Gå til innhold

Liker han meg eller ikke?


Margarethw

Anbefalte innlegg

Serafin skrev (1 minutt siden):

Slutt å tekste og prøv å få til treff i det virkelige liv.Hvis han fyren du dater er  genuint interessert i å treffe deg så svarer han relativt kjapt på dine meldinger. Dessuten vil han gjerne treffe deg ved første og beste anledning. 

Skal jo møtes på torsdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonymus989898 skrev (46 minutter siden):

Trenger han å skrive meldinger flere ganger dagen og lenge for å vise interesse? 

Ja om han er virkelig interessert så gjør han alltid det! Det baserer seg også på om mottaker altså henne er interessert og svarer på meldingene og gjerne tar initiativ. Da ville jeg når jeg datet hold kontakten gjennom hele dagen til vi var eksklusive for å sikre at hun ikke glir vekk. Det er null problem om interessen er gjensidig. Det skal ekstremt mye til når to stykker som har sterk interesse for hverandre kan virke masende. Alt annet er faktisk mangel på interesse. At noen prioriterer andre ting, ikke er så på, og bruker lang tid på å svare ? Manglende interesse 100%. Sier ikke at det er null interesse, den er manglende. Holder utenfor de som spiller spill, men de er uaktuelle uansett de gangene jeg har datet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stress møt han på torsdag så vet du litt mer. 

Endret av Bente1234
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus989898 skrev (35 minutter siden):

Skal jo møtes på torsdag. 

Ok. Jeg råder deg generelt sett å holde tekstingen til et minimium. Ikke sende meldinger annet enn for å avtale nytt treff eller kort, hyggelig melding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt på samme måte med han jeg dater. Kjempegod stemning når vi møtes, men synes det er altfor tamt med meldinger :(. Jeg tolker det egentlig som mangel på interesse, til tross for at han selv har sagt «han er så dårlig på meldinger». Det siste er vel egentlig grunnen til at jeg gir ham litt slack… kanskje han bare ER dårlig på det. 
 

Jeg får også lyst til å spørre rett ut: Er du egentlig interessert i å opprettholde kontakten? Men er redd det kan slå feil ut dersom han bare «er sånn». Samtidig kjenner jeg at jeg trenger én som gir mer av seg selv imellom treffene… så det lover ikke godt uansett.

Anonymkode: 324eb...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Når menn er interessert er de ekstremt på, sender masse meldinger og vil treffes hele tiden. Han du holder på med virker lite interessert.

Anonymkode: b6d5e...15a

Gjør di? Jøsses. Jeg er ikke sånn.. 

Anonymkode: 0b2fe...8a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gjør di? Jøsses. Jeg er ikke sånn.. 

Anonymkode: 0b2fe...8a6

Det er jo så mange forskjellige typer mannfolk at det finnes vel ikke noe fasit på hva som er riktig når det gjelder å vise interesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har det litt på samme måte med han jeg dater. Kjempegod stemning når vi møtes, men synes det er altfor tamt med meldinger :(. Jeg tolker det egentlig som mangel på interesse, til tross for at han selv har sagt «han er så dårlig på meldinger». Det siste er vel egentlig grunnen til at jeg gir ham litt slack… kanskje han bare ER dårlig på det. 
 

Jeg får også lyst til å spørre rett ut: Er du egentlig interessert i å opprettholde kontakten? Men er redd det kan slå feil ut dersom han bare «er sånn». Samtidig kjenner jeg at jeg trenger én som gir mer av seg selv imellom treffene… så det lover ikke godt uansett.

Anonymkode: 324eb...cc5

Tror du må ta en ordentlig prat og være ærlig med dine hensikter og høre med hva han vil. Kan være at dere har ulike forventninger. Det er jo ikke sånn at du kan lese han sine tanker og han kan vel ikke lese dine tanker. Så da  er eneste måten at dere  begynner å snakke sammen og få dette ryddet av banen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok å spørte han og han sa han likte meg men er veldig lite på tlf og lite på tlf spess når ha har besøk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har det litt på samme måte med han jeg dater. Kjempegod stemning når vi møtes, men synes det er altfor tamt med meldinger :(. Jeg tolker det egentlig som mangel på interesse, til tross for at han selv har sagt «han er så dårlig på meldinger». Det siste er vel egentlig grunnen til at jeg gir ham litt slack… kanskje han bare ER dårlig på det. 
 

Jeg får også lyst til å spørre rett ut: Er du egentlig interessert i å opprettholde kontakten? Men er redd det kan slå feil ut dersom han bare «er sånn». Samtidig kjenner jeg at jeg trenger én som gir mer av seg selv imellom treffene… så det lover ikke godt uansett.

Anonymkode: 324eb...cc5

hvis du spør om han vil avslutte kontakten så vil han foreslå men vi kan vel være venner uten sex?? Og så blir det vanskelig å drikke kaffe eller finne på noe uten sex for du er vant til å ta og kose og dulle med personen fordi du syns de er verdens kjekkeste. Så får han det som han vil... been there done that. ha ha ha

Endret av Bente1234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...