AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Del Skrevet 29. juli 2021 Usikker på om den kan ha stått på, siden jeg får den ikke på nå og det har lynet i noen dager. Hvordan kan jeg finne ut om det er lynet? Det er en gaming pc 😭 den har stått i kjelleren pga plassmangel oppe men vært i nesten daglig bruk utenom nå den siste tiden. Er det noe forsikringer dekker? Den er liksom fra 2012 og selvbygd 😔 hilsen ei fortvilt jente Anonymkode: 1d49a...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Del Skrevet 29. juli 2021 Sto den i stikkontakten, så trenger den ikke å ha vært på, for å bli tatt av lynet. Jeg ville kontaktet forsikringsselskapet og hørt med dem. Men vær da heller tydelig på at lynet har slått ned i den, fremfor å si "du tror det". Kan hende du ikke får det gjennom, da man jo bør trekke ut støpsel under tordenvær, så kanskje er det selvforskyldt i deres øyne. Anonymkode: b38e7...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Del Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Sto den i stikkontakten, så trenger den ikke å ha vært på, for å bli tatt av lynet. Jeg ville kontaktet forsikringsselskapet og hørt med dem. Men vær da heller tydelig på at lynet har slått ned i den, fremfor å si "du tror det". Kan hende du ikke får det gjennom, da man jo bør trekke ut støpsel under tordenvær, så kanskje er det selvforskyldt i deres øyne. Anonymkode: b38e7...384 Fytti, ja får bare si at den ble slått ned av torden selv om jeg er usikker, men kommer de ikke å ser på dataen? Eller må den sendes inn når det er snakk om lynnedslag? Anonymkode: 1d49a...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Del Skrevet 29. juli 2021 Er nok begrenset hvor mye forsikringen dekker på en såpass gammel pc. Anonymkode: 2264a...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 29. juli 2021 #5 Del Skrevet 29. juli 2021 TS, Var pcn koblet til strømuttaket når den stod i kjelleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #6 Del Skrevet 29. juli 2021 herremann skrev (39 minutter siden): TS, Var pcn koblet til strømuttaket når den stod i kjelleren? Ja.. AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Er nok begrenset hvor mye forsikringen dekker på en såpass gammel pc. Anonymkode: 2264a...713 Hvorfor begrenser de ? Trodde hvis man fikk ting dekket skal det tilsvare ny pris på en tilsvarende i dag 😔 Anonymkode: 1d49a...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå