Gå til innhold

Klesvask/skittentøy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skittentøyskurv på badet. Det er jo der alle klær av seg. Sorterer på badet når jeg skal vaske og bærer inn på vaskerommet. 

Anonymkode: c21e4...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er bare et par uten barn da.

Vi har skittentøyskurven til klær som skal vaskes på 60 grader (håndklær, undertøy, etc) på badet og en egen kurv på soverommet vårt til alt annet av klær. 

Vi har også vaskerom i kjeller, og skittentøyskurvene står i 2. etasje. Jeg sorterer det som skal vaskes oppe, og bruker en liten kurv til å frakte klær opp og ned. Den lille kurven er dekorativ på soverommet når den ikke er i bruk.

Har faste dager jeg vasker ulike farger og temperaturer, så det er ikke så vanskelig å holde styr.

Anonymkode: 7db71...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skittentøy på badet, tar det fortløpende til vaskerommet hvor det sorteres med en gang. 11-åringen tar sitt, jeg tar mitt. Vi veksler på hvem som setter på maskinen, ser på mengden som er i sorteringskurvene når det er tid for en maskin. 
Sorter Rødt, hvit, mørkt og 95. 

Anonymkode: 8ed3a...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen barn her(enda) men vi har skittentøyskurven stående på soverommet ved siden av klesskapet. Vi vasker klærne hver for oss faktisk😅vet ikke hvor normalt det egentlig er men. Er i midten av 20 årene..

Anonymkode: 80055...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...