Gå til innhold

Sende klage eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

TS trenger ikke skjerpe seg! Når man ringer nødnummer er man i unntaksituasjon, noe man ikke er vant med, man er kanskje redd eller i sjokk... Uansett så er personen i andre enden den profesjonelle og MÅ kunne håndtere ulike henvendelser på egnet sett! Mottaker av samtalen her ble bare nok en belastning for TS i en allerede presset situasjon. 

Vet ikke hva en klage vil føre med seg, om det er noe vits i men forstår GODT at TS grubler litt på samtalen i etterkant. Man vil så gjerne gjøre alt riktig i et slikt tilfelle. Bra du skaffet mannen din hjelp, TS. Bra jobba og god bedring til han. 

Anonymkode: 4a815...867

Men i slike unntakssituasjoner så kan det til tider være behov for klare, tydelige og bestemte tilbakemeldinger via telefon. Noe som KAN oppfattes som brutale og lite omsorgsfulle.

Såpass selvinnsikt må også TS klare å ha.

Samtidig så er det fortsatt et menneske som sitter der i andre enden. Et menneske som også kan gjøre feil. Og når da en mener å ha blitt behandlet feil så gir man beskjed. Slik TS har gjort. Slik at operatøren kanskje kan ta lærdom av dette til neste innringer.

Og slik jeg nå forstår dette har TS klaget og fått klarhet i at operatøren kunne oppført seg bedre. Og det er jo bra, for da vil og AMK bli bedre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg klaget på TS. Dette går virkelig ikke an. Selv opplevde jeg veldig god behandling når mannen min ble akutt syk. Hadde jeg blitt møtt på den måten vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert. Men klaget i ettertid. Det holder ikke med en beklagelse for AMK. Dette skal bare ikke forekomme.

Anonymkode: 557a3...9db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...