Gå til innhold

A fairy tale


Rapunsel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oisann, her hadde det faktisk skjedd ting! Hei til alle som har vært innom. :-D

I dag har jeg det travelt som faen, så jeg skal prøve å holde meg unna. :gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har egentlig ikke lest så mye her - men syntes tittelen på dagboka di var helt fantastisk :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

velkommen som dagbokskriver ialle fall!

hilsen Sissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Sissi - jeg har dessverre ikke funnet på den selv! :mrgreen:

I kveld skal jeg bare se på film - og enda en til, og enda èn. Jeg elsker filmkvelder for meg selv (ja, sammen med andre også, for den saks skyld), og nå på høsten er det jo virkelig ideelt.

I helgen skal det være sosialiteter (pent ord for fyll og fanteri... neida, jeg er for gammel til å drive på sånn), og det blir sannsynligvis glimrende, bare man nå kommer seg gjennom fræddan'.

Det eneste jeg savner ved å ha kjæreste er å ikke kunne dra en usannsynlig dårlig vits om fræddan' i ny og ne. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært fin, den.

De store spørsmål:

:overrasket: Når skal mannfolk forstå at de ikke veier 3 gram? Det er vondt å få en diger søvnig arm "hvilende" ( :ironi: ) oppå hodet.

:sprettoy: Hva er vitsen med å ringe klokken tolv dagen etter "for å høre om jeg kom meg trygt hjem"? For et komisk omsorgsforsøk. Hvis det ikke gikk bra, så hjelper det foruroligende lite om han ringer et halvt døgn etter for å høre at jeg ble voldtatt og ligger i en grøft. Hvis han brydde seg burde han sørget for at jeg kom meg trygt hjem, hvis ikke kan han like godt la være.

Er ikke sint altså, det er bare morsomt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 1 måned senere...
Ang overskriften på boka: Du sku ha sitt mitt morgen hår....Dei kranglar om å ta bilde

Knullehår? :sjarmor:

Hei! :-D

Her var det stilt!

Jeg har vært innom og sett, men gadd ikke logge meg inn, og har ikke hatt så mye på hjertet heller. Ikke at jeg har det nå - men æ like å prat skit.

Strålende singel, selv om det har vært litt varierende siden sist. Men jeg gleder meg til jul og snø og krystaller - humøret er flott. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...