Gå til innhold

Liker han meg eller ikke?


Margarethw

Anbefalte innlegg

Jeg og han jeg dater snakker 1 per dag ca et parr kjappe snaps. Jeg ser at han henger masse med kompiser og har vært på en hyttetur nå nylig. Jeg vet ikke jeg syns kanskje dette er litt lite. Jeg spurte om vi skulle finne på noe denne uken og da ble vi enig om torsdag og at vi skulle gå tur så han virker jo interessert på den måten men jeg blir så usikker liksom... Han svarer på mld men d kan gå en time før han svarer. Noen ganger svarer han ikke tilbake på det jeg skriver. 

Er det noe jeg kan spørre han om. Om han er interessert og hva greia hans er eller er det for tidlig å spørre neste gang vi møtes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han vil ikke gå tur, han vil ha sex.

Hadde han virkelig likt deg hadde du ikke trengt å spørre her.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt matt av disse meldingene. 

TS, det er ingen her som har en kule som kan si noe om hva en flamme tenker, om fremtiden til deres mm. 

 

Anonymkode: 22529...97e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fufu skrev (3 minutter siden):

Han vil ikke gå tur, han vil ha sex.

Hadde han virkelig likt deg hadde du ikke trengt å spørre her.

Tror du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud hjelpes.

Hvor mye energi skal du bruke på å please en som ikke gidder å late som han bryr seg en gang?

Få deg en ryggrad. Liker noen deg behøver du ikke spørre oss.

Anonymkode: f2aa2...6f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

indigob skrev (2 minutter siden):

Han er ikke interessert 

Hvorfor tenker du det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus989898 skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tenker du det? 

Fordi at en interessert mann oppfører seg ikke slik. Hvis en mann er interessert så merker du det. Han vil skrive til deg ofte, avtale møter raskt og være veldig på. Det du kam gjøre nå er å trekke deg tilbake og la han komme til deg. Du må gi han plass og gi slipp. Tro meg, du kommer ingen vei med å jage etter han.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når menn er interessert er de ekstremt på, sender masse meldinger og vil treffes hele tiden. Han du holder på med virker lite interessert.

Anonymkode: b6d5e...15a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (Akkurat nå):

Fordi at en interessert mann oppfører seg ikke slik. Hvis en mann er interessert så merker du det. Han vil skrive til deg ofte, avtale møter raskt og være veldig på. Det du kam gjøre nå er å trekke deg tilbake og la han komme til deg. Du må gi han plass og gi slipp. Tro meg, du kommer ingen vei med å jage etter han.

Okei. Senest i går sendte ha meg mld. Hvordan går d? Og skrev "ikke så søt som deg" når jeg skrev søten. 

Og så sender han sussemunn av og til. 

D er vel tegn på at han liker meg. Er det ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når menn er interessert er de ekstremt på, sender masse meldinger og vil treffes hele tiden. Han du holder på med virker lite interessert.

Anonymkode: b6d5e...15a

Men skal jeg spørre han rett ut om han er interessert i meg eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus989898 skrev (8 minutter siden):

Okei. Senest i går sendte ha meg mld. Hvordan går d? Og skrev "ikke så søt som deg" når jeg skrev søten. 

Og så sender han sussemunn av og til. 

D er vel tegn på at han liker meg. Er det ikke? 

Du trenger ikke å gi så mye av deg selv enda og svare hver eneste gang han sender melding. han må bevise noe for deg og. jeg vet ikke om han liker deg, men jeg tviler siden du selv ikke er overbevist. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest irkan90

Dette blir for dumt. Igjen så er det krisemaksimering blant enkelte brukere her på KG. Dere forer engstelse og nerver kun basert på egne fordommer. Skjerp dere!

TS, han skriver til deg, dere snakkes hver dag, og han har avtalt å møte deg. Basert på det er han interessert. Det er vanlig å ikke svare på melding innen en time, spesielt hvis han er med kompiser. Bare pust tungt med magen og ikke la deg påvirke av bitre KG medlemmer her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke å gi så mye av deg selv enda og svare hver eneste gang han sender melding. han må bevise noe for deg og. jeg vet ikke om han liker deg, men jeg tviler siden du selv ikke er overbevist. 

irkan90 skrev (2 minutter siden):

Dette blir for dumt. Igjen så er det krisemaksimering blant enkelte brukere her på KG. Dere forer engstelse og nerver kun basert på egne fordommer. Skjerp dere!

TS, han skriver til deg, dere snakkes hver dag, og han har avtalt å møte deg. Basert på det er han interessert. Det er vanlig å ikke svare på melding innen en time, spesielt hvis han er med kompiser. Bare pust tungt med magen og ikke la deg påvirke av bitre KG medlemmer her inne.

 

Trenger han å skrive meldinger flere ganger dagen og lenge for å vise interesse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus989898 skrev (1 minutt siden):

Trenger han å skrive meldinger flere ganger dagen og lenge for å vise interesse? 

Nei! hvis en mann er interessert så merker du det og du er ikke i tvil. Du tviler jo siden du spør her. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

indigob skrev (1 minutt siden):

Nei! hvis en mann er interessert så merker du det og du er ikke i tvil. Du tviler jo siden du spør her. 

Men om jeg tviler kan jeg vel bare spørre han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irkan90
1 minutt siden, indigob said:

Nei! hvis en mann er interessert så merker du det og du er ikke i tvil. Du tviler jo siden du spør her. 

Feil. Følelser er ikke fakta, spesielt når man er ung og kanskje bærer på en del generell engstelse. Da kan selv den fineste kommenatren føles hul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irkan90 skrev (2 minutter siden):

Feil. Følelser er ikke fakta, spesielt når man er ung og kanskje bærer på en del generell engstelse. Da kan selv den fineste kommenatren føles hul.

handler ikke om hva man sier, eller fine kommentarer. Det er noe man bare vet, Ung eller gammel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margarethw skrev (38 minutter siden):

Jeg og han jeg dater snakker 1 per dag ca et parr kjappe snaps. Jeg ser at han henger masse med kompiser og har vært på en hyttetur nå nylig. Jeg vet ikke jeg syns kanskje dette er litt lite. Jeg spurte om vi skulle finne på noe denne uken og da ble vi enig om torsdag og at vi skulle gå tur så han virker jo interessert på den måten men jeg blir så usikker liksom... Han svarer på mld men d kan gå en time før han svarer. Noen ganger svarer han ikke tilbake på det jeg skriver. 

Er det noe jeg kan spørre han om. Om han er interessert og hva greia hans er eller er det for tidlig å spørre neste gang vi møtes? 

Slutt å tekste og prøv å få til treff i det virkelige liv.Hvis han fyren du dater er  genuint interessert i å treffe deg så svarer han relativt kjapt på dine meldinger. Dessuten vil han gjerne treffe deg ved første og beste anledning. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...