Gå til innhold

Brudgom med smartklokke


Barbie-87

Anbefalte innlegg

Gjest theTitanic
Barbie-87 skrev (5 timer siden):

Skal gifte meg ila året og brudgommen tenker å bruke smartklokka på bryllupsdagen. Det liker jeg ikke, for synes han ofte titter på den og ofte i sosiale sammenhenger og jeg oppfatter det som uhøflig. Han har ingen annen klokke. Jeg har foreslått at han låner en av en venn/far/bror, men han vil ikke det. Er det bare i mitt hode at det er feil å ha på smartklokke i sitt eget bryllup? 🤷🏼‍♀️Det tror mannen

La nå mannen ha klokka og bestemme antrekket sitt selv. Og er han uhøflig så er det hans sak. Du har ikke ansvar for å passe på at han oppfører seg. 

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjøp en TAG Heuer Aquaracer elns i bryllupsgave til han da. 

Anonymkode: 6ae79...382

Han liker jo klokka si, men skal få en annen fordi det er brudens ønske at han ikke skal bruke den han har på bryllupsdagen? Blir ikke det en veldig egoistisk gave som hvertfall ikke blir gitt på grunn av kjærlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svarene! Jeg var bare nysgjerrig på hva andre mener om dette. Han skal selvfølgelig få bruke klokken sin. Og det er ikke jeg som styrer og bestemmer det. Jeg kunne bare ønske han kunne bruke en vanlig klokke i bryllupet. Og jeg har lov til å mene noe og ønske noe. Dette er ikke noe vi har kranglet over engang. Vi klarer å være uenige uten å krangle. Og det blir bryllup 😍👰💕han løper ikke bort 😂selv om jeg kunne ønske han brukte en annen klokke enn en som også fungerer som en mobiltelefon. Takk for alle svar, selv de giftige! De ga oss begge en god latter😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir forresten slik at han bruker denne klokken, men slår av Internett. Takk for tips

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har dere jo blitt enige, så det løste seg jo fint! Men selv om han ser mye på den til vanlig betyr det jo ikke at han kommer til å gjøre det på bryllupsdagen sin. Jeg har min på meg på fest, besøk ol, men da ser jeg jo minimalt på den!

Anonymkode: ad790...5ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette et sånn typisk amerikansk prinsessebryllup der alt skal være overdådig og perfekt?, hvis brudgommen ønsker å bruke smartklokke så må han nesten får lov til det. Han er sikkert umåtelig stolt over den klokken, like stolt som han er over fin-skoene med borrelås. 

Anonymkode: 73e43...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/27/2021 at 6:09 PM, Barbie-87 said:

Skal gifte meg ila året og brudgommen tenker å bruke smartklokka på bryllupsdagen. Det liker jeg ikke, for synes han ofte titter på den og ofte i sosiale sammenhenger og jeg oppfatter det som uhøflig. Han har ingen annen klokke. Jeg har foreslått at han låner en av en venn/far/bror, men han vil ikke det. Er det bare i mitt hode at det er feil å ha på smartklokke i sitt eget bryllup? 🤷🏼‍♀️Det tror mannen

Smart- og pulsklokke er helt feil til dress!

Anonymkode: f45ca...d7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har en svart Apple watch, som han brukte brun lærreim til i bryllupet. Så veldig pent ut, og matchet brune sko og brunt belte. I tillegg satte han den selvfølgelig på ikke forstyrr, så den passet rett og slett godt som pynt 😄

Anonymkode: f0fe7...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbie-87 skrev (På 28.7.2021 den 16.43):

Takk for svarene! Jeg var bare nysgjerrig på hva andre mener om dette. Han skal selvfølgelig få bruke klokken sin. Og det er ikke jeg som styrer og bestemmer det. Jeg kunne bare ønske han kunne bruke en vanlig klokke i bryllupet. Og jeg har lov til å mene noe og ønske noe. Dette er ikke noe vi har kranglet over engang. Vi klarer å være uenige uten å krangle. Og det blir bryllup 😍👰💕han løper ikke bort 😂selv om jeg kunne ønske han brukte en annen klokke enn en som også fungerer som en mobiltelefon. Takk for alle svar, selv de giftige! De ga oss begge en god latter😂

Takk for at du ga oss en god latter også😂😂🙊🙉🙈

Anonymkode: eabf5...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er en del av antrekket. Hvis det er en av de digre GPS-klokkene så sidestiller jeg dem med fotballsko når det gjelder hvor passende de er til et bryllupsantrekk. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbie-87 skrev (På 27.7.2021 den 18.09):

Skal gifte meg ila året og brudgommen tenker å bruke smartklokka på bryllupsdagen. Det liker jeg ikke, for synes han ofte titter på den og ofte i sosiale sammenhenger og jeg oppfatter det som uhøflig. Han har ingen annen klokke. Jeg har foreslått at han låner en av en venn/far/bror, men han vil ikke det. Er det bare i mitt hode at det er feil å ha på smartklokke i sitt eget bryllup? 🤷🏼‍♀️Det tror mannen

Har han noe han skal ha sagt i det hele tatt rundt dette bryllupet? 

Anonymkode: f0554...775

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du jo den perfekte morgengaven til ham! Et klassisk ur han kan bruke til dress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man skal krangle om dette eller ikke er et spørsmål, men har man ikke større problemer ville jeg absolutt tatt en hyggelig prat om dette. Nei, man gifter seg ikke i en Apple Watch. Man bruker ikke Apple Watch til smoking. Mange bruker det nok i jobbsammenheng selv om de bruker dress. Uansett bruker man ikke Apple Watch i smoking/dress/kjole og hvitt. Det passer ikke. En klassisk vintage Omega Seamaster hadde f.eks vært noe. Man får en brukt på Finn for noen få tusenlapper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok av meg smartklokke og mobiltelefon før vielsen. Hadde uansett ikke tid eller interesse til å sjekke noen av dem i løpet av dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...