Gå til innhold

Å skrive navn feil med vilje


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir støtt og stadig kalt for et navn som er litt annerledes fra mitt, men som kanskje er mer vanlig. Har sluttet å reagere på det. 

Anonymkode: f96f9...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med vilje eller ikke, det ER en form for degradering. Som regel utført av giftige mennesker.

Anonymkode: 7c4a0...ac7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja 😆 Tidenes mest uskyldige hersketeknikk. Fungerer som fjell! 

Gjør det når jeg bevisst prøver å være nedlatende. 

Så til dere som gjør feil med uvilje ofte: skjerp dere, og få navnet riktig! Det er ufint å ikke bry seg nevneverdig. 

Anonymkode: 62ed2...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Står på venteliste til min forrige behandler, men DPS er ganske fult generelt så det å få noen i mellomtiden går ikke. 
Det er mer enn bare det å si feil navn som er årsaken til bytte altså. Jeg har møtt 5 andre pasienter hun har i gruppe og har fått vite at hun hjelper dem mye, mye mer enn meg. Jeg fikk beskjed om å "ta en valium også ses vi til samtale om to uker" da jeg skulle til gynekolog. Noe som er svært vanskelig på grunn av traumer som hun er fullstendig klar over. Og det etter å ha avlyst og utsatt den timen i 3 år. Har så fått vite at hun ble med en annen pasient til gynekologen som støtte, av samme årsak. Hun ringer pasienter etter arbeidstid for å sjekke opp på dem, men aldri meg. Ikke en eneste gang på 5 år, ikke en gang da jeg hadde hyppige selvmordsforsøk og planer. Hun har gjort det lille ekstra for alle de andre, aldri for meg. Må nevne jeg har heller ikke forventet det, for jeg forstår at psykologen har en jobb og jobben er i arbeidstiden. Men når jeg fikk høre alt hun gjør for alle de andre, så ble jeg litt såret. 5 år rett ut vinduet, men jeg går i alle fall tilbake til ei jeg kjenner fra før. 

Anonymkode: 34621...748

😮 Nei fy søren! Hadde blitt såret jeg åså :klem:

Anonymkode: 52fc7...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja 😆 Tidenes mest uskyldige hersketeknikk. Fungerer som fjell! 

Gjør det når jeg bevisst prøver å være nedlatende. 

Så til dere som gjør feil med uvilje ofte: skjerp dere, og få navnet riktig! Det er ufint å ikke bry seg nevneverdig. 

Anonymkode: 62ed2...c14

Er det sant? Kan du si noe mer om hvilke sammenhenger du bruker denne teknikken bevisst?

ts

Anonymkode: a8622...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det sant? Kan du si noe mer om hvilke sammenhenger du bruker denne teknikken bevisst?

ts

Anonymkode: a8622...ff1

At du skal føle deg mindre viktig? Du er ikke verdt å huske navnet på engang. Ikke meg du siterer, men jeg opplever det litt sånn :) 

Anonymkode: 52fc7...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

At du skal føle deg mindre viktig? Du er ikke verdt å huske navnet på engang. Ikke meg du siterer, men jeg opplever det litt sånn :) 

Anonymkode: 52fc7...33c

Det høres riktig ut. Får nesten ta det som en kompliment de gangene det skjer meg da. Liksom at disse personene føler behov for å jekke meg ned.

ts

Anonymkode: a8622...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...