AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #1 Del Skrevet 31. juli 2021 Er det mange her som har vært på/pleier å frekventere naturiststrender? Var på Huk en gang i fjor og flere ganger i år og må si det virkelig frister til å gjøre seinere. Anonymkode: 6532f...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 31. juli 2021 #2 Del Skrevet 31. juli 2021 Føles feil å reise på nudiststrand alene. Kanskje visst jeg hadde hatt noen med meg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #3 Del Skrevet 31. juli 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Føles feil å reise på nudiststrand alene. Kanskje visst jeg hadde hatt noen med meg😊 Jeg har bare vært der aleine, kjæresten vil ikke og jeg har heller ingen venninner jeg kunne tenkt meg å spørre...Iallefall ikke som bor i nærheten. Men går veldig greit. Anonymkode: 6532f...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 31. juli 2021 #4 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har bare vært der aleine, kjæresten vil ikke og jeg har heller ingen venninner jeg kunne tenkt meg å spørre...Iallefall ikke som bor i nærheten. Men går veldig greit. Anonymkode: 6532f...0ef Jeg tror jeg egentlig mente at jeg hadde følt meg ukomfertabel uten å ha med noen som kunne prate med meg😅 Syns det er ukomfertabelt å reise på vanlig strand også😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #5 Del Skrevet 31. juli 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): Jeg tror jeg egentlig mente at jeg hadde følt meg ukomfertabel uten å ha med noen som kunne prate med meg😅 Syns det er ukomfertabelt å reise på vanlig strand også😅 Skjønner deg godt selv om jeg syns det gikk greit. Men jeg trives bedre på naturiststrand, spesielt når jeg skal på stranda aleine, er jeg på stranda så er det ofte for å sole meg og syns det er litt sært å være på en typisk familiestrand uten å ha med meg unger. Unga mine er for store til å gidde og være med meg og nærmeste strand er typisk familiestrand Og med en overvektig kropp føler jeg faktisk at folk er mindre dømmende ovenfor utseende på en naturiststrand enn på en vanlig strand så derfor trives jeg også bedre på naturiststrand. Anonymkode: 6532f...0ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 31. juli 2021 #6 Del Skrevet 31. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner deg godt selv om jeg syns det gikk greit. Men jeg trives bedre på naturiststrand, spesielt når jeg skal på stranda aleine, er jeg på stranda så er det ofte for å sole meg og syns det er litt sært å være på en typisk familiestrand uten å ha med meg unger. Unga mine er for store til å gidde og være med meg og nærmeste strand er typisk familiestrand Og med en overvektig kropp føler jeg faktisk at folk er mindre dømmende ovenfor utseende på en naturiststrand enn på en vanlig strand så derfor trives jeg også bedre på naturiststrand. Anonymkode: 6532f...0ef Veldig godt poeng det der faktisk! Må se om jeg drister meg ut på Søm😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2021 #7 Del Skrevet 31. juli 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Veldig godt poeng det der faktisk! Må se om jeg drister meg ut på Søm😊 Prøv å få med deg noen første gangen. Om det finnes en facebookgruppe eller noe sånt for den stranda så prøv og få kontakt med noen før du drar som du kan dra sammen med første gangen om du ikke kjenner noen som vil være med. Jeg har vært på Glomstadvika ved Gjøvik et par ganger i år - og folk har lett for å begynne å snakke med hverandre. Første gangen jeg var der var det dog ingen som snakka til meg - men tror de skjønte at det var første gang og at jeg var litt usikker og ikke ønsket å snakke med noen. Men dagen etter derimot så var det noen som tok kontakt Anonymkode: 6532f...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #8 Del Skrevet 1. august 2021 Ingen andre som pleier å være på naturiststrand her? Anonymkode: 6532f...0ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #9 Del Skrevet 2. august 2021 Vi var på Isefjær i sommer men bobil. Fantastisk sted. Har også vært på et par andre fristrender Jeg trives kjempegodt på naturiststrand. De fleste er lette å komme i kontakt med, siden man har en felles interesse. Jeg elsker å bade naken, da man slipper våte badeklæri timesvis etterpå. Og campe der og slippe å være redd for at noen skal se når man står opp/ skifter/ dusjer i bilen . Herlig følelse. Skulle gjerne vært der lenger Anonymkode: 5aa51...cdb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #10 Del Skrevet 3. august 2021 Her som jeg bor er det litt for langt til nærmeste naturiststand til at lar seg gjøre i praksis. Mannen og jeg er av og til på nauriststrender når vi er på ferie. Men vi er noen venninner som går mye tur sammen og om sommeren avslutter vi ofte turene med et bad i et tjern og da er det oftest uten tøy. Anonymkode: 6f881...e0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #11 Del Skrevet 3. august 2021 Kwest skrev (På 2021-7-31 den 15.09): Veldig godt poeng det der faktisk! Må se om jeg drister meg ut på Søm😊 Jeg har vært der flere ganger, men kommer ikke til å dra dit igjen. Er relativt ung kvinne, og har vært der alene, og da tolker menn det tydeligvis som at jeg er interessert i å bli sjekket opp. Har hatt flere menn stående med utstyret sitt dinglende rett foran ansiktet mitt mens de kleint prøver å starte en samtale med meg🙄 Kjenner forøvrig til et par - tre "gamle griser" som synes det er sååå stas å henge der. Anonymkode: 1bb47...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3. august 2021 #12 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har vært der flere ganger, men kommer ikke til å dra dit igjen. Er relativt ung kvinne, og har vært der alene, og da tolker menn det tydeligvis som at jeg er interessert i å bli sjekket opp. Har hatt flere menn stående med utstyret sitt dinglende rett foran ansiktet mitt mens de kleint prøver å starte en samtale med meg🙄 Kjenner forøvrig til et par - tre "gamle griser" som synes det er sååå stas å henge der. Anonymkode: 1bb47...8b5 Dra dit igjen da, for dems skyld 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #13 Del Skrevet 3. august 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært der flere ganger, men kommer ikke til å dra dit igjen. Er relativt ung kvinne, og har vært der alene, og da tolker menn det tydeligvis som at jeg er interessert i å bli sjekket opp. Har hatt flere menn stående med utstyret sitt dinglende rett foran ansiktet mitt mens de kleint prøver å starte en samtale med meg🙄 Kjenner forøvrig til et par - tre "gamle griser" som synes det er sååå stas å henge der. Anonymkode: 1bb47...8b5 Har du vært klar på hva du vil? Naturister er sosiale dyr med sterk gruppeforståelse og vil at alle i gruppen skal trives. Du har ikke missforstått noens velmenende omsorg som sjekking? Det tryggeste er å legge seg midt i flokken for å få beskyttelse fra de andre. Legger du deg i ytterkanten vil den ene med avvikende oppførsel komme bort til deg og ikke de 99 andre som kan passe på deg. For å få en behagelig opplevelse bør du derfor dra når det er masse folk og legge deg midt i flokken. Spesielt som ung kvinne er det fullt akseptert at du legger deg der for å få trygghet. Men de andre som er der vet ikke om du er derfor for å få trygghet eller for å få sosialt kontakt. Det må du fortelle de. Og det er fullt akseptert på naturistrender at en ung kvinne sier at vil ha trygghet men ikke ønsker å prate med noen. Det er fullt forståelig. Ellers bør du kontakte noen kvinnene i den lokale naturistforeningen og be om å få gå dit sammen med de. De kan fortelle hvem som er trygge m.m. Anonymkode: 53c27...0e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 3. august 2021 #14 Del Skrevet 3. august 2021 Kwest skrev (På 31/07/2021 den 15.09): Veldig godt poeng det der faktisk! Må se om jeg drister meg ut på Søm😊 Stranda på Søm er kjempekoselig. Lunt, fint og hyggelig.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 3. august 2021 #15 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vi var på Isefjær i sommer men bobil. Fantastisk sted. Har også vært på et par andre fristrender Jeg trives kjempegodt på naturiststrand. De fleste er lette å komme i kontakt med, siden man har en felles interesse. Jeg elsker å bade naken, da man slipper våte badeklæri timesvis etterpå. Og campe der og slippe å være redd for at noen skal se når man står opp/ skifter/ dusjer i bilen . Herlig følelse. Skulle gjerne vært der lenger Anonymkode: 5aa51...cdb Isefjær er et deilig sted 😀 der har jeg vært veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 3. august 2021 #16 Del Skrevet 3. august 2021 Troyamin skrev (8 minutter siden): Stranda på Søm er kjempekoselig. Lunt, fint og hyggelig.😊 Det synes jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå