AliceNextDoor Skrevet 22. juli 2021 #1 Del Skrevet 22. juli 2021 Jeg sitter og ser på markedet over hybridbiler og har tittet på Volvo V60. Merkeforhandler selger flere slike under det de kaller Volvo Selekt, og jeg lurer derfor litt ut fra det jeg leser om noen her kan dele erfaringer rundt dette. Jeg lurer først og fremst på om disse bilene er unødvendig dyrere enn å kjøpe fra andre forhandlere eller privat? Er fordelene de reklamerer for verd å ha med seg? Festet meg litt på at bilene var rimeligere enn jeg i utgangspunktet trodde, og V60 virker å være en grei bil til både praktisk bruk og ferie. Hører gjerne fra andres erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 28. juli 2021 #2 Del Skrevet 28. juli 2021 Jeg jar faktisk kjøpt en V60 fra Volvo Select-programmet for noen år siden. Kjøpte samtidig med en kamerat og vi prutet 15% før vi forhandlet inn lakkert skiboks og hengerfeste. Plassen deres var full av V60er som var kommet tilbake fra leasing, og de måtte redusere varelager. Da clutchutløseren røk ett år senere byttet de hele clutchen uten kostnader, og jeg fikk leiebil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 29. juli 2021 Alterego666 skrev (3 timer siden): Jeg jar faktisk kjøpt en V60 fra Volvo Select-programmet for noen år siden. Kjøpte samtidig med en kamerat og vi prutet 15% før vi forhandlet inn lakkert skiboks og hengerfeste. Plassen deres var full av V60er som var kommet tilbake fra leasing, og de måtte redusere varelager. Da clutchutløseren røk ett år senere byttet de hele clutchen uten kostnader, og jeg fikk leiebil. Hvilken årsmodell har du? Jeg har kikket på tre forskjellige 2018-modeller og en 2019. 2019 står hos en ikke-merke forhandler, der får jeg altså ikke Selekt. Den er omtrent samme pris, har lav km - men er da altså ikke med de samme garantiene som jeg får med Selekt. De andre tre er hos to forskjellige merkeforhandlere og samtlige med Selekt. Den ene har svært lite utstyr, men er til gjengjelg ganske rimelig. Jeg innrømmer tiltrekkelse til den med mest utstyr som har det som beskrives som "omtrent alt", blant annet glasstak. Alle er hybrider, og alle er hentet fra Sverige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2021 Nei, vent. Den med takluke og alt utstyr er nok en 2019, den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 29. juli 2021 #5 Del Skrevet 29. juli 2021 strapaziert skrev (45 minutter siden): Hvilken årsmodell har du? Jeg har kikket på tre forskjellige 2018-modeller og en 2019. 2019 står hos en ikke-merke forhandler, der får jeg altså ikke Selekt. Den er omtrent samme pris, har lav km - men er da altså ikke med de samme garantiene som jeg får med Selekt. De andre tre er hos to forskjellige merkeforhandlere og samtlige med Selekt. Den ene har svært lite utstyr, men er til gjengjelg ganske rimelig. Jeg innrømmer tiltrekkelse til den med mest utstyr som har det som beskrives som "omtrent alt", blant annet glasstak. Alle er hybrider, og alle er hentet fra Sverige. Det er noen år siden, jeg kjøpte en tre år gammel 2012-modell. Forsøk å prute på alle, se hvem som strekker seg lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hraz Skrevet 29. juli 2021 #6 Del Skrevet 29. juli 2021 (endret) Er du intr i å kjøpe privat, eller kun hos forhandler? Har en topputstyrt v60 2019 modell (t8). Gått 43.000 km. Nye vinterdekk... hvit perlemor/panorama/kardon harman anlegg/dashbord i skinn etc...den er ikke importert fra svetige. Står i Nordland. Endret 29. juli 2021 av Hraz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 29. juli 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 29. juli 2021 Hraz skrev (2 timer siden): Er du intr i å kjøpe privat, eller kun hos forhandler? Har en topputstyrt v60 2019 modell (t8). Gått 43.000 km. Nye vinterdekk... hvit perlemor/panorama/kardon harman anlegg/dashbord i skinn etc...den er ikke importert fra svetige. Står i Nordland. Jeg har nok innbyttebil Men tusen takk for tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 30. juli 2021 #8 Del Skrevet 30. juli 2021 Ja, gjorde det med en V60 for en del år siden. Nå ble det aldri noen problemer overhodet med denne bilen, men det var helt greit å få den tryggheten som lå i dette her synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå