AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #41 Skrevet 2. august 2021 I veldig mange tilfeller må du regne med at den er definert som liten. Det er dessuten en del som regner en sånn liten snurrebass som mikropenis, og anser den som fullstendig ubrukelig for å oppnå orgasmer, utøve forplantning og/eller være til fornøyelse for samme kjønn. Dog finnes det dem som hevder at slike peniser kan være midtpunktet under ons, endatil er det stakkarslige menn som får være med på gb selv med så sliten redskap. Du må forvente å få høre mye trist når plogen skal i åker og eng, og at den er "genuint liten" behøver ikke bli det peneste du får presentert... Anonymkode: 4398e...91a
Hr. Aktiv Skrevet 2. august 2021 #42 Skrevet 2. august 2021 12,5 er litt lite ja, mens 12,6 er ikke det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #43 Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-29 den 16.34): Hvordan er det mulig at snittet er 14, men 14% har mindre enn 15? Det betyr at over 86% har over snittet. For at dette skal være mulig må nesten alle i den 14% ha langt mindre enn 15cm og de 86% krype veldig tight opp til 15cm Anonymkode: d10a5...a43 Jeg skjønte ikke hva slags rar matematikk dette var, før jeg så at du må ha lest feil i innlegget du siterer. Det står 14 punktum 86%, som her i Norge betyr at 14 tilhører forrige setning, og ikke 14,86%. Anonymkode: 5297c...190
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #44 Skrevet 6. august 2021 Er det virkelig såå vanlig å måle penisen?! Jeg har vært med mange menn med både små og store peniser, men jeg klarer da ikke på øyemål å se hvor mange cm den er. Ingen snakker om det heller. Har spurt kjærester, men de har aldri målt. De virker ikke interesserte i å måle heller. Heller ikke de som har hatt veldig stor. Har hatt to kjærester som har hatt over det jeg vil so må være gjennomsnittet. Altså vanlige kondomer har blitt for små og mange stillinger blir smertefulle. Vanskelig å suge uten å få smerter i kjeven etter 10 sekund😅 Tviler på det bare er 5% menn med over 15-17 cm. Og at dette er et ‘KG- fenomen å ha menn med store🙄 Når det er sagt, så har jeg alltid foretrukket små peniser fremfor store. Elsker å suge små peniser og ha analsex med små er en drøm❤️ Med store er begge deler nesten umulig, og skaper både frustrasjon og fortvilelse. Men man må gjøre det beste ut av det man har. Pluss til store peniser for det visuelle (som damer generelt egentlig ikke er så opptatt av;), og stort pluss til små peniser fordi de kan brukes til ‘alt’ og ofte gir mer nytelse en store (min personlige mening og vet mange er enige med meg;) Anonymkode: 17ed1...d33 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #45 Skrevet 6. august 2021 Kjetilkasper@outlo skrev (2 timer siden): Det er nok noen cm under snittet og langt under snittet som kvinnfolk er vandt med. Uansett hva dem eventuelt måtte si her, så vil 99 av 100 kvinner der ute mene at den er liten og til dels veldig liten. En typisk størrelse som de vil baksnakke, latterliggjøre og "advare" mot til venninner. Hvor har du denne teorien fra og hvilke damer kjenner du?! Jeg har et ganske stort nettverk av venninner. Vi snakker ganske åpent om det meste, også sexlivet vårt. Men har til gode å høre om noen som har snakker nedsettende om små peniser. Feks var jeg sammen med en mann med svært liten, som hadde vært litt rundbrenner i ungdommen og jeg kjenner 2-3 som har ligget med ham flere år før vi ble sammen. Ingen hadde ‘advart’ meg om liten penis. Snarere tvert i mot, så fikk jeg inntrykk av at de var fornøyde med hyrdestundene med ham. Jeg tror nøkkelordet er selvtillit. Evt ‘fake it’ till you make it’ når det kommer til selvtillit. Han her fyren viste ikke det minste tegn på at han hadde komplekser for utstyret sitt..og han visste godt hvordan han skulle bruke det. Var det noe som ‘feilet’ eller den datt ut, så improviserte han frem et alternativ imponerende godt. Hadde ‘hele roen’ som man sier. Klassisk eksempel på en fantastisk elsker. Tross liten penis;) Anonymkode: 17ed1...d33 2
Majer Skrevet 8. august 2021 #47 Skrevet 8. august 2021 Den er innenfor normalen og hvem bryr seg om en centimeter fra eller til? De fleste jenter liker ikke å bli bunnet uansett. Du har en del frihet andre kan misunne.
Lorieen Skrevet 8. august 2021 #48 Skrevet 8. august 2021 Det er litt under gjennomsnittet, men absolutt ikke veldig liten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå