Gå til innhold

Analfiksert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg, som dame, kan bare si at du ikke kan vite om det er godt eller ikke, før du har prøvd. Dét betyr også at for at du skal synes det er godt, må han gjøre det riktig.. Selv er anal min favoritt, og jeg er som sagt dame.. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her. 

Dette har han faktisk foreslått. Men da med en annen dame. Han har lenge hintet frempå om trekant, og jeg tror det er ei som er villig til å slippe han til der bak. 

Jeg vurderer nå enten å slippe han til, eller kanskje trekant (da slipper jeg analsex). Jeg vet ikke om han faktisk vurderer dette (men jeg tror det), men jeg blir så usikker når han nevner det veldig ofte. 

Anonymkode: 8af3a...086

han elsker ikke deg, innse det. når han vil ha trekant med en ekstra DAME så vil han egentlig bare pule rundt. Du er ung så han tenker det er lettere mase seg til hans ønsker. 

Anonymkode: 851dc...45f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts her. 

Dette har han faktisk foreslått. Men da med en annen dame. Han har lenge hintet frempå om trekant, og jeg tror det er ei som er villig til å slippe han til der bak. 

Jeg vurderer nå enten å slippe han til, eller kanskje trekant (da slipper jeg analsex). Jeg vet ikke om han faktisk vurderer dette (men jeg tror det), men jeg blir så usikker når han nevner det veldig ofte. 

Her viser han tydelig at han er opptatt av sine egne ønsker og sine egne behov. Han gir blaffen i dine. 

Dropp ham. Det finnes fine menn der ute. Han er ikke blant dem. 

Anonymkode: 5a478...9ae

• Liker 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-31 den 14.24):

Hei. 

Jeg er en jente på 23 år. Kjæresten min er 49 år (mange mener dette er for mye, men vi elsker hverandre). Problemet er bare at han er så glad i analsex. Han prater og vitser mye om anus i tillegg. Dette er ikke jeg vant til. Min forrige kjæreste gjorde ikke slik. Han har sagt at han ikke vil ha en kjæreste som ikke har analsex. Jeg tør ikke, det høres så vondt ut. 

Nå er jeg redd han skal gå fra meg. Han sier han elsker meg, men i går nevnte han ei tidligere elskerinne som lot han slippe til der bak, og han savner henne (han hadde drukket litt sprit da han sa det). 

Hvorfor er han så fiksert på analen? Er det noen som vet? 

Jeg har bestemt meg for å slippe han til, vi elsker jo hverandre (men jeg gruer meg voldsomt). 

Først bør dere prøve analsex hvor han mottar - da får han muligheten til å lære hvordan det føles og hva han skal gjøre om det blir aktuelt å penetrere deg analt. I tillegg bør du ikke være med på noe seksuelt som du ikke har lyst til selv. Dersom dere elsker hverandre så er ikke spesifikke seksuelle ønsker som han ikke får oppfylt, noe særlig til problem. Hvem vil egentlig at en person de elsker skal gjøre ting som de ikke selv har lyst til? Sex er jo bekreftelse på kjærlighet, ikke noe man gjør mot sin vilje.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Selvfølgelig gir det mening. 

Og: "Gi analsex"? Som en gave liksom? Tviler innmari sterkt på at drittmannen vil "gi" analsex til jenta fordi han vil at hun skal ha det godt. Her er det ego, ego, ego. Han vil. Selv om hun ikke vil. 

Da er det bare rett og riktig at han får testet det ut på seg selv. 

Anonymkode: 5a478...9ae

Jeg sier ikke at han skal ha analsex med henne, siden hun faktiks ikke vil. Jeg har sagt det motsatte. 

Men det at noen liker analsex, betyr ikke at de liker det på seg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg ts, når en mann i 50 årene har en jentunge i 20 årene er det fordi hun er lettere å overtale. Han har jo nesten gjort det. Du vil ikke ha anal eller gruppesex. Men du vil gi han trekant for å slippe anal. Dette høres ut som drømmemannen og far til dine fremtidige barn. Not! Ser du det ikke selv? Hvem i denne tråden backer deg opp med å fortsette dette forholdet? La han gå.

Hilsen K48 og som er sammen med en skikkelig mann på 50.

Anonymkode: 71a9a...292

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør noe som du ikke har lyst til i alle fall.

Anonymkode: 05034...a8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...