Kiwipie Skrevet 27. juli 2021 #41 Del Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det både brukes og betyr det samme på flere nordlandsdialekter 😊 Anonymkode: fb6b0...df9 Hvor da f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kiwipie Skrevet 27. juli 2021 #42 Del Skrevet 27. juli 2021 Det er også veldig mange som ikke klarer å skille mellom vært, hvert og vert. Ser det overalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Realverdien Skrevet 27. juli 2021 #43 Del Skrevet 27. juli 2021 MarianneE skrev (På 2021-7-24 den 18.50): Det er ingenting som heter "å hate på". Derimot heter det "Synes heller at folk bør slutte å kritisere andre her inne" Men "å hate på"... Er kommet inn med engelsk slang... Hva med noksagt Jonas Gahr Støre som har voldtatt "Jeg tenker at" inn i det norske språket, og utradert "Jeg synes at", "Jeg mener at". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ewe Skrevet 27. juli 2021 #44 Del Skrevet 27. juli 2021 "Det går ikke Ann å gjøre dette". Hvem er denne Ann som blir dratt inn i tid og utide? Folk må forresten slutte å kalle brystvorter for nipler. Nippel er et rørstykke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juli 2021 #45 Del Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Må det også bli slutt på mel-gjevning? Heter det mel-hjevning kanskje? Anonymkode: 0738c...31d Jevning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. juli 2021 #46 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg har en bekjent som konsekvent forkorter ordet «på» til «p». Som i «Jeg har vært p butikken.» Ærlig talt, menneske, hvor mange kalorier hadde det kostet deg å trykke på EN ekstra tast? 🤬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 27. juli 2021 #47 Del Skrevet 27. juli 2021 Million skrev (56 minutter siden): Ska'rru har'e inn med tesje elle...? Kan'ke no forre'! Særr? (Oslo-slang) Næ giræa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #48 Del Skrevet 27. juli 2021 lurven skrev (8 minutter siden): Jevning Takk! Rettskrivningen min har blitt ødelagt av for mye lesing på KG Anonymkode: 0738c...31d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. juli 2021 #49 Del Skrevet 27. juli 2021 (endret) Det er noe med og legimitere seg, ha rodenron i hagen å allti skrive ord deling .🤣 jeg irriterer meg ikke, men det er litt hjelpesløst å lese. Pytt. Det viktigste er at folk deltar 😀 det må være lav terrskell, og stykt og påpeke stavefeil og grammatikk, mener jeg da. Mye verre med dialekt og sms-forkortelser i et salig rør. Endret 27. juli 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #50 Del Skrevet 27. juli 2021 Jette fult gjort lissom. Anonymkode: 5cfec...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #51 Del Skrevet 27. juli 2021 Lorieen skrev (15 minutter siden): Jeg har en bekjent som konsekvent forkorter ordet «på» til «p». Som i «Jeg har vært p butikken.» Ærlig talt, menneske, hvor mange kalorier hadde det kostet deg å trykke på EN ekstra tast? 🤬 Like mange som hvis man skriver samboer istedenfor sambo. Anonymkode: 5cfec...684 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. juli 2021 #52 Del Skrevet 27. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Like mange som hvis man skriver samboer istedenfor sambo. Anonymkode: 5cfec...684 Lorieen skrev (20 minutter siden): Jeg har en bekjent som konsekvent forkorter ordet «på» til «p». Som i «Jeg har vært p butikken.» Ærlig talt, menneske, hvor mange kalorier hadde det kostet deg å trykke på EN ekstra tast? 🤬 D= det J=jeg Lr = eller osv, huff Slikt gjorde vi da vi fikk våre første mobiltelefoner, og meldinger kostet penger. Endret 27. juli 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. juli 2021 #53 Del Skrevet 27. juli 2021 4 minutter siden, Hvemsomhelst said: D= det J=jeg Lr = eller osv, huff Slikt gjorde vi da vi fikk våre første mobiltelefoner, og meldinger kostet penger. Samboeren min og jeg bruker txtspeak fremdeles vi. Kutter ut vokalene der det går. Kan skrive en txt til samboer og så skrive en full vanlig setning til faren min rett etterpå. Null stress. Jeg har dog aldri skrevet slik: «D R PRT @ MP T HLGN. BYOB & 1 VN. Hpr vi CS FRE. RSVP innen ONS. SNX S1R. KOZ» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #54 Del Skrevet 27. juli 2021 Peanut skrev (3 timer siden): Samboeren min og jeg bruker txtspeak fremdeles vi. Kutter ut vokalene der det går. Kan skrive en txt til samboer og så skrive en full vanlig setning til faren min rett etterpå. Null stress. Jeg har dog aldri skrevet slik: «D R PRT @ MP T HLGN. BYOB & 1 VN. Hpr vi CS FRE. RSVP innen ONS. SNX S1R. KOZ» Det der skjønte jeg ikke mye av Men er det virkelig noen som fortsatt skriver koz? Koz høres så utdatert ut, som noe 70-åringer skriver til barnebarna for å prøve å være kule, hehe. Eller skal vi si qle? Koz & klemz. Merkelig nok godtar Autocorrect det, henger igjen i 2002 Anonymkode: 2d4c3...541 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #55 Del Skrevet 27. juli 2021 Alldri sett att noen skriver fult, Istede for fullt. Anonymkode: 934e2...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. juli 2021 #56 Del Skrevet 27. juli 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. juli 2021 #57 Del Skrevet 27. juli 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 27. juli 2021 #58 Del Skrevet 27. juli 2021 Scoops skrev (På 24.7.2021 den 18.53): Første jeg tenkte når jeg så denne tråden DA du så denne tråden 😆 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 27. juli 2021 #59 Del Skrevet 27. juli 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 27. juli 2021 #60 Del Skrevet 27. juli 2021 Henviser til tråden Det heter ikke det! som jeg er for lat til å finne og legge ved lenke til. ❤️Elsker den tråden❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå