waco Skrevet 7. september 2007 #181 Del Skrevet 7. september 2007 Det som er mest beklagelig her er at svært få kvinner ser ut til å ta i seg littegranne konstruktiv selvkritikk angående egen flaue oppførsel. Hvorfor er det liksom noe å være stolt av, det å bli sett på som horer av andre? Jeg skjønner de gutta på tråden som blir litt skeptisk til deres såkalte "selvinnsikt"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 50 % Serber Skrevet 7. september 2007 #182 Del Skrevet 7. september 2007 Som tidligere jugoslav vet han godt at han ikke skal ha sex med andre menns koner, uansett. Justisen mellom menn er sterkere der nede, om ikke respekten for kvinner nødvendigvis er det. Kameraten din er skruppelløs, og det er hans ansvar. Hei du nå snakker du over din viten. Jeg er selv 50 % serber. Min mor og far er 100 %. Mine kammerater i hjemmlandet Serbia har en helt annen innstilling til sex en mine Norske venner. I serbia kan mann f.eks skryte til kammerater at mann har vært på horehus. (Det kan ikke en Norsk gutt, da blir han sett ned på av begge kjønn. ) Så fort en mann har sjansen i hjemlandet mit til å ligge med en jente gjør han det. Uansett om hun er gift eller ikke. Han som gjør det blir sett på som en stor helt. Damen om hun er gift blir sett på som en stor Hore. Er hun ikke gift er det ingen som bryr seg. Forskjellen i mellom en utro gift dame m/barn i serbia og en utro gift dame m/barn i Norge er følgende. I Serbia er det ingen Venner/venniner som applaudere for den utro kvinnen I Serbia har ikke familien på begge sider forståelse for at kvinnen har vært utro I Serbia har mann større respekt for familien en i Norge, I Norge har mann større respekt for det enkelte individ. I Norge blir egoismen dyrket i stor grad. Og dere løser den dårlige sammvitgheten dere har ovenfor barna deres mannen deres kona deres, med å gi masse penger til et godt formål ved den årlige innsamlingsaksjonen. Jeger meget glad at jeg er 50 % Serbisk, så jeg kan se forskjellen i mellom to kulturer som egentlig er ganske like, men her i Norge er det dessverre mye ego dyrking. Spessielt blant kvinnene. Håper enkelte av dere ikke er for nasjonalistiske eller for rødsrømpeaktig til å forstå hva jeg prøver og hinte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 50 % serber Skrevet 7. september 2007 #183 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg må også få lov til og legge til etter og ha lest flere innleg på tråden her. Jeg kunne aldri tenke meg og gifte meg med en Norsk kvinne. Uansett hvor forelsket jeg måtte være i henne. Grunnen min er ikke religiøs jeg er kristen ikke muslim. Grunnen min er heller ikke at jeg må ha en jomfru grunnen min er ikke at de Norske damene er stygge. Jeg syntes de er meget vakre og sexy. Grunnen er Dere er ikke til å stole på, dere lar deres venninners og venners interesse gå foran familien, skal dere på firma tur og blir litt brisene er dere ikke helt til å stole på. Sexualmorallen deres er lavmåls når dere er i et forhold også vil dere ha likestilling uten og være med fra a til å...... I Serbia er det mye flere kvinner som jobber på fabbriker som sveisere mekanikkere en i Norge, det er mye mer kvinner i såkalte manns dominerte yrker i Serbia en i Norge. I Serbia er kvinnen mer innvolvert i landets forsvar en i Norge. Hurra for den Serbiske kvinne. Jeg elsker Dere alle sammen og vi Serbere er meget stolte over Dere. Spessielt vi som bor i Norge ser hvor mye verdt dere er. Så TIL ALLE DERE SERBISKE KVINNER SOM LESER DETTE. JEG ELSKER DERE ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 7. september 2007 #184 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg må også få lov til og legge til etter og ha lest flere innleg på tråden her. Jeg kunne aldri tenke meg og gifte meg med en Norsk kvinne. Uansett hvor forelsket jeg måtte være i henne. Grunnen min er ikke religiøs jeg er kristen ikke muslim. Grunnen min er heller ikke at jeg må ha en jomfru grunnen min er ikke at de Norske damene er stygge. Jeg syntes de er meget vakre og sexy. Grunnen er Dere er ikke til å stole på, dere lar deres venninners og venners interesse gå foran familien, skal dere på firma tur og blir litt brisene er dere ikke helt til å stole på. Sexualmorallen deres er lavmåls når dere er i et forhold også vil dere ha likestilling uten og være med fra a til å...... I Serbia er det mye flere kvinner som jobber på fabbriker som sveisere mekanikkere en i Norge, det er mye mer kvinner i såkalte manns dominerte yrker i Serbia en i Norge. I Serbia er kvinnen mer innvolvert i landets forsvar en i Norge. Hurra for den Serbiske kvinne. Jeg elsker Dere alle sammen og vi Serbere er meget stolte over Dere. Spessielt vi som bor i Norge ser hvor mye verdt dere er. Så TIL ALLE DERE SERBISKE KVINNER SOM LESER DETTE. JEG ELSKER DERE ALLE SAMMEN Jeg lurer på hvordan den serbiske mann er. Er han trofast mot sin fru, og setter familien høyest, eller er han gjerne utro, med applaus fra kameratene? Som norsk kvinne, som ikke har vært utro, og som heller ikke har hatt tilfeldig sex i syden eller på firmatur, ville jeg nok vært skeptisk til en mann fra en kultur hvor det var ok for mannen å være utro, men fy fy for kvinnen. Jeg vil, i likhet med deg, ha en partner jeg kan stole på. De andre, som en ikke kan stole på, egner seg fint for useriøse ting:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2007 #185 Del Skrevet 7. september 2007 Det som er mest beklagelig her er at svært få kvinner ser ut til å ta i seg littegranne konstruktiv selvkritikk angående egen flaue oppførsel. Hvorfor er det liksom noe å være stolt av, det å bli sett på som horer av andre? Jeg skjønner de gutta på tråden som blir litt skeptisk til deres såkalte "selvinnsikt"... Selvkritikk? Selvinnsikt? Har aldri vært i "syden", har aldri vært utro, har aldri vært sammen med en opptatt mann, har hatt 2 seksualpartnere totalt i hele mitt liv, drikker ikke, kler meg ikke utfordrende bortsett fra foran ektemannen min... Hva skal jeg ta selvkritikk for? Jeg har ansvar for egne handlinger, ikke for hvem naboen i nr 4. ligger med, eller hva "Tulla fra Støren" gjør på ferie. Det er vel være noen andre som bør ta selvkritikk her? Blant annet de som stempler meg som hore bare fordi jeg har "feil" nasjonalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 7. september 2007 #186 Del Skrevet 7. september 2007 Selvkritikk? Selvinnsikt? Har aldri vært i "syden", har aldri vært utro, har aldri vært sammen med en opptatt mann, har hatt 2 seksualpartnere totalt i hele mitt liv, drikker ikke, kler meg ikke utfordrende bortsett fra foran ektemannen min... Hva skal jeg ta selvkritikk for? Jeg har ansvar for egne handlinger, ikke for hvem naboen i nr 4. ligger med, eller hva "Tulla fra Støren" gjør på ferie. Det er vel være noen andre som bør ta selvkritikk her? Blant annet de som stempler meg som hore bare fordi jeg har "feil" nasjonalitet! Støtter denne fullt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tom Skrevet 7. september 2007 #187 Del Skrevet 7. september 2007 Støtter denne fullt ut! Skjønner ikke helt hvorfor du svare eller føler deg truffet. Du er jo den dama de fleste mannfolk vil ha uansett nasjonalitet. Du er herlig og deilig er trofast og har de rette verdiene. Mannen din må være kjempeheldig for det er ikke mange igjen av dere i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 9. september 2007 #188 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg må få lov og harve over noen greker eller pakkisser om jeg føler får det. Vær så snill og kutt ut denne Jævla tråden er dere snille Til alle dere som føler dere truffet. Gi F stå på. Vi lever ikke på 1800 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 9. september 2007 #189 Del Skrevet 9. september 2007 Hei du nå snakker du over din viten. Jeg er selv 50 % serber. Min mor og far er 100 %. Mine kammerater i hjemmlandet Serbia har en helt annen innstilling til sex en mine Norske venner. I serbia kan mann f.eks skryte til kammerater at mann har vært på horehus. (Det kan ikke en Norsk gutt, da blir han sett ned på av begge kjønn. ) Så fort en mann har sjansen i hjemlandet mit til å ligge med en jente gjør han det. Uansett om hun er gift eller ikke. Han som gjør det blir sett på som en stor helt. Damen om hun er gift blir sett på som en stor Hore. Er hun ikke gift er det ingen som bryr seg. Forskjellen i mellom en utro gift dame m/barn i serbia og en utro gift dame m/barn i Norge er følgende. I Serbia er det ingen Venner/venniner som applaudere for den utro kvinnen I Serbia har ikke familien på begge sider forståelse for at kvinnen har vært utro I Serbia har mann større respekt for familien en i Norge, I Norge har mann større respekt for det enkelte individ. I Norge blir egoismen dyrket i stor grad. Og dere løser den dårlige sammvitgheten dere har ovenfor barna deres mannen deres kona deres, med å gi masse penger til et godt formål ved den årlige innsamlingsaksjonen. Jeger meget glad at jeg er 50 % Serbisk, så jeg kan se forskjellen i mellom to kulturer som egentlig er ganske like, men her i Norge er det dessverre mye ego dyrking. Spessielt blant kvinnene. Håper enkelte av dere ikke er for nasjonalistiske eller for rødsrømpeaktig til å forstå hva jeg prøver og hinte Jeg har ikke vært i Serbia, men 3 av de andre nye statene. Om du mener at serbiske menn prøver å ha sex med andres ektefeller hele tiden, tar jeg selvsagt ditt ord for det. Jeg er mindre sikker på hvordan konklusjonen på ditt eget innlegg kan bli at du er stolt av å være serber. Du sier jo ikke noe annet enn at en mann kan være så drittsekk han vil uten å få noe annet enn ros, mens en kvinne skal oppføre seg pent som mannens og familiens eiendom. En slik dobbeltmoral er ikke noe å skryte av i min bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anders_* Skrevet 9. september 2007 #190 Del Skrevet 9. september 2007 Selvkritikk? Selvinnsikt? Har aldri vært i "syden", har aldri vært utro, har aldri vært sammen med en opptatt mann, har hatt 2 seksualpartnere totalt i hele mitt liv, drikker ikke, kler meg ikke utfordrende bortsett fra foran ektemannen min... Hva skal jeg ta selvkritikk for? Jeg har ansvar for egne handlinger, ikke for hvem naboen i nr 4. ligger med, eller hva "Tulla fra Støren" gjør på ferie. Det er vel være noen andre som bør ta selvkritikk her? Blant annet de som stempler meg som hore bare fordi jeg har "feil" nasjonalitet! Og skulle det finnes flere av dere, så er jeg klar for tips for hvor jeg skal lete. Jeg er innstillt på å gjøre veldig mye for å bli kjent med en slik dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 9. september 2007 #191 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg må også få lov til og legge til etter og ha lest flere innleg på tråden her. Jeg kunne aldri tenke meg og gifte meg med en Norsk kvinne. Uansett hvor forelsket jeg måtte være i henne. Grunnen min er ikke religiøs jeg er kristen ikke muslim. Grunnen min er heller ikke at jeg må ha en jomfru grunnen min er ikke at de Norske damene er stygge. Jeg syntes de er meget vakre og sexy. Grunnen er Dere er ikke til å stole på, dere lar deres venninners og venners interesse gå foran familien, skal dere på firma tur og blir litt brisene er dere ikke helt til å stole på. Sexualmorallen deres er lavmåls når dere er i et forhold også vil dere ha likestilling uten og være med fra a til å...... I Serbia er det mye flere kvinner som jobber på fabbriker som sveisere mekanikkere en i Norge, det er mye mer kvinner i såkalte manns dominerte yrker i Serbia en i Norge. I Serbia er kvinnen mer innvolvert i landets forsvar en i Norge. Hurra for den Serbiske kvinne. Jeg elsker Dere alle sammen og vi Serbere er meget stolte over Dere. Spessielt vi som bor i Norge ser hvor mye verdt dere er. Så TIL ALLE DERE SERBISKE KVINNER SOM LESER DETTE. JEG ELSKER DERE ALLE SAMMEN Du er ikke veldig observant. Norske kvinner, og serbiske kvinner, er individer. Ikke representanter for raser. Ingen i min vennegjeng er slik du mener norske kvinner er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adam Skrevet 10. september 2007 #192 Del Skrevet 10. september 2007 Du er ikke veldig observant. Norske kvinner, og serbiske kvinner, er individer. Ikke representanter for raser. Ingen i min vennegjeng er slik du mener norske kvinner er. Det blir hele tiden foretatt diverse internasjonale undersøkelser i de forskjellige land i Verden. En av grunnene til at det blir gjort er for og måle kvaliteten på det vi gjør i arbeidslivet skolen osv. Her er det ikke snakk om å generalisere alle Norske kvinner. Alle har vel fått utlevert såpass mye sunn fornuft at de vet at ikke alle Norske kvinner er utro. Men faktumet er at stadig så gifter flere og flere Norske mannfolk seg med utenlandske damer, dere som blir kalt for rødstrømper her sier vel at det er såkalte tapere av Norske mannfolk som gjør det. Men nei da, veldig mange høyt utdannede attraktive mannfolk gjør det. De kan faktisk ikke tenke seg et liv med en Norsk kvinne. Og hva trur dere grunnen til det er da?? Jeg er overbevist meget overbevist at i løpet av en 10 års periode vil vi i dette landet stadig se flere og flere ungkarskvinne som lever alene og flere og flere såkalte Norske menn som gifter seg med Postordre bruder i fra utlandet. Utrykket postordre brud snappet jeg opp i kantinen på jobben min. Satt i sammen med avdelingens kvinner og lunsjet. Våres felles kollega hadde giftet seg med en dame i fra Russland. Damen var på omtrent samme alder som min kolega. Min kollega ser ikke ut som Jak the ripper. Men en vannlig gjennomsnittlig Norsk mann. Samtalen under lunsjen med kvinnen gikk på at avdelingens kvinner prøvde og sverte mest mulig ned på giftermålet hans. Ja de konspirerte seg fram til at han kanskje hadde betalt for henne også. HE HE KVINNFOLK er utrolige gøyale av og til spesielt i flokk, da blir det artig. Jeg er for ordens skyld helt enig med Serberen om måten han ser på Norske kvinner. For utenom det at mannfolket kan gjøre hva mann vil. Det skal kreves likt av begge kjønn. DERE BLIR SNART ALENE er mit sluttord her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #193 Del Skrevet 10. september 2007 Norske damer er store i kjeften, kravstore, drikker og røyker og skifter sex-partnere hele tiden. Dårlige mødre, enda verre koner. Skjønner ikke at norske menn gidder å være sammen med slike hespetre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #194 Del Skrevet 10. september 2007 DERE BLIR SNART ALENE er mit sluttord her. Det kan godt være at jeg ikke finner noen å dele livet med. Det vil tiden vise. Jeg har ingen rett til å bli bedømt som attraktiv, enten det er mitt utseende, mine uttrykksmåter, mine holdninger, mine yrkesvalg eller hva det nå måtte være som hindrer det. Å bli dømt fordi noen andre norske kvinner er utro, blir likevel latterlig og umulig å ta alvorlig, all den tid norske menn ikke er et fnugg bedre på den fronten. Vi er alle individer, og vet hva våre egne trofasthets- og familieidealer er verdt. Er du null verdt som partner fordi mange andre norske menn er utro, kyniske eller egoistiske? Blant familie og bekjente er det flere som har utenlandske ektefeller, fra "postordreland". Jeg har ikke noe problem med det. Det jeg ikke synes er smart eller forståelig, er de som ikke tar veien med å bli ordentlig kjent med og utvikle følelser for et menneske de skal dele livet med, men velger den andre omtrent som man velger en rasehund etter gemytt og andre egenskaper. Det er en respektløs (og naiv) holdning til andre mennesker. De fortjener at hun er på nedtelling til hun får statsborgerskap, når hun skal stikke fram ham, og at hun er utro underveis. Mens andre som har utenlandsk partner setter hverandre gjensidig først og har de samme gode forholdene som partnere fra samme nasjon har når de elsker hverandre og respekterer hverandre. Alle står fritt til å lete etter partner hvor enn i verden de vil. Det er helt uproblematisk. Jeg ser også at menn fra andre kulturer, vestlige og ikke-vestlige, kan ha gode egenskaper som ikke er sterkt til stede hos flesteparten av norske menn. Men jeg driver ikke propaganda mot norske menn på nett av den grunn, og jeg ser en drøss med norske menn med gode verdier som kan måle seg med hvem som helst kvalitetsmessig. Det er ikke noe galt i å foretrekke en kvinne fra en annen kultur eller etnisk bakgrunn. Men omtrent alltid er dette blandet med bitterhet, forakt og fordommer mot norske kvinner. Menn som sitter på disse holdningene/erfaringene, pleier også å ha samme skrivefeil, og skriver norske med stor n. Jeg føler at jeg diskuterer med den samme personen hver gang, og ikke med en gruppe individuelle menn som tenker og reflekterer selv. "Æddabædda, vi velger noen andre og så kan dere ha det så godt alene" virker så utrolig umodent i denne sammenhengen. Som om det at dere velger en annen enn f.eks meg, skal oppfattes som en rettferdig straff for meg fordi jeg er annenrangs som kvinne pga min nasjonalitet. Akkurat som deg har jeg mitt eget verdisett og mine egne ressurser og egenskaper, som ikke er et gjennomsnitt av andre av samme kjønn og nasjonalitet. Det har også utenlandske kvinner. Som enslig kvinne ønsker jeg å finne meg en mann. Men ikke en hvilken som helst mann. Vekker jeg ikke interesse hos ham, spiller det ingen rolle om han i stedet vil ha Beate, Bee eller Tatjana, eller om han vil leve alene. Jeg ser ikke på utenlandske kvinner som en trussel, fordi jeg er ute etter en mann som vil verdsette akkurat hva jeg er og står for. Erfaringen min er også at slike menn finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2007 #195 Del Skrevet 10. september 2007 Erfaringen min er også at slike menn finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 10. september 2007 #196 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg prøver og sette fingeren på at en del norskekvinner ikke er så utrolige atraktive lenger når en mann skal stifte familie. Mens andre norske kvinner ER utrolig attraktive å starte en familie med. Problemet for mange menn er at de ikke er attraktive nok til å få tak i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten du siterte Skrevet 10. september 2007 #197 Del Skrevet 10. september 2007 Og skulle det finnes flere av dere, så er jeg klar for tips for hvor jeg skal lete. Jeg er innstillt på å gjøre veldig mye for å bli kjent med en slik dame. Siden det finnes mange kvinner av samme type som meg, synes jeg det er rart du ikke har sett "oss"... Kan det være at du ikke blir tiltrukket av den typen kvinner du tydeligvis leter etter? Kanskje er "min type" ikke pågående og iøynefallende nok til at du legger merke til dem? Kanskje har "min type" ikke det rette utseendet for deg? Kanskje har du ikke kjemi med "min type", selv om du skulle ønske du hadde det? Jeg kan bare ta meg selv, og "min type" som utgangspunkt, selv om "slike kvinner" kommer i alle typer og fasonger. Jeg personlig er "den stygge andungen" som venter på å bli en svane... (Lurer på når det skal skje forresten. ) Jeg er ikke utpreget pen, men jeg har alltid fått høre at jeg ser snill ut. Er dette en utseendet til en kvinne du kunne lagt merke til? Jeg kan kanskje ikke karakteriseres som sjenert, men tilbakeholden til du blir kjent med meg er kanskje det rette å si. Ville du tatt deg tid til å vente til jeg åpnet meg? Jeg liker ikke å stikke meg fram. Ville du lagt merke til hun som satt i det innerste hjørnet, og som gjorde alt hun kunne for ikke å bli lagt merke til? Jeg kan skrive så mye mer, men jeg håper du tar poenget! Slik var jeg da mannen min og jeg fant hverandre. Kvinner som du etterlyser finnes over alt om du åpner hjertet og øynene, det spørs bare om kvinnen du etterlyser, er kvinnen du faller for! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2007 #198 Del Skrevet 11. september 2007 Mens andre norske kvinner ER utrolig attraktive å starte en familie med. Problemet for mange menn er at de ikke er attraktive nok til å få tak i dem. Du er jo bare helt tåke du. De konspirasjonsteoretiske damene som føler seg utrolig nok meget truet av det utenlandske inntoget med damer her i landet er vel neppe meget attraktive for noen mannfolk. setter mann en kontakt annonse inn i et international forum hvor du setter to likeverdige nordmenn kvinne/mann samme utdanelse samme økonomisk plattform og like godt utseende vil den Norske kvinnen få et fåtall med svar. Den Norske mannen vil bli nedrent med tilbud om giftemål. Hvorfor trur du det kjære??? kan du tenke deg svaret. Den Norske mann er meget godt kjent utenlands fordi han regner seg selv som forsørger, han tar seg av sin pappa rolle med glans i forhold til sine syd europeske brødere, han er praktisk anlagt reparer bilen huset eller kontakter håndverkeren bilmekkanikeren han kjører barna sine på trening han hjelper til med det meste til og med skifter bleier på ungene sine, han er flink til og lage mat.......Den Norske mannen er en super mann de fleste kvinfolk i hele verden knapt bare kan drømme om men selv en super mann kan bli sliten så det hender vel at den Norske mannen blir så sliten at han av og til glemmer og åpne døren til sin kone av og til er han vel ikke romantisk nok av og til har han vel glemt helt det å være en mann slik at hans Norske kvinne slutter og tenne på han. internationalt er den Norske/skandinaviske mannen meget attraktiv som livsledsager, Den Norske/skandinaviske kvinnen er meget attrakriv på stranda for one night stand, men ikke som livsledsager Men dere slår jo oss mannfolka ned i støvla når det gjelder poppulæritet på ferie steder i syden. Da blir jo dere nedrent av slibrige sex tilbud, trur neppe noen av strandløvene der nede ønsker og dele livet sitt med en norsk jente tar du meg ikke seriøs, tviler meget på at du gjør det. Sjekk statistik sentralbyrå sine sider, der har dem statestikk som støtter mine påstander. sjekk årene 2000 til 2005 hvor mange Norkse menn som giftet seg med utenlands dame minuser bort menn som har giftet seg med kvinner i fra Asia og Øst Europa du vil da se at det er fortsatt betydlig flere Norske menn som gifter seg med utenlans damer. Hvorfor er det slik mon tro?? klarer du og gi meg et reflektert svar på det?? Vennlig hilsen Norsk mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =tentacle= Skrevet 11. september 2007 #199 Del Skrevet 11. september 2007 setter mann en kontakt annonse inn i et international forum hvor du setter to likeverdige nordmenn kvinne/mann samme utdanelse samme økonomisk plattform og like godt utseende vil den Norske kvinnen få et fåtall med svar. Den Norske mannen vil bli nedrent med tilbud om giftemål. Hvorfor trur du det kjære??? kan du tenke deg svaret. Av samme grunner som at flere kvinner enn menn prostituerer seg. Flere kvinner enn menn bruker ekteskap og/eller sex som en måte å "tjene" til livets opphold på enn menn. Av gode grunner og av dårlige grunner. Den Norske mannen er en super mann de fleste kvinfolk i hele verden knapt bare kan drømme om Jeg har ikke klaget på norske menn. "Den norske mannen" som du kaller ham, blir ledd av en del steder, fordi han gifter seg med prostituerte. F.eks i Latin-Amerika. Se på hva slags alternativer de har å velge blant før du konkluderer med at norske menn må være himmelen. Men dere slår jo oss mannfolka ned i støvla når det gjelder poppulæritet på ferie steder i syden. Da blir jo dere nedrent av slibrige sex tilbud, trur neppe noen av strandløvene der nede ønsker og dele livet sitt med en norsk jente Jeg har aldri vært i Syden, og blir ikke nedrent av noe som helst. Jeg gidder ikke smiskende mannfolk som bare er ute etter èn ting, enten det er nordmenn eller utlendinger. Jeg holder meg til seriøse menn, de finnes, de også. Hvis ditt verdensbilde sier deg at menn som finner seg damer her i landet bare gjør det fordi de ikke har oppdaget kvinner fra andre land, så er det en fri verden, du kan velge å se et lite utsnitt av den og kalle det hele sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalila Skrevet 12. september 2007 #200 Del Skrevet 12. september 2007 Tentakkel, jeg begynner å skjønne det du sier om å skrive norsk med stor N... Tilfeldighet? Kanskje folk med samme meninger har samme skrivefeil? Hva vet jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå