Gå til innhold

Håp om 2022 baby!!


Egirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere!🥰

Tok vaksinen igår, fikk feber med en gang😵 Formen er bra nå. Pga. vaksinen er dette kanskje ikke en fullverdig prøveperiode da man ikke burde prøve under vaksinering. Har 2. dose i midten av september og ettersom jeg får feber så raskt (alltid vært sånn) er jeg litt redd for hva som kan skje med et evt. foster/embryo.

Over til noe positivt så har jeg gått ned 3 kg uten å gjøre noe! Har høy BMI (28) så all vektnedgang er bra😁 Har forresten drømt 3 netter på rad at vi får trillinger......😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, 89jenta said:

kanskje du er sanndrømt? 🤩

Det håper vi ikke, vi har bare lyst på ett barn😂

Hei @Fame!!!😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1DPO! (Tror jeg😂)

Tok EL-test igår og den var nesten positiv. Glemte å ta en EL-test på kvelden🥴 Merket et stikk til venstre idag, og kombinert med EL-slim, murringer og hele pakka tror jeg igår var dagen. Skal ta en test senere for å se om det evt. har gått nedover. Vi har vært veldig flinke til å legge inn aksjer så alt ligger til rette denne PP iallfall🥰

Skal prøve å teste ved IKM denne mnd... men vi får se😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7DPO, det snegler seg fremover🕢

Har ingen symptomer enda, forutenom litt uren hud. Har egentlig ikke helt troa denne PP heller. Er så vanskelig å vente helt til søndag med testing! Men vil slippe forvirring over evt. skyggestrek osv. Håper jeg da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, 89jenta said:

masse lykke til! 🤞🏼 tenker du å ta test snart eller skal du vente til mensen evt ikke dukker opp? 😊

Takk!!! Tenker å ta en test på søndag! Har veldig lyst til å ta imorgen eller lørdag da🥴 

Har slitt forferdelig med kvalme det siste døgnet, men det er nok noe jeg har reagert på. Har hatt feber og kaldsvettet mye. Utrolig tørst, men tror det henger sammen med at jeg har vært så kvalm. Det er forøvrig derfor jeg er oppe tre på natta 🙈 Ellers er alt normalt. Får ingen tegn på mensen før etter den har kommet så synes alt er så uvisst. Er ikke så altfor positiv😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test, digital. Er vel bare å vente på neste PP... er bare i PP4, men merker at det er litt sårt allerede. Er så mange rundt oss som er gravide nå og lurer på om vi skal ha barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM idag! Ikke noe enda.

Har lyst til å spørre om mannen kan kjøpe med seg en test hjem for å være heeelt sikker... men det er nok fordi jeg har lest litt for mye igjen😆 Jeg svetter ikke så altfor mye vanligvis, men opplevde en helt sinnsyk nattsvette i natt, og fra igår ettermiddag så begynte jeg svette masse. Har dusja tre ganger på et døgn🙈 Det stakk skikkelig i brystene mine tidligere og de føles litt ømme nå. Har ikke opplevd dette før så blir jo litt håpefull allikevel... Skal jeg være ærlig er det nok bare at jeg er litt småsyk men har jo alltid et lite håp siden mensen ikke har kommet enda.

Får smøre meg med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at dere husker på meg! 🥰

Er så mye som skjer så jeg hadde glemt denne dagboka litt - test var negativ og mensen kom 08.09. Den var veldig vond og blødde mer enn vanlig, har en veldig grei og "snill" menstruasjon vanligvis. Jeg var mye uvel forrige uke og sist jeg skrev her, men det har gitt seg nå. Mye hodepine, kvalme og veldig sliten. Svettinga tok helt av i noen dager, men ga seg. Aner ikke hva det var for noe 😳

Det som er fint er at syklusen min har stabilisert seg etter alt tullet i både juni og juli😁(eller var det juli og august??).

Er CD7 (PP5) idag, EL skal komme om litt over en uke, så jeg skal starte EL-testing de neste dagene. Skal ta 2 dose denne uka, så jeg må se an hvordan det blir med prøving. Det går nok fint med mindre den dytter EL totalt.

Kort fortalt: Back in business😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...