Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #101 Skrevet 16. september 2005 Det var bra. Men sa ikke Thales at alt er vann?
sixx Skrevet 16. september 2005 #102 Skrevet 16. september 2005 jeg kan be en mod om å gjøre det.... eller nei, søren og, er'kke lov i denne tråden det.... ← Nei...ikke lov. Men de er jo stadig innom og ser her da.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #103 Skrevet 16. september 2005 Misunnelig du liksom. Tror du ikke jeg kan skrive like fort som deg med mine fingre? Og jeg kan helt sikkert spille piano bedre enn deg også! Så æda-bæda! ← Pøh - vet du ikke no' om. Du kjenner ikke meg og vet vel ikke om jeg er racer på piano eller ikke. Hvis jeg hadde spilt piano hadde jeg vært en racer, jeg har nemlig pianofingre, det har jeg hørt siden jeg var liten
sixx Skrevet 16. september 2005 #104 Skrevet 16. september 2005 (endret) *Borte* 0 relevans til trådens meningsløse innhold. Endret 17. september 2005 av sixx
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #105 Skrevet 16. september 2005 Ok, så da kan han ha sagt at alt er vann i samme slengen. Det er i hvert fall det mannen har hengt seg opp i.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #106 Skrevet 16. september 2005 Men si til ham at alt ikke er vann, men at alt flyter. Flytt ævva dine Mysan...dette er en intelligent og heklefri ordutveksling mellom Fighter og meg. ← Jeg har ævva mine akkurat der det passer meg, uten å spørre deg først! Og ser jeg hekling så blir det utestenging - sånn er det med den saken. Ingen hensyn tas til heklere i denne tråden - de har simpelthen ingen verdi her inne. Der må jeg si meg enig med Eleanor.. enten jeg liker det eller ikke...
sixx Skrevet 16. september 2005 #108 Skrevet 16. september 2005 (endret) *Borte* Også 0 relevans til trådens meningsløse innhold. Endret 17. september 2005 av sixx
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #109 Skrevet 16. september 2005 hekler du i tråden min Fighter?? Makan til respektløs frekkhet! Trur forresten du skryter - du kan sikkert ikke hekle en gang.
Elanor Skrevet 16. september 2005 #110 Skrevet 16. september 2005 Pøh - vet du ikke no' om. Du kjenner ikke meg og vet vel ikke om jeg er racer på piano eller ikke. Hvis jeg hadde spilt piano hadde jeg vært en racer, jeg har nemlig pianofingre, det har jeg hørt siden jeg var liten ← Jeg hjelper vel ikke mye når du ikke har giddet å sette deg ned å lære deg denne kunsten. Jeg konkulderer med at jeg med mine pianofingre kan spille piano mye bedre enn deg! Så det!
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #111 Skrevet 16. september 2005 hekler du i tråden min Fighter?? Makan til respektløs frekkhet! Trur forresten du skryter - du kan sikkert ikke hekle en gang. ← Nei, jeg kan ikke hekle. Men jeg kan late som. *liksomhekler*
sixx Skrevet 16. september 2005 #112 Skrevet 16. september 2005 Jeg har ævva mine akkurat der det passer meg, uten å spørre deg først! Og ser jeg hekling så blir det utestenging - sånn er det med den saken. Ingen hensyn tas til heklere i denne tråden - de har simpelthen ingen verdi her inne. Der må jeg si meg enig med Eleanor.. enten jeg liker det eller ikke... ← Hekle du lissom...hva tar du oss for...vi er da intelligente mennesker som fint klarer å sitte her og slenge dritt uten å hekle.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #113 Skrevet 16. september 2005 tss- du er bare misunnelig...
Elanor Skrevet 16. september 2005 #114 Skrevet 16. september 2005 Der må jeg si meg enig med Eleanor.. enten jeg liker det eller ikke... ← Jeg setter pris på at du innser at jeg kommer med fornuftige innlegg i denne tåden, men jeg konstaterer at du ikke har lært deg hvordan du staver nicket mitt. Det er nesten utilgivelig.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #115 Skrevet 16. september 2005 Hekle du lissom...hva tar du oss for...vi er da intelligente mennesker som fint klarer å sitte her og slenge dritt uten å hekle. ← Ja det håper jeg virkelig . jeg bruker ikke tiden min på å dikkedere med heklere nemlig... de får holde seg hjemme i stuene sine mens de venter på at mannen skal komme hjem til middag.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #116 Skrevet 16. september 2005 Nei, jeg kan ikke hekle. Men jeg kan late som. *liksomhekler* ← Visste jeg det ikke - en wannabee hekler....
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #117 Skrevet 16. september 2005 Jeg setter pris på at du innser at jeg kommer med fornuftige innlegg i denne tåden, men jeg konstaterer at du ikke har lært deg hvordan du staver nicket mitt. Det er nesten utilgivelig. ← tenk om jeg har dusleksi eller noe da, skal du disse meg for det liksom? Elanor!! bedre sånn?? Du skriver vel aldri feil du.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #118 Skrevet 16. september 2005 *venter på mannen* (Ja, jeg har mann!)
sixx Skrevet 16. september 2005 #119 Skrevet 16. september 2005 Hehe...så liv skrev noe her isted, men hun slettet det vel da.
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #120 Skrevet 16. september 2005 Jeg så også det. Lurte på om noen ble moderert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå