AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Jeg er en 30 år gammel kvinne i et relativt nytt forhold (1 år). Kjæresten min er meget velutstyrt både i lengden og bredden og jeg har i tillegg gener fra et land hvor damene ikke naturlig er så store, så vi har naturligvis problemer med å få hans penis helt inn. Kjenner jeg savner den nærheten og rå sexen hvor han kan hamre meg dypt og kraftig, men sånn er det nu en gang. Han bruker penisring iblant, det hjelper kanskje litt. Men han får inn bare litt over halve penis. Har ikke hatt problem med tidligere partnere da de fleste har vært ca gjennomsnittlige eller bare litt over. Er dette noe vi bare må leve med eller finnes det løsninger? Anonymkode: 7b770...ae9 3
Milky Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Gener der damer ikke er naturlig store?🤣 hvor vid eller trang man er i vagina har ingenting å gjøre med høyde eller bredde. 18
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Forstår deg godt. Det er noe man mister når man må være forsiktig, kan ikke slippe seg helt løs 😕 Anonymkode: a8af5...df1 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Forstår deg godt. Det er noe man mister når man må være forsiktig, kan ikke slippe seg helt løs 😕 Anonymkode: a8af5...df1 Ja, ikke sant 😕 elsker han nok til å aldri bli hamret igjen. Håper man vender seg til det og man glemmer hvordan ting "engang var" over tid. TS Anonymkode: 7b770...ae9
Archer Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Hæ? Har han gener som påvirker att damene der han kommer fra ikke er så store?🤔🤔 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 Noen som kan svare på spørsmålet i tråden?❤ Anonymkode: 7b770...ae9 4
Bamseklemmer Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men han får inn bare litt over halve penis. Er det noe der inne som stopper hele lengden hans, så han bare kommer halvveis inni? Det eneste jeg kommer på er at dere bare har "standing sex"? ...da kommer som regel bare halve lengden inni🤔
Troyamin Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 Lær deg til å slappe helt av. Er han flink til å bruke tid på å penetrere med hele penis, vil du etterhvert venne deg til størrelsen. @Fioljenta kan nok sikkert gi deg gode svar på det du lurer på😊
Fioljenta Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 Troyamin skrev (5 minutter siden): Lær deg til å slappe helt av. Er han flink til å bruke tid på å penetrere med hele penis, vil du etterhvert venne deg til størrelsen. @Fioljenta kan nok sikkert gi deg gode svar på det du lurer på😊 Nope. Dette har jeg ikke erfaring med. Håper noen andre har gode tips. 😉 3
Troyamin Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 Fioljenta skrev (1 minutt siden): Nope. Dette har jeg ikke erfaring med. Håper noen andre har gode tips. 😉 Du er så flink med alt annet, så jeg tenkte du hadde kunnskap om dette emnet også.😉❤️ 2
Katten.2.0 Skrevet 23. juli 2021 #11 Skrevet 23. juli 2021 Nå har jeg ikke så ekstremt mye større enn snittet, men fortsatt slik at jeg må være forsiktig med en ny partner. I noen tilfeller er det jo slik at man tilpasser seg, slapper bedre av og lærer hverandre å kjenne over tid. Men samtidig er det jo begrenset hvor mye det hjelper. Dessverre er det slik at om det gjør mye vondt, kan dette skape spenninger som gjør det vanskelig å slappe av, og om dette gjentar seg over tid kan det være ødeleggende for din seksuelle helse. Bruk god tid. Sex er jo mye mer enn penetrering, men jeg tror dere vil finne en gylden midtvei til slutt. Lykke til! 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #12 Skrevet 23. juli 2021 Hvorfor bruker dere penisring? Det gjør den jo bare hardere og om noe, vanskeligere å få inn hvis den allerede er for stor? Anonymkode: 37483...f13 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #13 Skrevet 23. juli 2021 Og ja, som andre også har påpekt, så er det ikke slik at trangheten på kvinners vagina er kontrollert av deres genetiske opphav, så asiatere osv har like stor variasjon på dette som andre. Anonymkode: 37483...f13 2
Bamseklemmer Skrevet 23. juli 2021 #14 Skrevet 23. juli 2021 Kunne det ha vært en ide og trompet den inn i slapp tilstand, så kunne den bare ha vokst seg stor inni? Jeg skjønte liksom ikke at han kommer bare halveis, men du ville ha den så langt inni som mulig? Eller bunner han deg halveis? da blir det jo ikke den hamringen som du sier. Eller er det den følelsen av å kjenne penisroten, som treffer og gnikker mot klitten din? som i hamring...
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #15 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en 30 år gammel kvinne i et relativt nytt forhold (1 år). Kjæresten min er meget velutstyrt både i lengden og bredden og jeg har i tillegg gener fra et land hvor damene ikke naturlig er så store, så vi har naturligvis problemer med å få hans penis helt inn. Kjenner jeg savner den nærheten og rå sexen hvor han kan hamre meg dypt og kraftig, men sånn er det nu en gang. Han bruker penisring iblant, det hjelper kanskje litt. Men han får inn bare litt over halve penis. Har ikke hatt problem med tidligere partnere da de fleste har vært ca gjennomsnittlige eller bare litt over. Er dette noe vi bare må leve med eller finnes det løsninger? Anonymkode: 7b770...ae9 Jeg dør... 🤣 Anonymkode: 25e5d...ec9 3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #16 Skrevet 23. juli 2021 Vi har det ganske likt. Han kan ikke bare kjøre på med sin fulle lengde, da treffer han livmorhalsen min. Og da er sexen ferdig. For min del så har oppvarming mye å si. Er jeg skikkelig kåt, så blir jeg lenger og våtere. Da går det bedre. Syklusen har også en del å si. Når livmorhalsen er lang, så går det ikke uansett. Da må vi være forsiktige. Stilling har også mye å si, og her må dere nesten bare prøve dere frem. Misjonær går som regel greit for oss, men så fort jeg løfter beina så blir det vondt. Da er det bedre med å ligge i skje, da kommer han ikke så langt inn. Bakfra er risikosport, det samme å ri han. Stående ble vanskelig for oss da han er så mye høyere enn meg, da må jeg stå på noe. Men da går det sånn passe greit. Bare litt klønete. Anonymkode: 6edd8...fb9 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #17 Skrevet 23. juli 2021 Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Nå har jeg ikke så ekstremt mye større enn snittet, men fortsatt slik at jeg må være forsiktig med en ny partner. I noen tilfeller er det jo slik at man tilpasser seg, slapper bedre av og lærer hverandre å kjenne over tid. Men samtidig er det jo begrenset hvor mye det hjelper. Dessverre er det slik at om det gjør mye vondt, kan dette skape spenninger som gjør det vanskelig å slappe av, og om dette gjentar seg over tid kan det være ødeleggende for din seksuelle helse. Bruk god tid. Sex er jo mye mer enn penetrering, men jeg tror dere vil finne en gylden midtvei til slutt. Lykke til! Hvor stor er du? Må du være forsiktig pga omkrets eller lengde? Anonymkode: e4ac7...80b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #18 Skrevet 23. juli 2021 Ja, når penis er veldig lang, mister man muligheten til å kjenne mannens underliv dunke mot vulva. I tillegg blir man kvalm av å bli bunnet. Det er vel ikke så mye å gjøre med det akkurat, annet enn å finne stillinger der han kommer lengst mulig inn. Eventuelt kan du bruke en vibrator mot klitoris hvis du savner at han gnir kroppen sin mot deg? Eventuelt at han legger seg nedpå deg? Anonymkode: c0047...4f4 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #19 Skrevet 23. juli 2021 Archer skrev (4 timer siden): Hæ? Har han gener som påvirker att damene der han kommer fra ikke er så store?🤔🤔 jeg har i tillegg skriver hun. Anonymkode: a14da...56a 1
Katten.2.0 Skrevet 23. juli 2021 #20 Skrevet 23. juli 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvor stor er du? Må du være forsiktig pga omkrets eller lengde? Anonymkode: e4ac7...80b Ser ikke helt at mine nøyaktige mål er relevante, men jeg må være forsiktig mtp begge deler om en partner er vant med en gjennomsnittlig penis. Tar noen måneder med jevnlig sex før den er helt tilpasset min. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå