Gå til innhold

Meteoritt på østlandet

Gjest Sirisiri10

Anbefalte innlegg

Gjest Sirisiri10

Her dundra det godt og ristet i huset vårt. Først et kjempe smell etterfulgt av dundringen lenge etter. Står i avisen at det er muligens en meteoritt. 

Flere som opplevde at huset ristet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fryktelig lys og ristet i huset. Skjelvingene kom en god stund etter lyset. Hvor bor folk? Jeg bor i Asker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asker her og. Våknet av det jeg trodde var et kraftig jordskjelv 😱 det ristet skikkelig i huset og smalt så høyt. Herregud jeg ble redd 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy, det var såpass merkbart hos dere på østlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ingen ble skadd! Spørs om ikke det var en meteoritt som traff et sted ikke så langt unna her... aldri opplevd lignende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sirisiri10

Ble redd selv og løp ut med samboeren min. Sies at det skal komme fler, så nå sitter vi ute å følger med. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant å vite hvor folk bor og hva de opplevde. Leser at folk ringer inn til politiet fra Eidsvoll også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (1 minutt siden):

Ble redd selv og løp ut med samboeren min. Sies at det skal komme fler, så nå sitter vi ute å følger med. 

Ts 

Skvatt selv 😱

Hvor står det at det vil komme flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirisiri10 skrev (1 minutt siden):

Ts 

Hvor har du hørt at det skal komme flere????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ut og gikk tur. Blir sjelden redd, men dette var skremmende.

Endret av anonym 4545
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skjelving, men så lyset ifra hedmark. Nå forstår jeg hva det var..

Endret av Sokkepar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så lysglimtet helt tilfeldig fordi jeg lukket opp øynene i det jeg skulle snu meg i senga. Ble helt paff av det. En stund etterpå trudde jeg soveromsdøra skulle røskes av hengslene. Det ristet og bråkte helt sinnsykt. Jeg bor alene og er en smule mørkeredd, så har ikke sovet siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
indigob skrev (1 minutt siden):

Er dette farlig ? Kommer det fler? Herregud tenk om den treffer noen

Statistisk sett er det nær umulig å bli truffet. Samtidig er det vel mer eller mindre sikkert at det på et eller annet tidspunkt vil skje at jorda blir truffet av en meteoritt som vil medføre enorme ødeleggelser.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi merka det skikkelig godt her i Oslo, rista i hele huset her. Ble litt urolig, glad det "bare" var en meteoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (Akkurat nå):

Statistisk sett er det nær umulig å bli truffet. Samtidig er det vel mer eller mindre sikkert at det på et eller annet tidspunkt vil skje at jorda blir truffet av en meteoritt som vil medføre enorme ødeleggelser.

Hele rommet mitt lyste opp. 😰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...