Gjest NoDiablo Skrevet 23. juli 2021 #21 Skrevet 23. juli 2021 Katten.2.0 skrev (3 minutter siden): Ser ikke helt at mine nøyaktige mål er relevante, men jeg må være forsiktig mtp begge deler om en partner er vant med en gjennomsnittlig penis. Tar noen måneder med jevnlig sex før den er helt tilpasset min. 😂 Haha. Ikke relevant i det hele tatt. Men digg å "få ut", tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #22 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når livmorhalsen er lang, så går det ikke uansett. Da må vi være forsiktige. Stilling har også mye å si, og her må dere nesten bare prøve dere frem. Misjonær går som regel greit for oss, men så fort jeg løfter beina så blir det vondt. Når livmorhalsen er lang, haha 🤣vel, den er ikke lengre, men den synker ned. Men jeg forstår hva du mener, og jeg er enig med deg om at stilling er viktig. Den synker visst mest nær mensen, så da er det den dummeste tiden å prøve. Penis bør komme forbi livmortappen, på den siden av skjeden som er nærmest rompa/ryggen. Det vil si nedover ved misjonær, og oppover bakfra. Dersom den ikke gjør det, er risikoen høy for at penis stanger mot livmortappen, som gjør vondt. Når man er kåt så er livmortappen også mer myk. Hele området er mer mottakelig når man er kåt, så det er viktig å bruke god tid og ikke gjøre ting før man er klar. Da blir man bare mer stresset neste gang. Anonymkode: 3b6a5...b8d 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #23 Skrevet 23. juli 2021 Milky skrev (7 timer siden): Gener der damer ikke er naturlig store?🤣 hvor vid eller trang man er i vagina har ingenting å gjøre med høyde eller bredde. Det har det ifølge min mann, som har vært så rundt at han burde vite litt. Høyde bare riktig nok, ikke bredde. Det er forsåvidt ikke så ulogisk heller, at kortere kropp gir kortere vagina. Anonymkode: 0046d...389 1
Milky Skrevet 23. juli 2021 #24 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har det ifølge min mann, som har vært så rundt at han burde vite litt. Høyde bare riktig nok, ikke bredde. Det er forsåvidt ikke så ulogisk heller, at kortere kropp gir kortere vagina. Anonymkode: 0046d...389 Kortere vagina? Er bredden som har noe å si.. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #25 Skrevet 23. juli 2021 Så rare svar du har fått TS! Kan det være at dere dessverre ikke er helt "kompatible" at han er stor og du er liten? og så må man vel passe på litt da. Håper at det blir bedre for dere på sikt da. Anonymkode: b0efb...250 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #26 Skrevet 23. juli 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Kortere vagina? Er bredden som har noe å si.. Hvorfor det? Hørt på mange menn som snakker om at jo trangere dess bedre? Kortere har selvfølgelig noe å si, om man ikke får alt inn. Du har forsåvidt rett i at totalt volum en vagina kan tåle teller, ettersom den har begrensninger i både bredde og lengden (totalt volum som går inn). Lengden/dybden på vaginaer er likevel også ulikt. Min kjære, som er velutstyrt, lærte seg å styre unna lave kvinner. Han opplevde og ble redd for å gjøre kvinner vondt. Anonymkode: 0046d...389
Milky Skrevet 23. juli 2021 #27 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Hørt på mange menn som snakker om at jo trangere dess bedre? Kortere har selvfølgelig noe å si, om man ikke får alt inn. Du har forsåvidt rett i at totalt volum en vagina kan tåle teller, ettersom den har begrensninger i både bredde og lengden (totalt volum som går inn). Lengden/dybden på vaginaer er likevel også ulikt. Min kjære, som er velutstyrt, lærte seg å styre unna lave kvinner. Han opplevde og ble redd for å gjøre kvinner vondt. Anonymkode: 0046d...389 Det er jo det jeg nettopp sier. Hvorfor skulle kortere vagina vært positivt? Er jo om å gjøre å få penis lengst inn.. så hvis det er sammenhengen du finner mellom vagina og lave damer så er det irrelevant for hvor trang man er. Lengde og bredde har ingen sammenheng her 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #28 Skrevet 23. juli 2021 2 minutter siden, Milky said: Det er jo det jeg nettopp sier. Hvorfor skulle kortere vagina vært positivt? Er jo om å gjøre å få penis lengst inn.. så hvis det er sammenhengen du finner mellom vagina og lave damer så er det irrelevant for hvor trang man er. Lengde og bredde har ingen sammenheng her Du sa jo at det er bredden som har noe å si...? Anonymkode: cfb9d...84b 1
Milky Skrevet 23. juli 2021 #29 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sa jo at det er bredden som har noe å si...? Anonymkode: cfb9d...84b Kan du lese? Er jo det jeg sier. Bredde er det som har noe å si for hvor trang man er. Ikke lengde. Du argumenterer med at lave damer har kortere vagina og dermed er trangere. Jeg sier det er feil for lengde på vagina har ingenting med bredde å gjøre. Skjønner du hva jeg sier nå?🤣 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #30 Skrevet 23. juli 2021 Milky skrev (1 minutt siden): Det er jo det jeg nettopp sier. Hvorfor skulle kortere vagina vært positivt? Er jo om å gjøre å få penis lengst inn.. så hvis det er sammenhengen du finner mellom vagina og lave damer så er det irrelevant for hvor trang man er. Lengde og bredde har ingen sammenheng her Da misforsto jeg deg isåfall. Han sier at høyden på kvinner har betydning for om han kunne få den inn eller ikke. Kvinner under 165 cm lærte han å styre unna. Helst gå for kvinner over 175 cm. Da var det mer sannsynlig at de tålte ham, uten at halve ble utenfor, og han måtte være veldig forsiktig. Joda, lengde og bredde har en viss sammenheng. Det er også en begrensning på volum en vagina i utgangspunktet kan tåle. Det har jeg selv funnet ut, ved å måle hvor langt inn jeg får en tykk dildo, i forhold til en tynnere dildo. Tykke dildoer kommer flere centimeter kortere inn enn tynnere dildoer. Altså betyr totalt volum man i utgangspunktet kan ta imot noe også. Så kan man jo tydeligvis bruke tid på å vide ut, ref fisting, men i utgangspunktet er det faktisk et volum som kan trekkes enten i lengden eller bredden, men ikke begge veier. Anonymkode: 0046d...389 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #31 Skrevet 23. juli 2021 11 minutter siden, Milky said: Kan du lese? Er jo det jeg sier. Bredde er det som har noe å si for hvor trang man er. Ikke lengde. Du argumenterer med at lave damer har kortere vagina og dermed er trangere. Jeg sier det er feil for lengde på vagina har ingenting med bredde å gjøre. Skjønner du hva jeg sier nå?🤣 Jeg har ikke argumentert for en dritt. Les AB-koder. Anonymkode: cfb9d...84b
Milky Skrevet 23. juli 2021 #32 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke argumentert for en dritt. Les AB-koder. Anonymkode: cfb9d...84b Gidder ikke å lese ab koder desverre
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #33 Skrevet 23. juli 2021 26 minutter siden, Milky said: Gidder ikke å lese ab koder desverre Da kan du holde deg på de forumene man ikke kan bruke anonymbruker. Anonymkode: cfb9d...84b 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #34 Skrevet 23. juli 2021 Jeg ble bunnet av en sexkompis jeg hadde i 20-årene med en penis på 12 cm. Dette skjedde ofte. Samtidig kan jeg nå bli hamret av kjæresten min som har 20 cm (den er litt tykkere også). Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Jeg tenker kanskje man kan venne seg til ulike peniser? Og så er det også slik at etter jeg kommer blir jeg videre og dypere, virker det som. Så om vi starter rolig, så kan vi etterhvert peise mer og mer på. Eller kanskje det utvider seg med alderen? Anonymkode: aa240...58a
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #35 Skrevet 23. juli 2021 Skjønner ikke problemet. Samboeren min er veeeldig godt utrustet og han hamrer meg titt og ofte. Anonymkode: e9ba4...55b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #36 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke problemet. Samboeren min er veeeldig godt utrustet og han hamrer meg titt og ofte. Anonymkode: e9ba4...55b Vel, jeg skjønner problemet. Jeg var sammen med en fyr i flere år. Han hadde en gedigen penis og klarte aldri å få mer enn halve inn. Dermed forsvant følelsen av å "smelte sammen" nedentil, fordi det ble en avstand mellom oss, bokstavelig talt. Anonymkode: c0047...4f4 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #37 Skrevet 23. juli 2021 Milky skrev (13 timer siden): Gener der damer ikke er naturlig store?🤣 hvor vid eller trang man er i vagina har ingenting å gjøre med høyde eller bredde. Det er definitivt Min erfaring at det har med å gjøre. Damene som har vært kraftig bygget, store hofter/bred rumpe feste og høye har alle vært dypere og videre enn de som er nette og små fra naturens side. Er vel naturlig. Leste at damen med den største vaginaen som er blitt målt, var ei tysk diger dame med gigavagina. Så selv om det finnes store damer med gjennomsnittlig vagina er det oftere å møte på ei som er mindre/trang som er liten av vekst. For min del kan det bli for trangt og lite dypt, så skjønner godt hva ts mener. Anonymkode: ebec4...132 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #38 Skrevet 23. juli 2021 Bamseklemmer skrev (12 timer siden): Er det noe der inne som stopper hele lengden hans, så han bare kommer halvveis inni? Det eneste jeg kommer på er at dere bare har "standing sex"? ...da kommer som regel bare halve lengden inni🤔 Du har "bare" 17 cm kuk. Hadde du hatt stor hadde du visst at dette er et reelt problem for mange av oss med stor. At dama bunnes for lett og man aldri kan slippe seg løs under sexen. Anonymkode: ebec4...132
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #39 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ble bunnet av en sexkompis jeg hadde i 20-årene med en penis på 12 cm. Dette skjedde ofte. Samtidig kan jeg nå bli hamret av kjæresten min som har 20 cm (den er litt tykkere også). Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Jeg tenker kanskje man kan venne seg til ulike peniser? Og så er det også slik at etter jeg kommer blir jeg videre og dypere, virker det som. Så om vi starter rolig, så kan vi etterhvert peise mer og mer på. Eller kanskje det utvider seg med alderen? Anonymkode: aa240...58a Det utvider seg med alderen. Dama mi var så trang at det var et problem i mange år. Etter mye trening og "utviding" med leketøy og mye sex klarer hun å ta nesten hele inni seg. Håper om et par år at hun tar hele.. Anonymkode: ebec4...132
Nicathv Skrevet 23. juli 2021 #40 Skrevet 23. juli 2021 Sjekk dette, TS: https://ohnut.co/ Finnes flere lignende "ringer" som "forkorter" penis. En av de heter Bumper tror jeg, du finner sikkert om du googler litt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå