AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #21 Skrevet 26. juli 2021 Eneste du kan gjøre er å være støttende. Dette er en problemstilling hun må finne utav selv. Hun er tross alt bare 16 år, og må lære lekser av egne konsekvenser. Vi har alle vært oppslukt i våres kjærester på den tiden, også lærte vi etterpå hva vi gjorde feil. Anonymkode: afe78...3cd
Elaine Marley Skrevet 26. juli 2021 #22 Skrevet 26. juli 2021 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. Endret 26. juli 2021 av Elaine Marley
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #23 Skrevet 26. juli 2021 Synes ikke synd på deg , du er jo mor, den voksne. Men ville kanskje tatt en samtale med henne om å prøve å beholde venninnene, prioritere de en gang i uka kanskje. Gutter kommer og går, venner består. Anonymkode: 6e700...fe1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #24 Skrevet 26. juli 2021 Sønnen min fikk seg kjæreste i fjor vinter da han var 18 år, og han kuttet kontakt med meg og jeg hørte nesten ikke et pip på tre måneder. Uansett hvor mye jeg ringte, sendte sms-meldinger og snapper, så fikk jeg ikke noe livstegn fra han før tre uker etter at jeg hadde sendt meldinger. Det var veldig tøft og vondt helt til han ringte meg 17 mai og sa han skulle stikke innom, og fortalte at grunnen til at han hadde vært så fraværende var at han hadde glemt meg pga kjæresten. Anonymkode: 439fb...ed8
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #25 Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Sønnen min fikk seg kjæreste i fjor vinter da han var 18 år, og han kuttet kontakt med meg og jeg hørte nesten ikke et pip på tre måneder. Uansett hvor mye jeg ringte, sendte sms-meldinger og snapper, så fikk jeg ikke noe livstegn fra han før tre uker etter at jeg hadde sendt meldinger. Det var veldig tøft og vondt helt til han ringte meg 17 mai og sa han skulle stikke innom, og fortalte at grunnen til at han hadde vært så fraværende var at han hadde glemt meg pga kjæresten. Anonymkode: 439fb...ed8 Skjønner at det må ha vært vanskelig. Hvordan er forholdet deres nå da? Anonymkode: 7873b...c35 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #26 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner at det må ha vært vanskelig. Hvordan er forholdet deres nå da? Anonymkode: 7873b...c35 Nå er det mye bedre, han "våknet opp" etter noen måneder og skjønte at han måtte inkludere omverdenen også, ikke isolere seg med kjæresten og glemme alt. Anonymkode: 439fb...ed8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #27 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nå er det mye bedre, han "våknet opp" etter noen måneder og skjønte at han måtte inkludere omverdenen også, ikke isolere seg med kjæresten og glemme alt. Anonymkode: 439fb...ed8 Det var bra. Får håpe min datter og kjæresten forstår det samme snart. Anonymkode: 7873b...c35 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå