Gjest Sukkerert Skrevet 19. september 2005 #41 Del Skrevet 19. september 2005 Hvorfor innebaerer det at det er forskjell mellom kvinner og menn at du kan sitte og rakke ned paa de kvinnene som gjoer akkurat det samme som deg fordi du er mann? ← Det ser ikke ut til at du kan svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #42 Del Skrevet 19. september 2005 Det ser ikke ut til at du kan svare meg. ← Blir det oppfattet som kritikk at Norske kvinner her hjemme er lette på tråden beklager jeg det. Jeg kritisere både flat fylla til mannfolka i utlandet og en del Norske kvinnfolks sexuelle utskeielser i utlandet. Til Deresom mener jeg generaliserer. Det er ikke meningen og skjære alle Nordmenn over en kam, men det er et betydelig antall som driver med netopp det vi diskuterer. Jeg mener forskjellen mellom kvinnerog men når det gjelder sexuallitet er stor. Vis store deler av manfolka skulle leve ut sine sexuelle fantasier, gjøre hva de ville og ikke legge bånd på seg, da hadde det vel blitt totall anarki. Jeg som mann da kan vel klage og si at jeg føler meg undertrykt fordi jeg ikke får pule akkurat den deilige dama jeg så på gata i dag. Jeg trur det er rimlig bevist igjenom vitenskapen at vi mannfolk har en adskilli større kjønndrift en kvinnfolka. Og da er vi tilbake til det om og oppføre seg, legge litt bånd på seg når mann er på besøk og ikke være så utrolig egoistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestolsen Skrevet 19. september 2005 #43 Del Skrevet 19. september 2005 Hehe, husker en episode fra en gresk øy i fjor sommer: En norsk jente sto foran meg i køen for å leie moped, hus setter i vei og velter etter 50m i første veikryss. Vi stormer til for å hjelpe, blodet strømmer fra kne og albu, tårene renner. Det der var ikke godt. Samtidig med meg når en lokal helt frem til ulykkesstedet. Jeg løfter opp mopeden så hun får beinet løs, han bøyer seg ned over henne og hvisker: Skal vi pule? (på norsk!!). Hun snur seg mot ham med tårer i øynene og snufser: Yes, yes, but not now, can I meet you tonight ? Jeg trillet mopeden tilbake til utleieren mens hun ble hjulpet på beina, og jeg tenkte at av og til er det ikke spesielt stas å være norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #44 Del Skrevet 19. september 2005 Disse historiene viser vel at det står verre til med intelligensen enn kjønnsdriften til mange nordmenn/kvinner. Jeg gremmes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 19. september 2005 #45 Del Skrevet 19. september 2005 Hehe, husker en episode fra en gresk øy i fjor sommer: En norsk jente sto foran meg i køen for å leie moped, hus setter i vei og velter etter 50m i første veikryss. Vi stormer til for å hjelpe, blodet strømmer fra kne og albu, tårene renner. Det der var ikke godt. Samtidig med meg når en lokal helt frem til ulykkesstedet. Jeg løfter opp mopeden så hun får beinet løs, han bøyer seg ned over henne og hvisker: Skal vi pule? (på norsk!!). Hun snur seg mot ham med tårer i øynene og snufser: Yes, yes, but not now, can I meet you tonight ? Jeg trillet mopeden tilbake til utleieren mens hun ble hjulpet på beina, og jeg tenkte at av og til er det ikke spesielt stas å være norsk. ← Hmmm.... litt skeptisk til om denne historien er helt sann og at det skjedde akkurat på den måten. I så tilfelle var dette rimelig "billig"... kanskje var hun desperat og ekstra villig.... hehe!! Kanskje var hun lei av slike dumme spørsmål og bare svarte slik for å bli kvitt han, kanskje møtte hun aldri opp til noen date på kvelden... bare spekulasjoner selvfølgelig men må jo prøve å redde den norske jentes "ære"... Sydenferie er moro dere!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niclas Skrevet 19. september 2005 #46 Del Skrevet 19. september 2005 Hehe, husker en episode fra en gresk øy i fjor sommer: ← Minner meg om en episode tidlig på 90-tallet. En kompis som lot dama dra på sydenferie alene, de hadde vært sammen i 5 år og stolte 100% på på hverandre. Alt gikk tilsynelatende bra der nede helt til høsten kom og han startet på ny skole. Der fikk han en del nye venner, deriblant en svenske han ble bestekompis med. Noen måneder senere kikket de gjennom noen bilder fra ferien, hvorpå kompisen min kom over et bilde av dama si fra sydenturen. Han blir nysgjerrig og spør sin nye svenske venn om han kjenner dama på bildet og får til svar "hu der? hehe, ikke jeg men to av gutta som var med på turen ble rimelig godt kjent med henne, for å si det på den måten... Trengte ikke akkurat å be to ganger der i gården" Det viste seg at dama hadde vært dritings i to uker og kastet alt som var av hemninger og gitt helt faen i at hun hadde kjæreste. Trenger ikke si at det ble slutt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestolsen Skrevet 19. september 2005 #47 Del Skrevet 19. september 2005 Ikke helt sann? Hvorfor skulle jeg gidde å dikte opp en slik historie? Å jo selvfølgelig, jeg er en pervertert kvinnehater som ikke bryr meg om at jeg må juge bare for å få svertet norske jenter! Og; jeg aner selvfølgelig ikke noe om hvorvidt de møttes senere, hvorfor i all verden skulle det bry meg? Nevnte den, fordi hele historien forekom meg fullstendig bisarr, jeg kunne nesten ikke tro det jeg hørte! Hadde forresten vært gøy om jentene her kunne dele noen av de villeste sydeneskapadene med forumet, hadde vært fin underholdning det. Kom igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 19. september 2005 #48 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hadde forresten vært gøy om jentene her kunne dele noen av de villeste sydeneskapadene med forumet, hadde vært fin underholdning det. Kom igjen! ← Ikke sant!? Poenget er at ikke alle oppfører seg på den måten, men den felles oppfatningen om nordmenn er noe helt annet! Tviler på at majoriteten av de nordmennene som reiser til syden oppfører seg slik. Hvis en liten minoritet av sydenferiererne holder på for fullt i 14 dager i strekk ødelegger det ryktet til majoriteten, uansett hvor anstendige flertallet oppfører seg. Endret 19. september 2005 av vixen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 19. september 2005 #49 Del Skrevet 19. september 2005 Ikke sant!? Poenget er at ikke alle oppfører seg på den måten, men den felles oppfatningen om nordmenn er noe helt annet! Tviler på at majoriteten av de nordmennene som reiser til syden oppfører seg slik. Hvis en liten minoritet av sydenferiererne holder på for fullt i 14 dager i strekk ødelegger det ryktet til majoriteten, uansett hvor anstendige flertallet oppfører seg. ← Nemlig!!! Det er hva jeg også prøvde å si lenger oppe i tråden. Det er mindretallet som oppfører seg på denne måten, men det er alle vi andre som oppfører oss skikkelig som får svi Og ang. den historien om hun som veltet på moped: hun var vel litt sjokka der hun lå,- ikke sikkert hun visste hva hun svarte på, eller kanskje hun trodde han sa noe annet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 19. september 2005 #50 Del Skrevet 19. september 2005 Himmel og hav, man skal høre mye....Trådstarter viser for det første noen skikkelig forstokka, mørkemannsholdninger til kvinner. Vi skal være noen snille Madonnaer som ikke har sex før på bryllupsnatta, mens menn kan herje rundt så mye de vil? Idiotisk. At folk lever ut sin seksualitet uten å skade andre er IKKE galt. (Men når man ser på statistikker så har folk flest slett ikke mange seksualpartnere, jenter færre en gutter også) Ellers så synes jeg det er tåpelig å basere seg på hvilket rykte trådstarteren erklærer at vi har på oss i "Syden" (hvor nå det er). Har ikke alle land et eller annet rykte på seg for et eller annet? Det er så urteit å skjære alle over en kam. Du får lukke øra hvis du hører noe negativt om nordmenn i Syden. Det som nok er, eller var, uvvant for Sydeuropeere er vel Nordmenns drikkevaner på ferie. DET synes jeg kan være litt pinlig å bli assosiert med. Nå begyner vist sydeuropeiske ungdommer adoptert nordeuropeernes heftige drikking på fest, mens mange nordeuropeere har lært seg til å drikke litt mer kultivert.... Nærmer seg hverandre på midten et sted, kanskje? Pleier egentlig selv å unngå de verste partydestinasjonene og reiser aldri på chartertur. Gidder ikke å oppsøke de verste feriefyll stedene. Om jenter er verre en gutter, aner jeg ikke. Går ut fra at de som er på ferie for å drikke seg fra sans og samling er like ille, uansett kjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #51 Del Skrevet 19. september 2005 Ikke sant!? Poenget er at ikke alle oppfører seg på den måten, men den felles oppfatningen om nordmenn er noe helt annet! Tviler på at majoriteten av de nordmennene som reiser til syden oppfører seg slik. Hvis en liten minoritet av sydenferiererne holder på for fullt i 14 dager i strekk ødelegger det ryktet til majoriteten, uansett hvor anstendige flertallet oppfører seg. ← Nei at en majoritet skulle skulle te seg som ville kaniner ville vel vært rimelig oppsiktsvekkende, nordmenn i 100-tusener i alderen 0-100 drar til Syden hvert år. Men at det skal være så ubetydelig få tror jeg ingening på, jeg husker boka til Åshild Ulstrup som kom på slutten av 80-tallet. Hun hadde intervjuet både greske menn og norske jenter, og de beste kelnerne kom opp i 100-vis av nordiske jenter i løpet av en sommer. Ulstrup utfordret også de norske jentenes utsagn om at ingen tar skade av et lite sommereventyr eller femten, ved å faktisk gå til de greske jentene å spørre hvordan de hadde det med det hele. De viste seg å ikke være spesielt moralsk indignerte eller sinte, de var snarere lei seg for at de mistet de greske kjærestene eller de hadde håpet skulle bli kjærestene deres. Dette ble jo selvfølgelig høvlet ned i den norske debatten som fulgte; norske kvinner har naturligvis ikke noe ansvar for hvordan greske menn og kvinner innretter seg, der var alle enige. Ingen spurte de norske mennene hva de syntes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. september 2005 #52 Del Skrevet 19. september 2005 Caramba! Hva er det for noe som feiler deg? Her prøver trådstarter å ta opp en debatt om hvordan norske jenter blir sett på i utlandet, og da kan vi holde oss til saken. Alle veit jo at norske jenter er gratis i utlandet, i såfall har jeg ALDRI hørt om norske jenter som horer seg mot betaling i utlandet, men jeg har hørt om en del andre kvinner, f eks brasislianske, og østeuropiske, og asiatiske og afrikanske. Caramba er det problemetisk at vi diskuterer noen av disse forskjellene? det er jo en kjennsgjerning at de fleste norske damer har hatt sex med menn de har kjent i kortere enn en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #53 Del Skrevet 19. september 2005 det er jo en kjennsgjerning at de fleste norske damer har hatt sex med menn de har kjent i kortere enn en dag. ← Er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ludder Skrevet 19. september 2005 #54 Del Skrevet 19. september 2005 Er det? ← ja det er det. vet du ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 19. september 2005 #55 Del Skrevet 19. september 2005 Caramba! Hva er det for noe som feiler deg? Her prøver trådstarter å ta opp en debatt om hvordan norske jenter blir sett på i utlandet, og da kan vi holde oss til saken. Alle veit jo at norske jenter er gratis i utlandet, i såfall har jeg ALDRI hørt om norske jenter som horer seg mot betaling i utlandet, men jeg har hørt om en del andre kvinner, f eks brasislianske, og østeuropiske, og asiatiske og afrikanske. Caramba er det problemetisk at vi diskuterer noen av disse forskjellene? det er jo en kjennsgjerning at de fleste norske damer har hatt sex med menn de har kjent i kortere enn en dag. ← Kjennsgjerning og kjennsgjerning, fru Blom! Ellers så kjenner jeg mange jenter som ikke har hatt seg med folk de har kjent mindre en en dag. Hvem er "alle" som veit at norske jenter er så gratis i utlandet, forresten? Jeg har ikke hørt dette når jeg har vært på ferie? Jeg kjenner meg ikke igjen. Vet ikke at det feiler meg noe, men jeg er bare med i diskusjonen. Eller har man bare lov å si sin mening hvis man er enig med trådstarter? Synes jeg holder meg til saken, bortsett fra at jeg har en annen oppfatning av hans virkelighetssyn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 19. september 2005 #56 Del Skrevet 19. september 2005 så du puler heller for betaling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 19. september 2005 #57 Del Skrevet 19. september 2005 så du puler heller for betaling? ← Må folk jokke som kaniner i ett sett - for eller uten betaling - i din verden eller!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 19. september 2005 #58 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) så du puler heller for betaling? ← Whatever! Så morsomt å diskutere med deg, kjære Endret 19. september 2005 av Caramba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gjesp_* Skrevet 19. september 2005 #59 Del Skrevet 19. september 2005 Ellers så synes jeg det er tåpelig å basere seg på hvilket rykte trådstarteren erklærer at vi har på oss i "Syden" (hvor nå det er). Har ikke alle land et eller annet rykte på seg for et eller annet? Det er så urteit å skjære alle over en kam. Du får lukke øra hvis du hører noe negativt om nordmenn i Syden. ← DU ER PASSE TRANGSYNT DA! Det er ikke trådstarters syn, men et generelt syn i Sør-Europa. Lukke øra??? Late som det ikke er sånn? Sette nesa i sky og oppretthold fasaden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #60 Del Skrevet 19. september 2005 At folk lever ut sin seksualitet uten å skade andre er IKKE galt. (Men når man ser på statistikker så har folk flest slett ikke mange seksualpartnere, jenter færre en gutter også) ← 'Galt' - i hvilken forstand? Det er selvfølgelig ikke straffbart. Men at feriepulings aldri berører andre enn som deltar i akten tviler jeg sterkt på. Hva med den greske jenta som hadde håpet at Stavros kunne bli kjæresten hennes, han gir f.. idet når han kan nedlegge 50 sprengbrunstige norske jenter i løpet av sesongen. Hans problem/hans skyld det? Ja, etter våre kjøreregler er det han som har et problem, i den greske machokulturen blir han klappet på skuldra. Mens hun ikke har noen særlige sanksjonsmuligheter (hun kann seff. avskrive ham (og en jævla masse andre greske guder) som mulig partner, men hvem skal hun da gå til? Norske menn? Neppe særlig akuelt eller ønskelig. Og Ola, som skal få lov å bli kjæreste når hun har rast fra seg, eller som får godta at hun har noen sommereventyr et par uker i året. Muligheten for at norske kvinner får et problem med å knytte seg emosjonelt til én person når hun hele tiden er vant til å nedlegge nye typer, stadig ny spenning og et overwhelming utvalg av villige elskovsguder, slår meg som fullt mulig for ikke å si sannsynlig. Tråder av typen 'kvinnelig lystproblemer' (mangler lyst på typen, ja - men på Rhodosferien ser de problemene ut til å være kurert) og 'gått lei av typen etter to mnd' florerer jo. Og disse statistikkene: de stoler jeg ikke helt blindt på, jeg har sett nok av det der med å bare definere seg bort fra noe spm.stiller tror er objektivt. Jenter har ikke seksualpartnere, de har 'romantiske eventyr' og det faller ikke inn under en slik kategori. Gutta tenker med ku**en, men jentene bare 'følger hjertet'. See the differance? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå