AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #21 Skrevet 28. juli 2021 Kroppen ville sagt ja. Men på en eller annen måte ville det ha slått hardt tilbake på meg, så fornuften og viljestyrken hadde sagt nei. Dessuten så stoler vi på hverandre. Anonymkode: 46265...f48 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #23 Skrevet 28. juli 2021 Nei, det tror jeg ikke. Jeg er veldig fornøyd i mitt forhold og har ingen interesse av andre. Da måtte jeg ha mistet alle hemninger, og der håper jeg aldri skjer. Anonymkode: a3228...df6 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #24 Skrevet 28. juli 2021 I og med at han jeg er sammen med ikke rører meg på noen seksuell måte og ikke har gjort det, så ja. Glatt. Anonymkode: eb8fe...17d 3
Folivora Skrevet 28. juli 2021 #25 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nei. Jeg har vært utro i mitt forrige forhold men jeg tok konsekvensen og gikk. Nå har jeg vært gift i over 10 år (med han jeg var utro med) og ville ikke vært utro selv under de forutsetninger du lister opp TS. For meg er ikke utroskap bare et tillitsbrudd ovenfor partneren men det ødelegger også totalt noe inni meg. Jeg elsker min mann og ønsker ikke sex med noen andre enn ham. Anonymkode: 1eb1c...6c7 Du kunne vell ha gått før du var utro. Hvis din nåværende mann visste at du var utro så respekterer han ikke andres forhold/ekteskap. Jeg kjenner ikke livet ditt, men jeg har sett at mange som har vært utro opplever selv at partneren er utro. Mannen min har vært utro så jeg kan være farget av det. Hva ville du gjort hvis mannen din kom hjem fra en jobbreise og fortalte at han hadde vært utro med en tilfeldig dame? 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #26 Skrevet 28. juli 2021 Kwest skrev (57 minutter siden): Dette er helt hypotetisk. Jeg er for tiden singel og har aldri vært utro. Dette er som sagt bare et hypotetsisk spørsmål. Er ikke ute etter innrømmelser. Men hvis du hadde hatt mulighet til å være utro, helt uten konsekvenser for ingen vil noensinne finne det ut. Det er helt garantert. Ville du da vært utro? Ville vært, har vært og er utro. Anonymkode: 17245...237
Doolittle Skrevet 28. juli 2021 #27 Skrevet 28. juli 2021 Nei. Har hatt anledningen mer enn en gang og takket pent nei begge gangene. 4
Jdz Skrevet 28. juli 2021 #28 Skrevet 28. juli 2021 Nei. Er i et bra forhold med ei fantastisk dame, og uten at det har vært urovekkende mange, så føler jeg at jeg har «rast fra meg». Kan ikke se for meg at det vil forandre seg. 3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #29 Skrevet 29. juli 2021 Var ikke utro i ekteskapet som nå er over etter mange år. Var utro mot annen partner da jeg var ung, dvs. fant en ny før det forrige forholdet var helt over osv. Nå i senere tid har jeg vært utro i den forstand at jeg har datet flere på en gang. Vet ikke om det telles. Har ikke dårlig samvittighet. Anonymkode: 5e860...9f3
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #30 Skrevet 29. juli 2021 Nå har jeg vært singel i så mange år, og kunnet ligge rundt så akkurat det er lite spennende tanke. Så per nå nei det ville jeg ikke om jeg får meg kjæreste. Anonymkode: 2668c...5b9
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #31 Skrevet 29. juli 2021 Om man virkelig vil, er det ikke vanskelig at ingen finner ut om det. Alt man trenger er å ikke ha noen vitner, og ikke si det til partneren. Spesielt om man er en plass der ingen kjenner partneren og den du er utro med ikke kjenner partneren og har noe å vinne på å si noe. De fleste kan oppfylle kravene ovenfor, men er likevel ikke utro. Anonymkode: 8fac1...d9b
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #32 Skrevet 29. juli 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Spørs med hvem.... Nabomannen NEI TAKK Damiano David derimot...... Anonymkode: 9b6b3...201 Æsj... Anonymkode: a1dc3...43d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #33 Skrevet 29. juli 2021 Kunne aldri vært utro mot en jeg elsker. Et forhold som føles over derimot🤷🏻♀️ Anonymkode: b1117...ff2
Prøver18 Skrevet 29. juli 2021 #36 Skrevet 29. juli 2021 Kwest skrev (9 timer siden): Dette er helt hypotetisk. Jeg er for tiden singel og har aldri vært utro. Dette er som sagt bare et hypotetsisk spørsmål. Er ikke ute etter innrømmelser. Men hvis du hadde hatt mulighet til å være utro, helt uten konsekvenser for ingen vil noensinne finne det ut. Det er helt garantert. Ville du da vært utro? Nei.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #37 Skrevet 29. juli 2021 Nei. Jeg har vært det, og har aldri følt meg verre. Det ville jeg aldri gjort mot et annet menneske igjen. Anonymkode: 93250...4e3
911 Skrevet 29. juli 2021 #38 Skrevet 29. juli 2021 Nei, siden samvittigheten har ødelagt meg, og sikkert forholdet også. Jeg hadde nok ikke klart å holde dette hemmelig lenge.
Misanthropis Skrevet 29. juli 2021 #39 Skrevet 29. juli 2021 Nei, aldri under noen omstendigheter. ikke fordi jeg skal skryte av moralen min, men rett og slett fordimannen min er det mest fantastiske menneske på jord. Ser aldri etter noe annet, savner aldri noe annet, jeg er bare heldig som får være den som kan ære og være med han. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #40 Skrevet 29. juli 2021 Har god sex med den jeg er gift med, så ser rett å slett ingen mening i å være utro. Har man noe bra, så gir det lite mening å bytte det ut med noe annet. Anonymkode: 5ac9b...b18 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå