Gå til innhold

Tror lynet har tatt pcn min.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Usikker på om den kan ha stått på, siden jeg får den ikke på nå og det har lynet i noen dager. Hvordan kan jeg finne ut om det er lynet? Det er en gaming pc 😭 den har stått i kjelleren pga plassmangel oppe men vært i nesten daglig bruk utenom nå den siste tiden. Er det noe forsikringer dekker? Den er liksom fra 2012 og selvbygd 😔 hilsen ei fortvilt jente 

Anonymkode: 1d49a...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sto den i stikkontakten, så trenger den ikke å ha vært på, for å bli tatt av lynet.

Jeg ville kontaktet forsikringsselskapet og hørt med dem. Men vær da heller tydelig på at lynet har slått ned i den, fremfor å si "du tror det". Kan hende du ikke får det gjennom, da man jo bør trekke ut støpsel under tordenvær, så kanskje er det selvforskyldt i deres øyne.

Anonymkode: b38e7...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Sto den i stikkontakten, så trenger den ikke å ha vært på, for å bli tatt av lynet.

Jeg ville kontaktet forsikringsselskapet og hørt med dem. Men vær da heller tydelig på at lynet har slått ned i den, fremfor å si "du tror det". Kan hende du ikke får det gjennom, da man jo bør trekke ut støpsel under tordenvær, så kanskje er det selvforskyldt i deres øyne.

Anonymkode: b38e7...384

Fytti, ja får bare si at den ble slått ned av torden selv om jeg er usikker, men kommer de ikke å ser på dataen? Eller må den sendes inn når det er snakk om lynnedslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er nok begrenset hvor mye forsikringen dekker på en såpass gammel pc. 

Anonymkode: 2264a...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
herremann skrev (39 minutter siden):

TS, Var pcn koblet til strømuttaket når den stod i kjelleren? 

Ja.. 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Er nok begrenset hvor mye forsikringen dekker på en såpass gammel pc. 

Anonymkode: 2264a...713

Hvorfor begrenser de ? Trodde hvis man fikk ting dekket skal det tilsvare ny pris på en tilsvarende i dag 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...