Gå til innhold

Er 12,5cm genuint liten?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Pingvinen skrev (53 minutter siden):

Bare leste det. Uansett sier seriøs forskning at snittet er 13,12 cm. Tror det er mange som juger på seg cm eller måler feil. 

Du sa tidligere at seriøs forskning sier 14% har mindre enn 15cm. Har liten tro på din evne til å vurdere om forskning er seriøs eller ikke. 

Du tenkte ikke å tenke over om tallene ga mening før du publiserte de? Folk har kunne godt trodd deg.

Anonymkode: d10a5...a43

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

18 cm namnam👅😉

Anonymkode: 22cb6...274

Ja vet nå ikke jeg, litt spesielt da jeg er veldig feminin og ønsker den vekk, så har jeg blitt utstyrt med en grov stor knudrete penis med tykke blodårer og en pung som henger langt nedover lår.Penis og pung blir ofte i veien, noe som blir plagsomt i lengden

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker din størrelse fremfor 18 cm som ble nevnt her.

Jeg vil jo kunne ha sex uten å måtte gjennom et rituale med glidekrem og rolig oppvarming. 

Og det er visse ting jeg liker som vi kan gjøre når den ikke er for stor, som jeg ikke ville ha gjort ellers ☺

Anonymkode: 13013...133

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg får høre fra noen som står meg nær at 12,5cm er en virkelig liten pikk, og at ingen liker det. Stemmer dette eller er deg overdrivelse? Jeg trodde lenge at det var gjennomsnittlig, men hun sier at det ikke er det. Jeg blir ganske påvirket av hennes meninger men jeg er usikker om hun bare sier det for å kødde med mitt selvbilde. 

Anonymkode: dfd0e...869

Rent statistisk og medisinsk et det jo ikke «virkelig lite».

Det blir like urimelig som å si at noen med BMI på 23 har farlig lav vekt. 

Anonymkode: 6701b...707

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det helt perfekt ut. 

Tror jeg har skikkelig uflaks, for synes de fleste jeg møter, har enten micro penis, da snakk om 4-5 cm i stiv tilstand. Eller digre peniser, sist så diger, at det var ikke mulig med samleie. Og jeg vil bare ha en veldig gjennomsnittlig en. 

Anonymkode: 0d853...27c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg får høre fra noen som står meg nær at 12,5cm er en virkelig liten pikk, og at ingen liker det. Stemmer dette eller er deg overdrivelse? Jeg trodde lenge at det var gjennomsnittlig, men hun sier at det ikke er det. Jeg blir ganske påvirket av hennes meninger men jeg er usikker om hun bare sier det for å kødde med mitt selvbilde. 

Anonymkode: dfd0e...869

Jeg er 15cm og lever helt fint med det. 12,5cm er ikke i det største laget men det er ikke sååå ille.

Anonymkode: 8824c...7a3

AnonymBruker
Skrevet

Det er lite. 

Sorry.

Jeg liker å ha litt røff sex og en kort penis vil ikke gi muligheter til å jokke med lange drag. Det blir mer som at man må bevege seg med små bevegelser. Det tenner meg ikke.

Anonymkode: d339f...791

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Henkjønnet said:

Fin kilde

Hva er galt med kilden? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er lite. 

Sorry.

Jeg liker å ha litt røff sex og en kort penis vil ikke gi muligheter til å jokke med lange drag. Det blir mer som at man må bevege seg med små bevegelser. Det tenner meg ikke.

Anonymkode: d339f...791

Omvendt her! Kan ikke ha røff sex med de som har for stor, det er ikke noe digg å bli bunnet!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du sa tidligere at seriøs forskning sier 14% har mindre enn 15cm. Har liten tro på din evne til å vurdere om forskning er seriøs eller ikke. 

Du tenkte ikke å tenke over om tallene ga mening før du publiserte de? Folk har kunne godt trodd deg.

Gjennomsnittlig penis er 13,12 cm lang. Er blitt forsket på flere ganger. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Pingvinen skrev (36 minutter siden):

Gjennomsnittlig penis er 13,12 cm lang. Er blitt forsket på flere ganger. 

Det var da farsken ikke det jeg kritiserte. 

AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittet er vel 13, så halvparten av menn har mindre enn 13 og halvparten har over. 

Ikke bekymre deg. Det finnes selvfølgelig kvinner som er opptatt av størrelse, men de fleste ønsker ikke store peniser. Jeg har vært med én person som hadde 20cm erigert, og aldri igjen! Det er vondt å bli bunnet. Man blir kvalm og får vondt i nedre del av magen. Ikke godt. Gi meg en helt vanlig penis. Jeg er mer opptatt av å ha god kjemi med mannen, og at han er en trygg, stødig fyr som tar sin del av oppvasken. 

Anonymkode: b6369...d82

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gjennomsnittet er vel 13, så halvparten av menn har mindre enn 13 og halvparten har over. 

Ikke bekymre deg. Det finnes selvfølgelig kvinner som er opptatt av størrelse, men de fleste ønsker ikke store peniser. Jeg har vært med én person som hadde 20cm erigert, og aldri igjen! Det er vondt å bli bunnet. Man blir kvalm og får vondt i nedre del av magen. Ikke godt. Gi meg en helt vanlig penis. Jeg er mer opptatt av å ha god kjemi med mannen, og at han er en trygg, stødig fyr som tar sin del av oppvasken. 

Må nevne at den beste partneren jeg har hatt, hadde en penis som, var rundt 12-13 erigert. Det er han jeg fantaserer om når jeg koser meg helt alene, for kjemien vår i sengen var helt fantastisk. Han ville ha meg, og det la han ikke skjul på. Det finnes ikke noe mer sexy enn det

AnonymBruker
Skrevet
Pingvinen skrev (På 28.7.2021 den 22.22):

Tror gjennomsnittlig penis er ca 14 cm. Erigert. Bortsett fra her på kg. Her har alle unormalt stor. Og damer her inne har og partner med stor. Men seriøs forskning sier 14. 85% har en penis som er 15 cm eller mindre. 

Det stemmer at snittet i Norge er rundt 14 cm. På verdensbasis er det 13 cm. Det er langt flere som har 12 cm enn det er menn som har 17 cm for å si det sånn. Det er en helt normal pikk ts.

Anonymkode: 72d03...683

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Snittet er jo helt uinteressant. Alle vet at en med super-mikro på 2 cm kan dra ned snittet kraftig i en forskningsrapport.

Det interessante er medianen. Og den ligger på rundt 16 cm.

Så 12,5 er lite. Men ikke helt krise. Så lenge du kan kompensere med andre ting kan det gå bra.

Anonymkode: 1d10d...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Helt gjennomsnittlig, bittelitt under, men knapt merkbart. Burde være nok til å tilfredsstille de fleste normale kvinner.

Anonymkode: 88667...55c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tipper du har samme str som kjæresten min. Vi har ikke målt, men han har litt liten slapp og ikke så veldig stor stiv. Jeg har hatt sex med større menn enn ham. Altså de var ikke enorme, men mer på snittet, jeg tipper 14-16, fordi jeg har hatt dildoer på den str og de kjentes like ut.

Det viktige er egentlig ikke størrelsen, men kommunikasjonen og måten man er med hverandre i senga på.

Jeg er ganske dyp, så for at han skal komme godt til, liker vi best misjonær. Jeg pleier også å flette beina rundt ham. Da har han tilgang til hele dybden min. Han synes det er veldig sexy at jeg tilpasser meg. Han tilpasser seg også meg. Sammen finner vi ut et godt sexliv, slik det passer for oss. 

Anonymkode: 22b0a...9c4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

https://5sizes.wordpress.com/size-2/

Den er bare litt kortere enn gjennomsnittet, så nei den er ikke liten. Men akkurat litt under hva ca 50% av menn ligger på (13-16)

Anonymkode: 4f2cf...ab6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...