AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #61 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Rart at man ikke kan svare på dette i en anonym tråd.. Er ufør pga arbeidsvegring. Anonymkode: 02720...8f3 Tøv Anonymkode: 99e50...f5e 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #63 Skrevet 29. juli 2021 De jeg kjenner som er under 40 år som har delvis uføretrygd (kjenner ingen med full) har de alvorlige diagnoser som MS, alvorlig diabetes med pumpe i magen, kronisk leddgikt som blir behandlet med cellegift og en sykdom som gjør at de man synet. Disse menneskene gir svært mye av seg selv og egen familieluv-fritid for å kunne jobbe 50-70%. Mitt råd til alle her inne. MELD deg inn i en arbeidstaker organisasjon. Anonymkode: 82c1e...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #64 Skrevet 29. juli 2021 Fikk hjernesvulst i en alder av 30 år, var i full jobb. To år senere hadde svulsten fjort meg døv. Tok 9 år før jeg var ferdig avklart hos Nav. Er 100% uføretrygdet nå. Anonymkode: afacd...3e0 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #65 Skrevet 29. juli 2021 Komplikasjoner etter hjertestans. Falt om med hj.stans 3 uker før jeg fylte 57. Har diagnosen "Gjenoppliving med positivt resultat". Jobber litt frivillig. Prøver å få en liten jobb for å tjene fribeløpet, men ikke så enkelt. Ingen ansetter gamlinger, og hvertfall ikke gamlinger med helseutfordringer. Anonymkode: 79a12...053 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #66 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Tøv Anonymkode: 99e50...f5e Nei, det er nok ikke det. Anonymkode: 02720...8f3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #67 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er ufør fordi jeg har masse psykiske lidelser, fordi jeg ble mobbet psykisk og fysisk fra 2 klasse og ut 9 klasse. Jeg har fått psykolog behandling i 6 år, prøvd å jobbe uten hell. Ingenting har hjelpt meg å bli bedre. så måtte bare bli uføretrygdet Anonymkode: d8dc8...c2a Forferdelig å lese at mobbing fører til uføre. Men fullt forståelig. Kjenner jeg blir irritert på de voksne som skulle beskytte deg, lærere som lar dette foregå i så mange år. ikke din feil at du har blitt påført dette, og det er ikke godt å slite psykisk. håper du finner en indre ro med deg selv etterhvert og gjør ting i bedragene din som gjør deg glad, det fortjener du ❤️❤️ Anonymkode: 7bf98...d4b 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #68 Skrevet 30. juli 2021 Jeg har en haug av psykiatriske diagnoser og ble uføretrygdet for noen år siden. Hoveddiagnosen er kompleks PTSD, men har også bipolar og anoreksi som kompliserer livet mitt en del. Det positive er at uføretrygden ga meg en helt annen ro til å fokusere på behandling, fordi jeg slapp å leve med det konstante "presset" fra NAV og usikkerheten når det gjaldt inntekt og økonomi. Jeg følte at jeg fikk mye mer stabilitet og trygghet i livet mitt, og med tett oppfølging og god hjelp fra behandlere klarte jeg faktisk å begynne å studere. Håper å kunne jobbe igjen i fremtiden, selv om jeg sikkert aldri blir å klare å jobbe 100 %. Anonymkode: 127e5...165 2
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #69 Skrevet 30. juli 2021 Har et lite utvalg av autoimmune sykdommer, den første dukket opp i sen ungdom, de andre kom til noen år senere. Har i tillegg ADD. Ingen av diagnosene skulle tilsi veldig nedsatt funksjon alene, men på grunn av en del overlappende plager som gradvis ble verre med årene, lang tid med stahet og tro på at det skulle vel bli bedre, og bruk av alle krefter på kun jobb, ble det til slutt full stopp. Anonymkode: 6582b...d3c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå