AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #1 Del Skrevet 25. juli 2021 Er på utkikk etter et par nye treningssko som gjerne funker til både styrketrening og løping. Trener for det meste styrke, men løper litt på mølla også innimellom. Har blant annet sett på disse: https://www.getinspired.no/reebok/reebok-nano-x1-re-fx3250 Men er åpen for alle mulige tips. Har ikke så god peiling, men noen som er allsidige! Anonymkode: 65d05...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 25. juli 2021 #2 Del Skrevet 25. juli 2021 Jeg bruker adidas u path x run:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3 Del Skrevet 26. juli 2021 Milky skrev (17 timer siden): Jeg bruker adidas u path x run:) Funker de greit til styrketrening? ☺️ Ts Anonymkode: 65d05...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 26. juli 2021 #4 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Funker de greit til styrketrening? ☺️ Ts Anonymkode: 65d05...6bd Jepp:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 27. juli 2021 #5 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg har nylig kjøpt disse fra Hoka og er veldig fornøyd. Bruker de til å løpe på mølla og til styrketrening. Sikkert ikke løftesko, men jeg trener lite med vektstang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Del Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-7-26 den 0.49): Er på utkikk etter et par nye treningssko som gjerne funker til både styrketrening og løping. Trener for det meste styrke, men løper litt på mølla også innimellom. Har blant annet sett på disse: https://www.getinspired.no/reebok/reebok-nano-x1-re-fx3250 Men er åpen for alle mulige tips. Har ikke så god peiling, men noen som er allsidige! Anonymkode: 65d05...6bd Av de skoene som er nevnt i denne tråden, så tror jeg nok de du selv nevner er de absolutt beste til styrketrening kombinert med litt løping! Jeg har selv brukt en tidligere utgave av Reebok Crossfit Nano på mange økter hvor jeg både har trent styrke og jogget. Sko laget for crossfit er ment å kunne brukes både til forskjellige styrkeøvelser og kondisjonstrening, og er mye bedre til dette formålet enn rene joggesko (som feks Hoka Rincon nevnt over). Skal du jogge mer enn ca 30 minutter anbefaler jeg heller å ha egne joggesko og egne styrkesko, og bytte mellom disse. Det kommer også litt an på løpeteknikk, hva slags trening du gjør på mølla, hvor mye beina dine tåler osv. Anonymkode: 327a7...3e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 28. juli 2021 #7 Del Skrevet 28. juli 2021 Man trenger da ikke egne sko til styrketrening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 13. august 2023 #8 Del Skrevet 13. august 2023 Djungelvrål skrev (På 28.7.2021 den 17.12): Man trenger da ikke egne sko til styrketrening. Det er mer stabilt ved tunge løft, knebøy, mark mm. Men tren og løp med skoa du har, all bevegelse er pluss i helseregnskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #9 Del Skrevet 13. august 2023 Reebook nano eller nike metcon er nok de beste kombinasjonsskoene, men de har begge relativt stabil såle og mer vektet mot styrke enn løping. Enig med overnevnte her, skal du løpe lengre økter eller intervaller på mølla hadde jeg gått for noen andre sko til løpedelen. Jeg trener crossfit og har ekstra sko som jeg bruker til løping hvis det er mer enn 800 metere mellom øvelser. Anonymkode: 4923d...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2023 #10 Del Skrevet 13. august 2023 Djungelvrål skrev (På 28.7.2021 den 17.12): Man trenger da ikke egne sko til styrketrening. Hvis du løfter tungt så bør du ikke bruke joggesko med mye demping. Det blir ustabilt. Men da er det greit å bare ta av skoene, så enig i at man ikke trenger egne sko til løft. Jeg har CrossFit-sko (Reebok Nano), men putter likevel løpesko i bagen og går innom garderoben for å skifte hvis jeg skal løpe på mølla etter styrketrening. Løping er min hovedaktivitet og jeg synes CrossFit-skoene er stive og rare å løpe med. Men det hadde gått helt ok med litt løping altså. Anonymkode: 0a4d0...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå