Sunfl0wer Skrevet 25. desember 2023 #241 Del Skrevet 25. desember 2023 JojoMoyes skrev (1 time siden): Selv om hun på død og liv mener det skal aksepteres å være overvektig (hun om det ) så er det en gang sånn at overvekt skaper mye problemer med både fysisk og psykisk helse . Snakker av erfaring etter stor vektnedgang . Alt er tyngre som en stor person og det skaper mye kluss og kan gi følgesykdommer osv . Man hører jo hvor tungpusten hun er når hun går og snakker .. Så hun skal ikke aksepteres for den kroppen hun har? Hun skal bli dømt nord og ned for å være overvektig? Ingen som har sagt at overvekt er sunt og det har vel heller hun aldri sagt? 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 25. desember 2023 #242 Del Skrevet 25. desember 2023 Sunfl0wer skrev (3 timer siden): Så hun skal ikke aksepteres for den kroppen hun har? Hun skal bli dømt nord og ned for å være overvektig? Ingen som har sagt at overvekt er sunt og det har vel heller hun aldri sagt? Sa ikke at hun ikke skal aksepteres !!! Sa at det er stor sannsynlighet for at den overvekten kan ha noe med helsen å gjøre ! Det trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne , og du så kanskje at jeg skrev at jeg snakker av erfaring med overvekt selv . Har en følelse av at de fleste som kommer med den type kommentar blir krenket på egne vegne . Folk får være så overvektig de vil for meg , men når helsen skranter bør man kanskje tenke om det er en sammenheng og smart å gjøre noe med det ….. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 25. desember 2023 #243 Del Skrevet 25. desember 2023 JojoMoyes skrev (23 minutter siden): Sa ikke at hun ikke skal aksepteres !!! Sa at det er stor sannsynlighet for at den overvekten kan ha noe med helsen å gjøre ! Det trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne , og du så kanskje at jeg skrev at jeg snakker av erfaring med overvekt selv . Har en følelse av at de fleste som kommer med den type kommentar blir krenket på egne vegne . Folk får være så overvektig de vil for meg , men når helsen skranter bør man kanskje tenke om det er en sammenheng og smart å gjøre noe med det ….. Dette var det du skrev: Selv om hun på død og liv mener det skal aksepteres å være overvektig (hun om det ) Og det å skrive "hun om det" er som å si at hun ikke skal aksepteres. Jeg har god erfaring selv med overvekt så har litt peiling jeg også. Uansett hvordan folk ser ut så skal de aksepteres! Om det er sunt er en annen sak og hun har aldri sagt at det er sunt å være overvektig og har heller aldri oppmuntret andre til å bli overvektig. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 25. desember 2023 #244 Del Skrevet 25. desember 2023 Sunfl0wer skrev (8 minutter siden): Dette var det du skrev: Selv om hun på død og liv mener det skal aksepteres å være overvektig (hun om det ) Og det å skrive "hun om det" er som å si at hun ikke skal aksepteres. Jeg har god erfaring selv med overvekt så har litt peiling jeg også. Uansett hvordan folk ser ut så skal de aksepteres! Om det er sunt er en annen sak og hun har aldri sagt at det er sunt å være overvektig og har heller aldri oppmuntret andre til å bli overvektig. Oi oi her lyser det Aurora lang vei igjen på svaret , ikke første gangen jeg ser det . Om du på død og liv vil diskutere å bli akseptert eller ikke om det er Sundt eller ikke hver gang noen nevner ordet overvekt så må du gjerne det med andre men jeg gidder ikke . Du nevner ikke en gang om det kan ha noen sammenheng med helsen . Det er bare sånn typisk krenke svar med forsvarstale !!! Takk for mejjjj og fortsatt god jul til både deg og alle andre her 🎄🎅🏻🎁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 25. desember 2023 #245 Del Skrevet 25. desember 2023 JojoMoyes skrev (45 minutter siden): Oi oi her lyser det Aurora lang vei igjen på svaret , ikke første gangen jeg ser det . Om du på død og liv vil diskutere å bli akseptert eller ikke om det er Sundt eller ikke hver gang noen nevner ordet overvekt så må du gjerne det med andre men jeg gidder ikke . Du nevner ikke en gang om det kan ha noen sammenheng med helsen . Det er bare sånn typisk krenke svar med forsvarstale !!! Takk for mejjjj og fortsatt god jul til både deg og alle andre her 🎄🎅🏻🎁 Hehe,jeg er IKKE Aurora og har sagt flere ganger at det ikke er sunt å være overvektig og at hun aldri har påstått det heller. Blir ikke krenka,bare provosert over folk som snakker ned andre og som spekulerer i andre sin helse🙂 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 26. desember 2023 #246 Del Skrevet 26. desember 2023 Sunfl0wer skrev (20 timer siden): Dette var det du skrev: Selv om hun på død og liv mener det skal aksepteres å være overvektig (hun om det ) Og det å skrive "hun om det" er som å si at hun ikke skal aksepteres. Jeg har god erfaring selv med overvekt så har litt peiling jeg også. Uansett hvordan folk ser ut så skal de aksepteres! Om det er sunt er en annen sak og hun har aldri sagt at det er sunt å være overvektig og har heller aldri oppmuntret andre til å bli overvektig. Enig! Mange som er overvektige kjemper en stor kamp for å gå ned i vekt, gjerne hele livet, samtidig som de prøver å leve et normalt liv utenom hvor de blir akseptert og ikke dømt! 6 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 26. desember 2023 #247 Del Skrevet 26. desember 2023 JojoMoyes skrev (20 timer siden): Sa ikke at hun ikke skal aksepteres !!! Sa at det er stor sannsynlighet for at den overvekten kan ha noe med helsen å gjøre ! Det trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne , og du så kanskje at jeg skrev at jeg snakker av erfaring med overvekt selv . Har en følelse av at de fleste som kommer med den type kommentar blir krenket på egne vegne . Folk får være så overvektig de vil for meg , men når helsen skranter bør man kanskje tenke om det er en sammenheng og smart å gjøre noe med det ….. Hva vet du om hvilken indre kamp overvektige kjemper mot? Tviler på at de fleste overvektige liker å være det. Har vært overvektig selv og slitt med å gå ned, men jeg hadde et liv da jeg var overvektig også, og prøvde jo da å gjøre det som var best for meg i tillegg til å prøve å gå ned i vekt (hele tiden). Det er smart å gjøre noe med vekten, men ikke enkelt… 2 forskjellige ting! Noen går lett ned i vekt, andre ikke. At folk sitter og dømmer, forstår jeg faktisk ikke, med mindre overvektige personer går ut og sier at det er bra å være overvektig. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest epleberte Skrevet 26. desember 2023 #248 Del Skrevet 26. desember 2023 JojoMoyes skrev (På 23.9.2023 den 10.50): Synes hun ofte tvinger seg inn i for små str jeg så det står på spreng både her og der . Men samme stilling på alle bilder ja . Rapportert. Helt sykt hvordan folk holder på i tråden her, og KG generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 26. desember 2023 #249 Del Skrevet 26. desember 2023 epleberte skrev (2 timer siden): Rapportert. Helt sykt hvordan folk holder på i tråden her, og KG generelt. Logg inn på Discord du. Mye hyggeligere der 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 19. januar Forfatter #250 Del Skrevet 19. januar Aurora som er så utbrent som hun sier var nok en gang på event i går. Ville kanskje tro det hadde vært fornuftig å ikke dra med tanke på signalene det gir? Ser ut som hun koste seg masse, men hele historien får meg til å tvile. Kommer nok en sånn «stakkars meg, nå må jeg hvile story» snart nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 19. januar #251 Del Skrevet 19. januar mumrikk1 skrev (19 minutter siden): Aurora som er så utbrent som hun sier var nok en gang på event i går. Ville kanskje tro det hadde vært fornuftig å ikke dra med tanke på signalene det gir? Ser ut som hun koste seg masse, men hele historien får meg til å tvile. Kommer nok en sånn «stakkars meg, nå må jeg hvile story» snart nå. Hun har selv sagt at det går litt bedre. Men med utbrenthet så kan man heller ikke kun ligge på sofaen i flere uker eller mnd til det går over. Man må også prøve å komme seg ut å prøve å gjøre litt ting. Om hun nå kun skal være inne å ikke gjøre noe hjelper ikke på saken. Dette er klassisk for folk som er usynlig syk. Folk dømmer når man ser at man kan gjøre noe av og til og da kaster mistanke over dem at man lyver. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 19. januar Forfatter #252 Del Skrevet 19. januar Sunfl0wer skrev (3 timer siden): Hun har selv sagt at det går litt bedre. Men med utbrenthet så kan man heller ikke kun ligge på sofaen i flere uker eller mnd til det går over. Man må også prøve å komme seg ut å prøve å gjøre litt ting. Om hun nå kun skal være inne å ikke gjøre noe hjelper ikke på saken. Dette er klassisk for folk som er usynlig syk. Folk dømmer når man ser at man kan gjøre noe av og til og da kaster mistanke over dem at man lyver. Syntes du det er rart med tanke på at hun fortsetter i dag? Full glam og venninnetid dagen derpå. Det er lov å stille spørsmålstegn. Venninnen hennes har jo klagd på akuratt det samme, men det er kanskje blitt en trend? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 19. januar #253 Del Skrevet 19. januar mumrikk1 skrev (1 time siden): Syntes du det er rart med tanke på at hun fortsetter i dag? Full glam og venninnetid dagen derpå. Det er lov å stille spørsmålstegn. Venninnen hennes har jo klagd på akuratt det samme, men det er kanskje blitt en trend? Kanskje hun er inne i en god periode eller at hun begynner å bli bedre. Jeg synes ikke det er noe rart. Samme som med andre som har usynlig sykdom så klarer man ting også. Men igjen så blir det mistenktsomt for andre og så går man ut ifra at personen lyver. Til syvende og sist så er det ikke noen her inne sin sak hva hun klarer og ikke😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 19. januar #254 Del Skrevet 19. januar mumrikk1 skrev (7 timer siden): Syntes du det er rart med tanke på at hun fortsetter i dag? Full glam og venninnetid dagen derpå. Det er lov å stille spørsmålstegn. Venninnen hennes har jo klagd på akuratt det samme, men det er kanskje blitt en trend? Hva med å heller synes det er BRA at Aurora er i såpass form at hun klarer å delta på ting to dager på rad? Hun har jo sagt at hun har vært dårlig i det siste halve året/året og kanskje det nå er i ferd med å snu? Når man er utbrent går energinivået i bølger og man kan ha dager og uker i strekk hvor man føler seg ganske bra og dager og uker som er helt ræva. Det er ALDRI greit å mistro andre menneskers diagnoser/tilstand, så de spørsmålstegnene kan du bare droppe. Du kan jo snu det rundt å tenke på hvordan du selv ville følt det dersom andre mistenkte deg for å lyve hver gang du ringte deg inn syk på arbeidsplassen! «Hun gidder sikkert bare ikke å komme», «Hun er helt sikkert ikke så forkjølet, hun hadde garantert klart å være på jobb», «Tipper hun var på fylla i helgen og at det er derfor hun er borte». Bare dropp det! Så bra at Aurora er i stand til å komme seg ut av huset og til å ha energi til å ordne seg! Etter å ha vært i så dårlig form over lang tid fortjener hun virkelig det. ❤️ 6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 20. januar #255 Del Skrevet 20. januar Mye injeksjoner på gang nå eller? Ser jo helt annerledes ut. Munnvikene krøller seg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. mars #256 Del Skrevet 3. mars Kjekt med sponsede kaker men annonse skal være det første ordet i innlegget, ikke begynne avsnitt to i posten.. Merkelig hvordan disse proffe influensere ikke kan disse enkle reglene… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 3. mars #257 Del Skrevet 3. mars Glufseguri skrev (10 timer siden): Kjekt med sponsede kaker men annonse skal være det første ordet i innlegget, ikke begynne avsnitt to i posten.. Merkelig hvordan disse proffe influensere ikke kan disse enkle reglene… De kan det nok men driter i det tenker jeg … 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Privatisten24 Skrevet 3. september #258 Del Skrevet 3. september Synes hun her har tapt seg veldig. Hu mista meg egentlig litt allerede da hun la ut reels med oppsatt kamera og pressa frem tårer med tekst om krigen i Gaza (som de fleste andre influensere). Nå om dagen går det i å fronte den nye Chanel og LV veskene, samt Gucci solbrillene. Hun prøver liksom så hardt.. Var jo ikke sånn før. Blir for dumt å se på. Ho prøver å "passe" inn i den falske influenser verdenen. Og for å ikke glemme hvordan hu hermer etter Martine Halvorsen.. dansing og vrikking på reels, trutemunn.. Nei hoff, Aurora Hoff. Plant beina ned på jorda igjen. Dette går i totalt feil retning. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Privatisten24 Skrevet 7. september #259 Del Skrevet 7. september …. og hva har skjedd mellom henne og Stina Skarbøe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admdir Skrevet 7. september #260 Del Skrevet 7. september Privatisten24 skrev (2 timer siden): …. og hva har skjedd mellom henne og Stina Skarbøe? Hvem er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå