AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #1 Del Skrevet 29. juli 2021 Hva kan man bruke nålefilt til, i tillegg til det som står i en produktbeskrivelse her? Passer nålefilt til å sy et plagg av? Og hvordan kombinerer man nålefilt med silke eller bomulsstoff? Syr man da ett lag med nålefilt og ett lag med silke eller bomull? Er nålefilt i 100% ull? "Nålefilt for fremstilling av tovede tekstiler. Leveres i en bredde på 1,93 m i pk på 1 m. Materialet er en 21,5 mikron forfilt med en vekt på ca 90 g pr m2. Nålefilten er meget velegnet til fremstilling av bekledning slik som kjoler, frakker, skjørt m.m. Den er også flott å kombinere med silke eller bomullstoff til nunofilt." Anonymkode: 20100...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Del Skrevet 15. august 2021 Noen som vet dette? Anonymkode: 20100...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 15. august 2021 #3 Del Skrevet 15. august 2021 Nålefilt forbinder jeg med billig, syntetisk vegg-til-vegg-teppe. Da har jeg visst tatt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Del Skrevet 15. august 2021 Hvemsomhelst skrev (4 timer siden): Nålefilt forbinder jeg med billig, syntetisk vegg-til-vegg-teppe. Da har jeg visst tatt feil. Ja det stemmer at en type "vegg-til-vegg-teppe" også kalles for nålefilt Kanskje den nålefilten (som er til å sy med m.m.) som jeg tenker på også har et annet navn? Ullfilt kanskje? Anonymkode: 20100...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå