73...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du sikker på at dette er fett? Hva er din alder?

Rimelig mykt og fint område. Ikke noe hard kul. Den er jo ikke så markant som på tegningen, men en liten bump under rumpebumpen. Er på begge lår. Er snart 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rimelig mykt og fint område. Ikke noe hard kul. Den er jo ikke så markant som på tegningen, men en liten bump under rumpebumpen. Er på begge lår. Er snart 50.

Det er mykt også når du strammer musklene i området? Det med alder spurte jeg om med tanke på om det eventuelt kan være huden som siger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er mykt også når du strammer musklene i området? Det med alder spurte jeg om med tanke på om det eventuelt kan være huden som siger.

Vet ikke åssen jeg strammer musklene i det området? Har liksom sett på det som feste mellom lår og stuss. Om huden siger så ville vel området vært slett? At det siger heller ned mot knærne eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På dette bildet er ikke denne bumpen. Og da blir også overgangen fra lår til stuss også mye finere estetisk.

Build-Glutes.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

På dette bildet er ikke denne bumpen. Og da blir også overgangen fra lår til stuss også mye finere estetisk.

Build-Glutes.jpg

Her har vi en eksepsjonelt pen rumpe. Er ikke alle som kan få til det der. Noe er rett og slett bare gener. 

Anonymkode: b3f22...e8f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Build-Glutes.jpg

Tragisk bilde...vedkommende på bildet har på seg stram tights så alle spor av eventuelt fett under der jevnes ut...snakker av erfaring

k30

Anonymkode: bfcc0...1fb

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tragisk bilde...vedkommende på bildet har på seg stram tights så alle spor av eventuelt fett under der jevnes ut...snakker av erfaring

k30

I tillegg bøyer hun seg littegrann forover så rumpa blir enda rundere. Finn bedre bilde om du skal vise folk eksempler

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet da... 😅

Du kan i hovedsak ikke punktredusere fett. Du må generelt ned i fettmasse, og kroppen bestemmer rekkefølgen. Trening og kosthold må til!

Videre er det nok smart å fokusere på styrketrening for hele kroppen, med litt ekstra fokus på øvelser som går på rumpe og bakre side av lår, for å fylle inn med muskulatur.

Hip thrust, rygghev, strak markløft, knebøy etc. Fokuser på progresjon og å bli sterkere over tid 🙂👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Her har vi en eksepsjonelt pen rumpe. Er ikke alle som kan få til det der. Noe er rett og slett bare gener. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

k30

Helt enig! Dessuten er ikke det der MIN drømme rumpe ! Jeg er jente på 31. Jeg vil ha rund og fast sprett rumpe men ikke såå dær stor ..!! Alle har sin smak! Så liten som jeg er så hadde ikke jeg kunne kledd den rumpa der !😂

Anonymkode: b7930...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har problemer med to svææære cellulitter nederst på hver rumpe ball. Er 31 år og veldig usunn. Jeg forstår ingenting av markløft og hva alt de kalle det 😂 jeg går ikke på trenings studio ! Kommer ikke til å gjøre det. Må vel være noe enklere å gjøre på hjemme basis for å få både rumpe og den delen under rumpa som JEG åsså begynner å få et snev av ..? Skjønner det ikke..ENDA😩 har vurdert trenings strikk men sa sier alle at det ikke hjelper. Jeg har vurdert fordi jeg er Stiv og støl og svak i ledd og scener for tiden...

men hvem vet.. jeg har dårlig rygg og balanse så D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så det gjør ikke alle øvelser like lett ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Pen? Joda, men hun står også med ryggen buet, rumpa presset ut, og står mest sannsynlig på tærne. Det er mange triks på Instagram, og alle kan få fin rumpe med riktig lys, positur og tøy.

Anonymkode: fecee...5f3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 20 og erfart at det er umulig å bli kvitt de 😅

Anonymkode: 03826...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...