AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #61 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er jo helt innlysende, men likevel virker det som at skremmende mange nekter å innse det. De tror at skjeden er elastisk som gummi - og ca. like følsom - for "kvinner føder jo en hel unge". Akkurat som menn har forskjellige størrelser på sine kjønnsorgan, så har også kvinner det. Hvor mye eller lite størrelsen endrer seg ved seksuell opphisselse, varierer også fra person til person. Utfordringen er å finne noen som man passer med, både fysisk og ellers. Anonymkode: 54d7c...ecf Skjeden ER elastisk. Men ikke som gummi. Skjeden er tilpasningsdyktig i stor grad og det er ikke slik at noen ikke er elastiske mens noen er det. Ærlig talt, gynekologer burde undervist folk i hvordan vagina fungerer. Jeg hadde samme fordommene helt til jeg faktisk snakket med en gynekolog om skjeden og dens funksjon, seksuelt kontra i fødsel osv. Anonymkode: 25e5d...ec9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #62 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er iallfall ingen tvil i at du er mann, for du er fullstendig blotta for kunnskap om det kvinnelige underlivet. Men du kan fortsette å leve i troen på at du har peiling. Om du tror at en kvinne revner fordi hun har trang skjede, så tar du rimelig feil. Nesten flaut å lese det du skriver, jeg ville faktisk blitt med dama di til gynekolog neste gang hun er der, slik at du får litt opplæring i hvordan underlivet til mennesket du knuller, fungerer. Anonymkode: 25e5d...ec9 Så alle kvinner kommer i samme størrelse der nede? Isåfall bør du lære deg mye om kvinnelig anatomi. Aldri vært samme størrelse på noen jeg har datet verken i dybde/vidde og er da fullt klar over at det varierer en del ut ifra hvor de er i syklusen. Btw dama mi har vært hos gynekolog og vaginaes hennes er helt frisk og rask. Men hun sa at vaginaen hennes har smalere åpning enn normalt. Så da vet du det.😉 Anonymkode: ebec4...132 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #63 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men hun sa at vaginaen hennes har smalere åpning enn normalt. Så da vet du det.😉 Samme her. Og det er ikke noe som kan endres på. Kvinner vet dessverre alt for lite selv om kvinners underliv. Mange tror at alle er som de selv. Det stemmer i alle fall ikke. Anonymkode: 3b6a5...b8d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå