Gå til innhold

Meteoritt på østlandet

Gjest Sirisiri10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antall personer som noengang har blitt truffet av en meteoritt: 1.

Endret av Tipponull
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adara skrev (1 minutt siden):

Er ikke meteoritt kjempedyrt? Gå ut å finn den!

Finner du den så blir du millionær…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (Akkurat nå):

Antall personer som noengang har blitt truffet av en meteoritt, i hele verden, er: 1.

Pleier det å komme flere når det først kommer 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirisiri10
tonyv skrev (12 minutter siden):

Hvor har du hørt at det skal komme flere????

Timeanddate.no

Ikke sånn vi opplevde det nå, men at man kan se det på himmelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (4 minutter siden):

Finner du den så blir du millionær…

Nei, de vanligste meteorittene går for under en krone pr gram...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirisiri10 skrev (Akkurat nå):

Timeanddate.no

Ikke sånn vi opplevde det nå, men at man kan se det på himmelen. 

Jeg er så redd. Bor alene med ett barn og hele rommet mitt lyste opp og jeg hoppet nesten i sengen. Trodde noen bombet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (Akkurat nå):

Nei, de vanligste meteorittene går for under en krone pr gram...

Denne må være stor 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (1 minutt siden):

Denne må være stor 

Hvis ikke det er flere som har truffet forskjellige steder. Kan jo nesten virke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (Akkurat nå):

Jeg er så redd. Bor alene med ett barn og hele rommet mitt lyste opp og jeg hoppet nesten i sengen. Trodde noen bombet her.

Skjønner deg godt! Er alene med minstemann her. Samboer og eldste er på besøk hos familie på vestlandet. Babyen våknet her av bråket og dundringen. Jeg var klar til å evakuere 😱  Minnet meg om bomben 22.juli, var da i Oslo. Men dette var høyere smell og mye mer risting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ollibolli skrev (Akkurat nå):

Skjønner deg godt! Er alene med minstemann her. Samboer og eldste er på besøk hos familie på vestlandet. Babyen våknet her av bråket og dundringen. Jeg var klar til å evakuere 😱  Minnet meg om bomben 22.juli, var da i Oslo. Men dette var høyere smell og mye mer risting.

Jeg dro tak i sønnen min på 5 og skulle til å løpe ut. jeg aner ikke hvor jeg skulle løpt eller gjøre av meg. huff ! jeg er helt ærlig så redd at jeg ikke kan legge med igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (2 minutter siden):

Hvis ikke det er flere som har truffet forskjellige steder. Kan jo nesten virke sånn.

Jaa. Eller så var det den samme som bare fløy over flere steder. Huff. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

indigob skrev (Akkurat nå):

Jaa. Eller så var det den samme som bare fløy over flere steder. Huff. 

Men det gir ikke mening at det skal dundre og brake i Eidsvoll, Halden, Gjøvik og Asker, nesten uansett hvor stor den måtte være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lysglimt her i Fredrikstad. Meteoritten eksploderte nok da et godt stykke oppe i lufta, men det må ha vært en skikkelig størrelse på den steinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (Akkurat nå):

Men det gir ikke mening at det skal dundre og brake i Eidsvoll, Halden, Gjøvik og Asker, nesten uansett hvor stor den måtte være..

Jeg leste på vg at det var snakk om meteoritt regn. Da lander den på flere steder tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
K.B. skrev (Akkurat nå):

Så lysglimt her i Fredrikstad. Meteoritten eksploderte nok da et godt stykke oppe i lufta, men det må ha vært en skikkelig størrelse på den steinen.

Ja, leste at det var meteoritt regn. Den eksploderte og landet forskjellige steder her på Østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (3 minutter siden):

Jeg dro tak i sønnen min på 5 og skulle til å løpe ut. jeg aner ikke hvor jeg skulle løpt eller gjøre av meg. huff ! jeg er helt ærlig så redd at jeg ikke kan legge med igjen. 

Den panikkfølelsen er så ekkel! Man blir jo full av adrenalin. Ikke rart man ikke får sove da. Helt merkelig opplevelse dette 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonyv skrev (1 minutt siden):

Eh, jo. Meteoritter er store, og buldringen har ingenting med nedslag å gjøre. Det kommer av tunnelen den etterlater seg. 

A5FC370A-C943-4357-81F0-C8FC0B771FA4.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...