Gå til innhold

Analfiksert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm dette er veldig merkelig, men hvis det er sant så forstår jeg deg, hadde aldri gjentatt det selv.

Anonymkode: bd680...2af

Den du svarer må ha fått hemerroider på grunn av analsex uten oppvarming. 

Det behøver ikke være vondt i det hele tatt, men det spørs hvor tålmodig mannen er med deg :) Ikke gjør noe du ikke er komfortabel med og tør å si stopp hvis du føler smerte - da må ha enten bruke lengre tid eller gi opp! 

Anonymkode: 9ca36...130

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

🤣 Han var bare uerfaren regner jeg med, kjøpte noe glidemiddel som liksom skulle bedøve, og kjørte på. Ja jeg blødde mye faktisk, ene gangen føltes det som jeg skulle drite, og da jeg satt meg på do kom det kun blod ut. Frister ikke akkurat til gjentakelse.

Anonymkode: 0e037...bb3

Men det blir litt som å ikke anbefale kyssing, fordi en gang ble du skallet ned av noen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis mannen går i fra deg fordi du ikke vil ha analsex, er han virkelig ikke særlig glad i deg. En mann på snart 50 år, som holder på sånn som dette, er jo fullstendig avtennende. Jeg hadde mistet fullstendig lysten av sånn snakk. For en umoden, manipulerende fjott.

Anonymkode: a6485...01b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

La nå den gamle mannen få pule deg i ræva. Hvis ikke er du en pingle og han fortjener bedre, Livet er for kort til å kaste det bort på fisefine jenter på 23 som er redd for rumpehullet sitt.

Anonymkode: 552b1...8eb

Amen

AnonymBruker
Skrevet

Alle har sine fetisjer. Han har en anal fetisj. Du har en bestefar fetisj. Sånn er det bare.

Anonymkode: 5c321...664

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar. 

Jeg vurderer ennå. Tingen er det at han har veldig stor penis. Jeg er redd for smerte og at rumpehullet blir skadet. Kan det skje? Har lest at det kan bli riktig ille det bak. 

Han bedyrer at han elsker meg. Men jeg synes han virker masete angående dette. Og han virker mer og mer misfornøyd. Det siste jeg vil er at han skal være misfornøyd med meg. 

Og til dere som kaller ham bestefar, han er veldig ungdommelig. Kjører sykkel og blir tatt for å være yngre enn han er. 

Anonymkode: 8af3a...086

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her. Takk for svar. 

Jeg vurderer ennå. Tingen er det at han har veldig stor penis. Jeg er redd for smerte og at rumpehullet blir skadet. Kan det skje? Har lest at det kan bli riktig ille det bak. 

Han bedyrer at han elsker meg. Men jeg synes han virker masete angående dette. Og han virker mer og mer misfornøyd. Det siste jeg vil er at han skal være misfornøyd med meg. 

Og til dere som kaller ham bestefar, han er veldig ungdommelig. Kjører sykkel og blir tatt for å være yngre enn han er. 

Han respekterer deg ikke... Hvorfor være med en som ikke respekterer deg? 

Analsex gjort feil, kan være vondt og kan skade deg.. Ja. 

Det at du ikke vil, vil gjøre at du anspenner deg, og det vil mest sannsynlig gjøre vondt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke har prøvd det før skader det ikke å prøve tenker jeg. Plutselig er det noe du også liker godt. Bruk god tid på oppvarming og nok med glidemiddel, og prøv dere frem. Vi gjør det nokså ofte og digger det begge to.

Anonymkode: 53538...7f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 22.19):

La nå den gamle mannen få pule deg i ræva. Hvis ikke er du en pingle og han fortjener bedre, Livet er for kort til å kaste det bort på fisefine jenter på 23 som er redd for rumpehullet sitt.

Anonymkode: 552b1...8eb

Stakkars damer som utsettes for sånne menn. Jeg er ikke fisefin, men analen min er enveiskjørt. Heldigvis mange menn som ikke ønsker det. Min kjæreste sa veldig tidlig at han ikke ville ha analsex. 

Anonymkode: ce8ce...0a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ts her. Takk for svar. 

Jeg kjenner Menn opp mot 80 som kjører sykkel. De er fortsatt eldre menn 

Anonymkode: ce8ce...0a7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Om du ikke har prøvd det før skader det ikke å prøve tenker jeg. Plutselig er det noe du også liker godt. Bruk god tid på oppvarming og nok med glidemiddel, og prøv dere frem. Vi gjør det nokså ofte og digger det begge to.

Anonymkode: 53538...7f5

Ja, exen var litt skeptisk når jeg spurte..

Ba meg smøre begge godt, og være forsiktig med en gang..

Gikk jo greit bare en forbreder litt og er forsiktig med gang, og kommuniserer med hverandre 

AnonymBruker
Skrevet

Min forrige eks sa det som det var: "jeg finner de unge, de gjør som jeg vil. " han var også fiksert på anal. Han fikk det ikke. Men jeg regner med de unge gav etter for presset. 

Så lykke til ts

Anonymkode: 71a9a...292

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo foreslå trekant, der dere har med en bifil mann som er solid utstyrt? 

Så kan også kjæresten din få stappet noe stort opp i rumpa? Like for like?

Hvis han er så analfiksert, burde han tenne på det. 

Anonymkode: 5a478...9ae

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette gir ingen mening. Bare fordi noen tenner på å gi analsex, betyr ikke det automatisk at de tenner på å få det. 

Det betyr heller ikke at han tenner på menn.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror denne gamlisen er homo. 

Anonymkode: 5c321...664

AnonymBruker
Skrevet

Dump han. Du blir aldri kvitt maset. 

Anonymkode: 8ae73...ff0

AnonymBruker
Skrevet

Eier du ikke selvrespekt?? Hvordan kan du tillate deg selv og psykisk skade deg selv på denne måten? 

Anonymkode: 03acb...43b

AnonymBruker
Skrevet
SlemUlv skrev (2 minutter siden):

Dette gir ingen mening. Bare fordi noen tenner på å gi analsex, betyr ikke det automatisk at de tenner på å få det. 

Det betyr heller ikke at han tenner på menn.. 

Selvfølgelig gir det mening. 

Og: "Gi analsex"? Som en gave liksom? Tviler innmari sterkt på at drittmannen vil "gi" analsex til jenta fordi han vil at hun skal ha det godt. Her er det ego, ego, ego. Han vil. Selv om hun ikke vil. 

Da er det bare rett og riktig at han får testet det ut på seg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du kan jo foreslå trekant, der dere har med en bifil mann som er solid utstyrt? 

Så kan også kjæresten din få stappet noe stort opp i rumpa? Like for like?

Ts her. 

Dette har han faktisk foreslått. Men da med en annen dame. Han har lenge hintet frempå om trekant, og jeg tror det er ei som er villig til å slippe han til der bak. 

Jeg vurderer nå enten å slippe han til, eller kanskje trekant (da slipper jeg analsex). Jeg vet ikke om han faktisk vurderer dette (men jeg tror det), men jeg blir så usikker når han nevner det veldig ofte. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.7.2021 den 14.24):

Hei. 

Jeg er en jente på 23 år. Kjæresten min er 49 år (mange mener dette er for mye, men vi elsker hverandre). Problemet er bare at han er så glad i analsex. Han prater og vitser mye om anus i tillegg. Dette er ikke jeg vant til. Min forrige kjæreste gjorde ikke slik. Han har sagt at han ikke vil ha en kjæreste som ikke har analsex. Jeg tør ikke, det høres så vondt ut. 

Nå er jeg redd han skal gå fra meg. Han sier han elsker meg, men i går nevnte han ei tidligere elskerinne som lot han slippe til der bak, og han savner henne (han hadde drukket litt sprit da han sa det). 

Hvorfor er han så fiksert på analen? Er det noen som vet? 

Jeg har bestemt meg for å slippe han til, vi elsker jo hverandre (men jeg gruer meg voldsomt). 

om han går fra deg fordi du sier nei til analsex så elsker han deg ikke!

Anonymkode: 851dc...45f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...