AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Del Skrevet 30. juli 2021 Nettsiden ser trygg ut, men vil gjerne høre om erfaringer med kjøp derfra. Anonymkode: 5e38a...0d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nettsiden ser trygg ut, men vil gjerne høre om erfaringer med kjøp derfra. Anonymkode: 5e38a...0d3 Jeg har kjøpt blodtrykksmåler hos dem i mai. Alt gikk fint, er fornøyd. Anonymkode: bcbf9...066 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosi Skrevet 30. juli 2021 #3 Del Skrevet 30. juli 2021 Har kjøpt Sistema matbokser derfra. Gikk helt fint. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 Handlet litt div der. Ingen problemer med prosessen. Anonymkode: d6a9a...30c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Del Skrevet 30. juli 2021 Skjønner usikkerheten, jeg syntes også nettsiden så litt "billig" ut første gang. Tok likevel sjansen og la inn en bestilling, og det gikk fint. Har siden handlet derfra mange ganger, og det har alltid gått bra. Kun en gang har jeg trengt hjelp fra kundeservice og da fikk jeg kjempegod hjelp. Eneste jeg kommer på som man kanskje bør være obs på er at man mottar varer produsert for det danske markedet, slik at ingrediensliste og slik ofte står på dansk. Det bør ikke være noe problem for de fleste nordmenn, men kan kanskje være forvirrende for nye landsmenn. Anonymkode: 11369...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Del Skrevet 30. juli 2021 Handlet der flere ganger. Aldri problemer. Kjapt levert rett i postkassen. Anonymkode: f5095...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #7 Del Skrevet 30. juli 2021 Kjøpte korona hurtigtester veldig fornøyd. Anonymkode: 9d8e6...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #8 Del Skrevet 19 timer siden GAMMEL TRÅD, MEN FORTSATT AKTUELL. Har kjøpt fra med24 en del ganger. La inn en bestilling 27.10. Og fikk ordrebekreftelse. 1. november får jeg Mail om at de beklager ventetiden, men jobber med saken. I dag 07.11. Fortsatt ingen pakke, ingen melding og reservasjonen av kroner er slettet fra kredittkortet. Er der noen som har handlet fra nettsiden de siste 1-3 uker som har fått varene sine? Var jo slik like før 123apotek.no forsvant og gikk konk. Også. Anonymkode: e2d90...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemyoghufsa Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Handlet der flere ganger, enkelt og greit. Eneste er litt treig levering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB Skrevet 19 timer siden #10 Del Skrevet 19 timer siden Har handlet der flere ganger, siste gangen rundt august så var leveringen treg, fikk mail om det etterhvert da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #11 Del Skrevet 19 timer siden MissB skrev (Akkurat nå): Har handlet der flere ganger, siste gangen rundt august så var leveringen treg, fikk mail om det etterhvert da. Husker ikke helt men Tor det er 3-4 uker siden sist gang, da hikke det rimelig greit. Men reagerer på at de har slettet reservasjonen på kortet nå. Og irriterende at varen ikke kommer. Anonymkode: e2d90...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 19 timer siden #12 Del Skrevet 19 timer siden Trygg og bra nettapotek med stort utval. Kjøper rosacea kremen min der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #13 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har handlet der ofte, men man må regne med lang leveringstid. Jeg får mail HVER eneste gang, "beklager den lange ventetiden" 😂 Aldri hatt noen andre typer problemer. Anonymkode: d95d9...f2f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #14 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): GAMMEL TRÅD, MEN FORTSATT AKTUELL. Har kjøpt fra med24 en del ganger. La inn en bestilling 27.10. Og fikk ordrebekreftelse. 1. november får jeg Mail om at de beklager ventetiden, men jobber med saken. I dag 07.11. Fortsatt ingen pakke, ingen melding og reservasjonen av kroner er slettet fra kredittkortet. Er der noen som har handlet fra nettsiden de siste 1-3 uker som har fått varene sine? Var jo slik like før 123apotek.no forsvant og gikk konk. Også. Anonymkode: e2d90...177 Jeg handlet 21. oktober, da de ikke hadde sendt noe gikk jeg inn og sjekket det jeg hadde bestilt og så at en av varene var utsolgt. Ringte kundeservice 29. og fikk vite at de ventet på det siste produktet. Hun fjernet det fra ordren, og resterende ble sendt 2 dager senere. Anonymkode: 31b28...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg handlet 21. oktober, da de ikke hadde sendt noe gikk jeg inn og sjekket det jeg hadde bestilt og så at en av varene var utsolgt. Ringte kundeservice 29. og fikk vite at de ventet på det siste produktet. Hun fjernet det fra ordren, og resterende ble sendt 2 dager senere. Anonymkode: 31b28...72c Takk. Da skal jeg ringe dem, om jeg finner noe tlf nummer, da? Anonymkode: e2d90...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Takk. Da skal jeg ringe dem, om jeg finner noe tlf nummer, da? Anonymkode: e2d90...177 Alternativt kan du ringe til oss på telefon +47 21 95 94 90. Telefonen er åpen mandag-fredag 9-15. - ligger under kundeservice Anonymkode: 31b28...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Alternativt kan du ringe til oss på telefon +47 21 95 94 90. Telefonen er åpen mandag-fredag 9-15. - ligger under kundeservice Anonymkode: 31b28...72c Har ringt, og alt er ordnet helt etter boka. Var redd det skulle ende som hos 123apotek, ingen varer og penger trukket fra kortet, selskapet konkurs, og måtte skrive reklamasjon på kredittkortet, fikk pengene igjen der. Tror disse er seriøse og skikkelige! Bedre priser enn Farmasiet og andre apotek har de og, for å drive litt reklame! Anonymkode: e2d90...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har ringt, og alt er ordnet helt etter boka. Var redd det skulle ende som hos 123apotek, ingen varer og penger trukket fra kortet, selskapet konkurs, og måtte skrive reklamasjon på kredittkortet, fikk pengene igjen der. Tror disse er seriøse og skikkelige! Bedre priser enn Farmasiet og andre apotek har de og, for å drive litt reklame! Anonymkode: e2d90...177 Ja, jeg har brukt de noen år og ikke hatt noen problemer (utenom at det 2 ganger har gått mye senere enn forventet). I begynnelsen sendte de fra Danmark før de fikk lager i Norge. Jeg betaler nå med løsningen de har med Avarda, får faktura dagen etter de har sendt med 30 dagers betalingsfrist og legger den inn i nettbanken etter at jeg har fått varene. Anonymkode: 31b28...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Ryddet for dialekt. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg har brukt de noen år og ikke hatt noen problemer (utenom at det 2 ganger har gått mye senere enn forventet). I begynnelsen sendte de fra Danmark før de fikk lager i Norge. Jeg betaler nå med løsningen de har med Avarda, får faktura dagen etter de har sendt med 30 dagers betalingsfrist og legger den inn i nettbanken etter at jeg har fått varene. Anonymkode: 31b28...72c Betaler alltid med kredittkort når jeg kjøper noe på nett, da har jeg mulighet for å skrive reklamasjon på kortet og få pengene igjen om noe går galt. Anonymkode: e2d90...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå