Gå til innhold

Meninger om mangt

Anbefalte innlegg

Skrevet

FurteCata, om jeg må be, furteCata. Ikke Guri! :frustrert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessuten Cata, så kan man ikke si "grytekluter - furtekluter" det skjønner selv du - eller hva?

Skrevet
FurteCata, om jeg må be, furteCata. Ikke Guri! :frustrert:

Det var da voldsomt til flisespikkeri da! FurteCata - snurteCata!!

Skrevet

Nei man kan ikke det. Hvorfor skulle man det? Det heter da furtegryter.

*savner sette-pekefinger-mot-panna-smiley*

Skrevet
tror du ikke de tynne lider eller? det skrangler jo i dem når de går.. har du ike hørt det? herreguuuuuud assaaa...

Tynne lider? Nei, hjelpe meg! For 5 minutter siden var holdningen "Alt annet enn pølsefingre!" Kom ikke her å påstå noe annet! Hvem er det som lider mest da, liksom?

Skrevet

Hi,hi....vant furtedebatten mot Mysan. Hun gikk!! :hoppe: :hoppe:

Skrevet
Innrøm at du ble litt engstelig.

Vel...ble iallefall litt betenkt med i forhold til hva du ser...øynenes plassering tatt i betraktning.

Har hørt om drittprat...men litt usikker på hva det blir for deg. :ler:

Skrevet

:klaske: <---------- Du kunne vel brukt denne da!!

Furtegryter!!! ( :ler: ) ... jeg ler ikke! dette er alvorlig assa

Skrevet

Døh hallo -. jeg gir meg ikke så lett!! Du vant nothing!!

Skrevet

Hah....hun er sikkert bare inne på sexrommet for å hente mer inspirasjon.
Skrevet
Tynne lider? Nei, hjelpe meg! For 5 minutter siden var holdningen "Alt annet enn pølsefingre!" Kom ikke her å påstå noe annet! Hvem er det som lider mest da, liksom?

jaja, ro deg vekk - du er bare missunnneliiiiiig!!

Skrevet
Hah....hun er sikkert bare inne på sexrommet for å hente mer inspirasjon.

Ja, for der er det jæ*** mye inspirasjon å hente - det er ikke uten grunn at jeg lever i sølibat for tiden. Det er det jæ*** sexrommet sin skyld. De har tatt fra meg lysten der inne.... det er det som er saken!!

Skrevet

*Varsler om bombetrussel i forumrommet* ....alle må evakuere...halloooooo...bombetrussel....gå fort ut alle sammen...og ikke kom tilbake før om en halvtime.

Skrevet
*Varsler om bombetrussel i forumrommet* ....alle må evakuere...halloooooo...bombetrussel....gå fort ut alle sammen...og ikke kom tilbake før om en halvtime.

Er du spydig også nå?

Bombetrussel?

Sexbombe?

Skrevet
Ja, for der er det jæ*** mye inspirasjon å hente - det er ikke uten grunn at jeg lever i sølibat for tiden. Det er det jæ*** sexrommet sin skyld. De har tatt fra meg lysten der inne.... det er det som er saken!!

Forsøk på bryllup da Mysan....under trådene om forventninger til bryllupsnatten. :ler:
Skrevet
Vel...ble iallefall litt betenkt med i forhold til hva du ser...øynenes plassering tatt i betraktning.

Har hørt om drittprat...men litt usikker på hva det blir for deg. :ler:

Jeg lærte utrykket "sjekk det bryr meg" på Senja i -95 (? - hvor gammel er man når man konfirmerer seg?). Med det hørte det til at man viste det hvite i øyet mens man sa det. At KG henger 10 år etter, og jeg må ty til rompe-smily for å utrykke meg, er ikke min skyld! Og alle som henger seg opp i dette burde da vittelig forstå det uten at jeg kommer med en lang forklaring! :roll:

Skrevet

Æsj....nå burde jeg kverulert, men der var jeg faktisk enig. *tusler slukøret ut*

Men, hey, I'll be back - i morgen!

Skrevet
Er du spydig også nå?

Nei, men bytte om på to skrivebord...og da må pc'n slås av. :ler:
Skrevet

Senja teller ikke Elanor...det er kun et sted for spesielt interesserte.

Skrevet

Yeeej - Cata har kastet inn håndkleet for kvelden!! Jeg vant - jeg vant! :klappe:

:klappe:

(natta cata)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...