Gå til innhold

Brudgom med smartklokke

Barbie-87

Anbefalte innlegg

Barbie-87

Skal gifte meg ila året og brudgommen tenker å bruke smartklokka på bryllupsdagen. Det liker jeg ikke, for synes han ofte titter på den og ofte i sosiale sammenhenger og jeg oppfatter det som uhøflig. Han har ingen annen klokke. Jeg har foreslått at han låner en av en venn/far/bror, men han vil ikke det. Er det bare i mitt hode at det er feil å ha på smartklokke i sitt eget bryllup? 🤷🏼‍♀️Det tror mannen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Herregud! Hva man skal lage problemer ut av. Dere kan spare dere for hele bryllupsutgiften, for dere blir garantert skilt hvis dere lager et problem ut av en klokke.

Anonymkode: ba20c...503

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snurrepurre
Barbie-87 skrev (5 minutter siden):

Skal gifte meg ila året og brudgommen tenker å bruke smartklokka på bryllupsdagen. Det liker jeg ikke, for synes han ofte titter på den og ofte i sosiale sammenhenger og jeg oppfatter det som uhøflig. Han har ingen annen klokke. Jeg har foreslått at han låner en av en venn/far/bror, men han vil ikke det. Er det bare i mitt hode at det er feil å ha på smartklokke i sitt eget bryllup? 🤷🏼‍♀️Det tror mannen

Han burde ikke ha behov for å ha på seg klokke i det heletatt. Du har jo antagelig mobilene i veska 🙂 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena79

Velg dine kamper med omhu. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Barbie-87
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud! Hva man skal lage problemer ut av. Dere kan spare dere for hele bryllupsutgiften, for dere blir garantert skilt hvis dere lager et problem ut av en klokke.

Anonymkode: ba20c...503

😂😂

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Det er da virkelig en ikke-sak.

Skal du styre hvilken klokke han har på seg på bryllupsdagen sin, hadde jeg tatt det som en gedigen varsellampe og løpt hadde jeg vært han.

Anonymkode: 8a501...629

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Barbie-87

Takk for svar! Jeg spør fordi jeg er usikker på om det er innenfor eller ikke

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MarianneE

HusetsHerre og jeg har vært sammen i 25 år nå, det er ikke noe man klarer å oppnå ved å henge seg opp i noe så idiotisk som ei klokke. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvis det er de digre stygge og han sitter og trykker på den hele tiden så er det ikke innafor i det hele tatt. Man kan klare seg uten smartklokke i noen timer. 

Anonymkode: 91df5...0d7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Barbie-87

Hvis det er de digre stygge og han sitter og trykker på den hele tiden så er det ikke innafor i det hele tatt. Man kan klare seg uten smartklokke i noen timer. 

Ja, den er stor og det SMS og messenger-meldinger og Mail osv som stadig gløtter på

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Barbie-87 skrev (3 minutter siden):

Ja, den er stor og det SMS og messenger-meldinger og Mail osv som stadig gløtter på

Da er det som om han skulle brukt mobilen hele tiden. Det er ikke innafor. Han kan sjekke mobilen når han går på do istedenfor å ha på klokka som tar oppmerksomhet. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Barbie-87

Da er det som om han skulle brukt mobilen hele tiden. Det er ikke innafor. Han kan sjekke mobilen når han går på do istedenfor å ha på klokka som tar oppmerksomhet. 

Ja, det er nettopp derfor jeg er usikker. Fordi det blir som en telefon limt på handa

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
7 minutter siden, Barbie-87 said:

Herregud så tafatt du er. Sett i flymodus eller skru av trådløs tilkobling manuelt. Er du alltid så vanskelig?

Anonymkode: 5a6ef...eaf

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Herregud så tafatt du er. Sett i flymodus eller skru av trådløs tilkobling manuelt. Er du alltid så vanskelig?

Og den tilbakemeldingen kunne du ikke gitt på en litt mer hyggelig måte?

Anonymkode: 69e3b...4d9

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Barbie-87
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk for nyttig tips. Jeg kan ikke så mye om sånt. Men jeg kan jo ikke gjøre det på hans klokke. Det må han i såfall gjøre selv

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvis han nå ikke synes at det er viktigere å få med seg bryllupsdagen enn hva som skjer på klokka så vet du jo hvor prioriteringen ligger. 

Anonymkode: d55be...2dc

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Barbie-87 skrev (2 timer siden):

Du vet at man kan sette disse klokkene på ikke forstyrr?

Anonymkode: d363d...d55

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kjøp en TAG Heuer Aquaracer elns i bryllupsgave til han da. 

Anonymkode: 6ae79...382

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg er avhengig av klokka mi selv, men ville aldri latt en smartklokke få ødelegge antrekket mitt på bryllupsdagen. 

Anonymkode: 71742...2e7

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjøp en TAG Heuer Aquaracer elns i bryllupsgave til han da. 

Anonymkode: 6ae79...382

Litt kjipt å gi i bryllupsgave vel?

Anonymkode: ce9c6...28e

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...