Gå til innhold

Meninger om mangt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg kan be en mod om å gjøre det.... eller nei,  :roll: søren og, er'kke lov i denne tråden det....

Nei...ikke lov. :fy_fy:

Men de er jo stadig innom og ser her da. :ler:

Skrevet
Misunnelig du liksom. Tror du ikke jeg kan skrive like fort som deg med mine fingre? Og jeg kan helt sikkert spille piano bedre enn deg også! Så æda-bæda!

Pøh - vet du ikke no' om. Du kjenner ikke meg og vet vel ikke om jeg er racer på piano eller ikke. Hvis jeg hadde spilt piano hadde jeg vært en racer, jeg har nemlig pianofingre, det har jeg hørt siden jeg var liten

Skrevet (endret)

*Borte* 0 relevans til trådens meningsløse innhold. :ler:

Endret av sixx
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ok, så da kan han ha sagt at alt er vann i samme slengen. Det er i hvert fall det mannen har hengt seg opp i.

Skrevet
Men si til ham at alt ikke er vann, men at alt flyter.

Flytt ævva dine Mysan...dette er en intelligent og heklefri ordutveksling mellom Fighter og meg. :fy_fy:

Jeg har ævva mine akkurat der det passer meg, uten å spørre deg først!

Og ser jeg hekling så blir det utestenging - sånn er det med den saken.

Ingen hensyn tas til heklere i denne tråden - de har simpelthen ingen verdi her inne. Der må jeg si meg enig med Eleanor.. enten jeg liker det eller ikke... :sur:

Skrevet (endret)

*Borte* Også 0 relevans til trådens meningsløse innhold.

Endret av sixx
Skrevet

hekler du i tråden min Fighter?? Makan til respektløs frekkhet! Trur forresten du skryter - du kan sikkert ikke hekle en gang.

Skrevet
Pøh - vet du ikke no' om. Du kjenner ikke meg og vet vel ikke om jeg er racer på piano eller ikke. Hvis jeg hadde spilt piano hadde jeg vært en racer, jeg har nemlig pianofingre, det har jeg hørt siden jeg var liten

Jeg hjelper vel ikke mye når du ikke har giddet å sette deg ned å lære deg denne kunsten. Jeg konkulderer med at jeg med mine pianofingre kan spille piano mye bedre enn deg! Så det!

Gjest Bellatrix
Skrevet
hekler du i tråden min Fighter?? Makan til respektløs frekkhet! Trur forresten du skryter - du kan sikkert ikke hekle en gang.

Nei, jeg kan ikke hekle. Men jeg kan late som. *liksomhekler*

Skrevet
Jeg har ævva mine akkurat der det passer meg, uten å spørre deg først!

Og ser jeg hekling så blir det utestenging - sånn er det med den saken.

Ingen hensyn tas til heklere i denne tråden - de har simpelthen ingen verdi her inne. Der må jeg si meg enig med Eleanor.. enten jeg liker det eller ikke...  :sur:

:tunge1: Hekle du lissom...hva tar du oss for...vi er da intelligente mennesker som fint klarer å sitte her og slenge dritt uten å hekle. :frustrert:

Skrevet
Der må jeg si meg enig med Eleanor.. enten jeg liker det eller ikke...  :sur:

Jeg setter pris på at du innser at jeg kommer med fornuftige innlegg i denne tåden, men jeg konstaterer at du ikke har lært deg hvordan du staver nicket mitt. Det er nesten utilgivelig.

Skrevet
:tunge1: Hekle du lissom...hva tar du oss for...vi er da intelligente mennesker som fint klarer å sitte her og slenge dritt uten å hekle. :frustrert:

Ja det håper jeg virkelig . jeg bruker ikke tiden min på å dikkedere med heklere nemlig... de får holde seg hjemme i stuene sine mens de venter på at mannen skal komme hjem til middag.

Skrevet
Nei, jeg kan ikke hekle. Men jeg kan late som. *liksomhekler*

Visste jeg det ikke - en wannabee hekler....

Skrevet
Jeg setter pris på at du innser at jeg kommer med fornuftige innlegg i denne tåden, men  jeg konstaterer at du ikke har lært deg hvordan du staver nicket mitt. Det er nesten utilgivelig.

tenk om jeg har dusleksi eller noe da, skal du disse meg for det liksom? Elanor!!

bedre sånn?? Du skriver vel aldri feil du.

Skrevet

Hehe...så liv skrev noe her isted, men hun slettet det vel da.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Jeg så også det. Lurte på om noen ble moderert?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...