AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #1 Del Skrevet 26. juli 2021 Hei jeg er ei jente i slutten av 30-åra som har planer om å gå til Galdhøpiggen om to uker. jeg har vært på Galdhøpiggen flere ganger før, men da drev jeg en del med jogging, noe det har blitt lite avse siste årene. kommer man seg opp selvom man ikke har super-kondis? hva burde jeg evt gjøre disse 14 dagene før turen? takker for alle svar :-) Anonymkode: 19244...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunarstone Skrevet 26. juli 2021 #2 Del Skrevet 26. juli 2021 Du trenger ikke være i kjempegod form for å gå på Galdhøpiggen, etter min erfaring. Men selvfølgelig, en fordel å være i helt ålreit form☺️ jeg er av typen "turgåer på flatmark" og klarte meg helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Del Skrevet 26. juli 2021 Man får en mye hyggeligere tur hvis man ikke har lyst til å begynne å grine når man kommer på toppen fordi man skjønner at turen ned blir like tøff, da. Det er lurt å ha trent litt muskler i beina og kondis. Anonymkode: f28b4...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #4 Del Skrevet 26. juli 2021 Mange som går turen med småbarn, så normalt god form holder nok. Anonymkode: 75be7...d5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2021 #5 Del Skrevet 26. juli 2021 Du trenger gode sko og tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #6 Del Skrevet 26. juli 2021 Takk for svar! skal gå fra Juvasshytta. jeg har vært der føre ganger før og jeg er ikke særlig motivert for å ta turen i år, men skal gå Med ei venninne som dette betyr mye for og som gleder seg veldig. Anonymkode: 19244...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marene Skrevet 26. juli 2021 #7 Del Skrevet 26. juli 2021 Tror jeg hadde tatt noen turer i trapper, har du en hoppbakke i nærheten? Da får du kondis og styrke i beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #8 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for svar! skal gå fra Juvasshytta. jeg har vært der føre ganger før og jeg er ikke særlig motivert for å ta turen i år, men skal gå Med ei venninne som dette betyr mye for og som gleder seg veldig. Anonymkode: 19244...48c Hvis du går fra Juvasshytta tro jeg det er null problem. Jeg gikk fra Spiterstulen ganske utrent. DET var slitsomt det. Men jeg klarte det Juvasshytta ligger mye høyere opp, da vi så den var den verste stigningen unnagjort. Anonymkode: 18495...12c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå