Gå til innhold

Analfiksert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Jeg er en jente på 23 år. Kjæresten min er 49 år (mange mener dette er for mye, men vi elsker hverandre). Problemet er bare at han er så glad i analsex. Han prater og vitser mye om anus i tillegg. Dette er ikke jeg vant til. Min forrige kjæreste gjorde ikke slik. Han har sagt at han ikke vil ha en kjæreste som ikke har analsex. Jeg tør ikke, det høres så vondt ut. 

Nå er jeg redd han skal gå fra meg. Han sier han elsker meg, men i går nevnte han ei tidligere elskerinne som lot han slippe til der bak, og han savner henne (han hadde drukket litt sprit da han sa det). 

Hvorfor er han så fiksert på analen? Er det noen som vet? 

Jeg har bestemt meg for å slippe han til, vi elsker jo hverandre (men jeg gruer meg voldsomt). 

Anonymkode: 8af3a...086

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. 

Jeg er en jente på 23 år. Kjæresten min er 49 år (mange mener dette er for mye, men vi elsker hverandre). Problemet er bare at han er så glad i analsex. Han prater og vitser mye om anus i tillegg. Dette er ikke jeg vant til. Min forrige kjæreste gjorde ikke slik. Han har sagt at han ikke vil ha en kjæreste som ikke har analsex. Jeg tør ikke, det høres så vondt ut. 

Nå er jeg redd han skal gå fra meg. Han sier han elsker meg, men i går nevnte han ei tidligere elskerinne som lot han slippe til der bak, og han savner henne (han hadde drukket litt sprit da han sa det). 

Jeg har bestemt meg for å slippe han til, vi elsker jo hverandre (men jeg gruer meg voldsomt). 

Han er nok egentlig homo. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke gjør det. Du skal ikke gi etter for noe han ønsker om du absolutt ikke vil!

Anonymkode: 4d051...2d8

• Liker 17
Skrevet
mannor skrev (2 minutter siden):

Han er nok egentlig homo. 

Takes one, to know one. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du burde dumpe fyren asap. Analsex er kjempevondt, det er min erfaring iallfall, og jeg har gjort det to ganger for å please en idiot av en mann. Hos meg blødde jeg i dagevis begge gangene. 

Ikke la den grisen presse deg til det, han elsker deg ikke om han gjør det.

Anonymkode: 0e037...bb3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du burde dumpe fyren asap. Analsex er kjempevondt, det er min erfaring iallfall, og jeg har gjort det to ganger for å please en idiot av en mann. Hos meg blødde jeg i dagevis begge gangene. 

Ikke la den grisen presse deg til det, han elsker deg ikke om han gjør det.

Blødde wtf? Pulte han rumpa di med en kaktus?

Anonymkode: bd680...2af

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei. 

Høres litt trollete ut dette innlegget, men la gå da. Du bør ikke la deg presse til å gjøre noe du ikke vil. Men samtidig bør man være imøtekommende for partners ønsker, og ha et åpent sinn for nye opplevelser. Les deg opp på temaet, sikre deg god informasjon for å få en god opplevelse. Vil du fremdeles ikke, så lar du være.  Men om du da kan syntes det er greit, så kan du jo prøve forsiktig (og helst under edru forhold) for å se om det er noe for deg. 

Har hatt en lang rekke partnere, og alle har likt analsex. Men det tror jeg også er mye fordi jeg har gitt god informasjon, forberedt meg og de godt og tatt det i et tempo som gjorde de avslappet. 

Og analsex kan være fantastisk, både for gutter og jenter. Men det finner du aldri ut, om du ikke prøver det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har lov å ha grenser for deg selv. Om han ikke respekterer det, elsker han deg ikke. 

Anonymkode: 46098...26e

• Liker 4
Skrevet

Ha gjerne analsex, men fordi DU har lyst til det, og ikke minst klar for det!

Med det utgangspunktet du skisserer her, så virker det som at det kan bli en dårlig opplevelse. Mange jenter digger også analsex, så ikke se deg blind på de som bare sier at det er vondt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ikke ut som analsex er problemet her. Merså at han ikke respekterer deg, presser deg og sammenligner deg med ekser. Det er lite omsorgsfullt. Ikke gjør noe du ikke vil for å tilfredsstille han. (Og dump han, du kan finne en bedre fyr)

Anonymkode: fefa5...1b4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blødde wtf? Pulte han rumpa di med en kaktus?

🤣 Han var bare uerfaren regner jeg med, kjøpte noe glidemiddel som liksom skulle bedøve, og kjørte på. Ja jeg blødde mye faktisk, ene gangen føltes det som jeg skulle drite, og da jeg satt meg på do kom det kun blod ut. Frister ikke akkurat til gjentakelse.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig skal du ikke si ja til noe du ikke vil.

Kjærlighet går begge veier.

Elsker han deg så godtar han et nei. 

Anonymkode: 50861...095

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er kjempe slitsomt med folk som er Så fiksert på enkelte ting. Anal eller noe annet. Greit nok at man har preferanser men når det er kun det man prater om blir det slitsomt. Føler jo ikke vagina kan måle seg i det hele tatt når de driver på sånn. 

Uansett skal du ikke gå med på noe du ikke vil. Som andre sier kan du lese deg opp og gjøre opp en mening om det selv. Ønsker du det ikke så er det helt ok. Plenti av mannfolk som ikke vil bli tatt bakfra også selv om du kanskje hadde likt det. Det sier seg selv at det skal respekteres. 

Anonymkode: 9bee6...47e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

🤣 Han var bare uerfaren regner jeg med, kjøpte noe glidemiddel som liksom skulle bedøve, og kjørte på. Ja jeg blødde mye faktisk, ene gangen føltes det som jeg skulle drite, og da jeg satt meg på do kom det kun blod ut. Frister ikke akkurat til gjentakelse.

Hmm dette er veldig merkelig, men hvis det er sant så forstår jeg deg, hadde aldri gjentatt det selv.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hmm dette er veldig merkelig, men hvis det er sant så forstår jeg deg, hadde aldri gjentatt det selv.

Det er helt sant. Jeg har en kjæreste nå som liker å få en plug eller finger i analen innimellom, og det gjør jeg for ham med glede. Så jeg er ikke en typisk 'motstander' men dette er min erfaring iallfall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er ikke så uvanlig å blø etter analsex. Kan lett bli en rift eller flere for endetarmen er veldig tynn og sårbar sånn sett. Kan ikke sammenlignes med slimhinnene i vagina.

Anonymkode: 825d4...358

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Hei. 

Lille venn. Du må lese "Hjem til meg" av Trude Marstein. Du bare må. Se hvordan hovedpersonen beskriver den yngre elskerinna si og analsexen deres. Er det deg?

Anonymkode: 5b130...245

Skrevet

Kjør på..

Jentene sier det er digg å kjenne sæden i toern 

• Liker 1
Skrevet
Kinksten skrev (7 timer siden):

Takes one, to know one. 

Haha! 

AnonymBruker
Skrevet

La nå den gamle mannen få pule deg i ræva. Hvis ikke er du en pingle og han fortjener bedre, Livet er for kort til å kaste det bort på fisefine jenter på 23 som er redd for rumpehullet sitt.

Anonymkode: 552b1...8eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...