AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Del Skrevet 28. juli 2021 Altså, dette er et helt reelt «problem». Samboeren og jeg har vært sammen to år, og regner oss fortsatt som nyforelskede. Derfor har vi mye sex, hver dag (med få unntak), og noen ganger i helgene blir det både morgen og kveld. Når vi nå prøver å bli gravide vet jeg jo at det ikke er helt heldig, da han ikke rekker å «fylle opp lagrene» før vi er i gang med neste runde.. Overalt står det at man bør ha sex annenhver dag rundt eggløsning, men det er jo denne tiden jeg selv er på mitt kåteste, og det merker samboeren, og dermed er vi i gang. Vi er begge friske, dog i slutten av 30-årene. Har prøvd å bli gravid siden mars. Så, hva ville dere gjort hvis dere var meg nå? Fortsatt som før, eller sagt til samboeren at vi MÅ roe ned i dagene rundt EL? Hvor mye tror dere det har å si å vente 48 timer i stedet for 24 mellom hver gang? Anonymkode: 22f04...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 28. juli 2021 #2 Del Skrevet 28. juli 2021 Ville ikke pult mer enn en gang i døgnet om jeg prøvde å smelle noen på tjukka. Og hydrert ganske greit. Bare mine tanker. Har bare løs forståelse av hvordan dette fungerer, men har man kjørt skinnheis 4-5 ganger på en søndag, så er det ikke akkurat mye ... edle dråper igjen å by på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 28. juli 2021 #3 Del Skrevet 28. juli 2021 Dere er ikke dyr? En av forskjellene på oss og dyr, er at vi klarer å la intellekt styre over instinkter om vi ikke er i fare. Legg dere på hvert deres rom hvis dere "ikke klarer" la være. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Del Skrevet 28. juli 2021 Det er en grunn til at det anbefales da Jeg vil tro dere får det til hvis dere virkelig vil øke sjansene for å få barn. Det er ikke så vanskelig å la vær i et par dager i mnd. Akkurat som at de som har sex kanskje 1 gang i uka også endrer frekvens for å få barn. Noe må man kunne ofre tenker jeg. Anonymkode: 39d32...457 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Del Skrevet 28. juli 2021 Bare fortsett som dere vil. Det er bare menn med nedsatt sædkvalitet som trenger å tenke på dette. Anonymkode: 315a1...a51 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Bare fortsett som dere vil. Det er bare menn med nedsatt sædkvalitet som trenger å tenke på dette. Anonymkode: 315a1...a51 Lav sædkvalitet er det jo mange som har, og man vet jo ikke at man har det før man har testet seg. I tillegg regnes man vel for liiitt oppi åra når man nærmer seg 40, sånn rent biologisk. Jeg ville forsøkt det en syklus med annenhver dag TS, bare for å se. Det kan jo ikke skade, og som noen andre her skriver: Det anbefales jo for en grunn Jeg og samboeren min hadde samme «problem», men det hadde visst ikke noe å si for vår del da jeg ble gravid ganske raskt likevel (3. pp). Var inne på tanken selv om å reduser frekvensen hvis det ikke gikk den siste gangen. Anonymkode: e4816...3bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Del Skrevet 28. juli 2021 Dersom dere har prøvd siden mars og nå er i PP5 og i tillegg er i slutten av 30-åra, er det jo kun én PP til før dere bør søke hjelp. Siden dere åpenbart ikke har blitt gravide med deres metode med sex hver dag, sier det seg selv at dere bør gå for annenhver dag. Anonymkode: fd7a4...d7f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Del Skrevet 28. juli 2021 Gå for hver dag frem til rundt eggeløsning og da kun annenhver? Digg problem å ha da vil jeg si 😂 Anonymkode: 5ea63...613 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #9 Del Skrevet 28. juli 2021 SoWhat? skrev (1 time siden): Dere er ikke dyr? En av forskjellene på oss og dyr, er at vi klarer å la intellekt styre over instinkter om vi ikke er i fare. Legg dere på hvert deres rom hvis dere "ikke klarer" la være. Trenger ikke ta den tonen da.. Var ikke meningen å provosere noen. Anonymkode: 22f04...09c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en grunn til at det anbefales da Jeg vil tro dere får det til hvis dere virkelig vil øke sjansene for å få barn. Det er ikke så vanskelig å la vær i et par dager i mnd. Akkurat som at de som har sex kanskje 1 gang i uka også endrer frekvens for å få barn. Noe må man kunne ofre tenker jeg. Anonymkode: 39d32...457 Ja, vi må nok bare gjøre noen endringer.😊 Anonymkode: 22f04...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Dersom dere har prøvd siden mars og nå er i PP5 og i tillegg er i slutten av 30-åra, er det jo kun én PP til før dere bør søke hjelp. Siden dere åpenbart ikke har blitt gravide med deres metode med sex hver dag, sier det seg selv at dere bør gå for annenhver dag. Anonymkode: fd7a4...d7f Ja, vi skal prøve på det nå. Anonymkode: 22f04...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare fortsett som dere vil. Det er bare menn med nedsatt sædkvalitet som trenger å tenke på dette. Anonymkode: 315a1...a51 Det er det jeg også har lest.. men likevel. Kan kanskje være lurt å trappe noe ned akkurat rundt EL. Anonymkode: 22f04...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #13 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Lav sædkvalitet er det jo mange som har, og man vet jo ikke at man har det før man har testet seg. I tillegg regnes man vel for liiitt oppi åra når man nærmer seg 40, sånn rent biologisk. Jeg ville forsøkt det en syklus med annenhver dag TS, bare for å se. Det kan jo ikke skade, og som noen andre her skriver: Det anbefales jo for en grunn Jeg og samboeren min hadde samme «problem», men det hadde visst ikke noe å si for vår del da jeg ble gravid ganske raskt likevel (3. pp). Var inne på tanken selv om å reduser frekvensen hvis det ikke gikk den siste gangen. Anonymkode: e4816...3bb Ja, vi må prøve på det nå tror jeg😊 Jeg har time til GU neste uke, og da får jeg kanskje noen flere svar på om alt er i orden med meg. Hadde GU i februar før vi startet å prøve, og da var alt fint, men da hadde vi jo som sagt ikke begynt prøvingen enda. Får prøve en syklus med annenhver dag neste gang, tenker jeg.😊 Anonymkode: 22f04...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #14 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Gå for hver dag frem til rundt eggeløsning og da kun annenhver? Digg problem å ha da vil jeg si 😂 Anonymkode: 5ea63...613 Ja, vi må nok redusere hyppigheten noe akkurat rundt EL. Men det er jo det som er så vanskelig pga den kåtheten som kommer da😅 Men før noen kaller oss dyr igjen; vi KLARER jo å styre oss, det er bare veldig vanskelig når vi har så lyst på hverandre, og så har vi gitt etter for lysten. Og ja, det er et digg problem😅 Men ikke akkurat når vi håper det skal bli barn ut av det😇 Anonymkode: 22f04...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #15 Del Skrevet 29. juli 2021 Lever inn en sædprøve .. og ta det derifra Anonymkode: 715ab...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cer3s Skrevet 29. juli 2021 #16 Del Skrevet 29. juli 2021 Mitt råd er å fortsette akkurat som dere gjør! Dersom du ikke er gravid innen 1 år fra dere begynte prøving så oppsøker dere hjelp. Å prøve på baby kan helt fint være morsomt og dersom dere har orken til å ha sex hver dag er det ingenting i veien med det. Det blir tidsnok dårlig tid til sex når dere har blitt foreldre så nyt det nå mens dere kan 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #17 Del Skrevet 29. juli 2021 Vi hadde sex hver dag (med få unntak) og av og til 2 ganger daglig i prøveperioden. Hadde gått på prevensjon uavbrutt i 12 år og hadde ikke snøring når jeg hadde eggløsning, men vi koste oss i prøveperioden med sex. Ble gravid etter knappe 2 mnd. Men vi er 28 og 32 år da. Er gravid i uke 30 nå. Anonymkode: 1c840...25d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #18 Del Skrevet 29. juli 2021 Jeg skulle i utgangspunktet ha problemer med å bli gravid. Vi hadde å sex hver dag, og på 4 prøveperiode gikk det. Var 40, og 41 ved termin. Anonymkode: d5218...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #19 Del Skrevet 3. august 2021 Vi hadde sex hver dag i flere måneder uten at noe skjedde. Da vi gikk over til annenhver dag satt spiren! Det kan være motivasjon om ikke annet... hold ut den dagen dere skal "holde dere" og gled dere til neste dag Anonymkode: d0a7b...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #20 Del Skrevet 3. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hadde sex hver dag i flere måneder uten at noe skjedde. Da vi gikk over til annenhver dag satt spiren! Det kan være motivasjon om ikke annet... hold ut den dagen dere skal "holde dere" og gled dere til neste dag Anonymkode: d0a7b...228 Så gøy å høre!!😊❤️ Ja, vi har bestemt oss for at det blir annenhver dag denne syklusen, i alle fall de dagene rundt forventet EL😊 Anonymkode: 22f04...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå