AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Del Skrevet 27. juli 2021 Hei! Jeg er på utkikk etter en trenings-/sykkelshorts som ikke fremhever celluliter/slapp hud på lårene. Jeg har en short fra nvgtn som jeg er utrolig fornøyd med, men den er utsolgt hele tiden. Er veldig glad i stoffet på denne shortsen, veldig flatterende og sitter godt. I følge deres nettsider er shortsen av Nylon and spandex. Jeg har en shorts fra Aimn som hetter ribbed, men den fremhever absolutt alt. Noen som har forslag? (jeg er 180 høy og veier 65 kilo om det er til hjelp) Anonymkode: 3eaf5...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 27. juli 2021 #2 Del Skrevet 27. juli 2021 Er det noen som bryr seg om celluliter? Hva om du passerer noen meter fra? Da er det ikke sikkert noen ser dem. Problem solved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Del Skrevet 27. juli 2021 https://www.johaug.com/no-no/shorts-shimmer-bikelenght/220638.html?dwvar_220638_color=TBLCK&dwvar_220638_size=XL&cgid=61382 liker denne Anonymkode: a9e36...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå