sixx Skrevet 16. september 2005 #41 Skrevet 16. september 2005 *viser det hvite i øyet* Hvor i svarte har du øya dine.
sixx Skrevet 16. september 2005 #42 Skrevet 16. september 2005 Og hvorfor i himmelens navn heter denne smilyen flekke??? ← Når det gjelder deg...så er det vel fordi du flekker...ehh...flakker med blikket kanskje.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #43 Skrevet 16. september 2005 jaså Eleanor, du mener at jeg har pølsefingre?? Du ærlig talt, jeg er slank jeg asså - fy søren,... pølsefingre du liksom. Pølsefinger kan du være sjæl
Cata Skrevet 16. september 2005 #44 Skrevet 16. september 2005 Ærlig talt Mysan. Du skulle skamme deg, skulle du. Tenk å beskylde meg for å hekle grytekluter!!!!!! Jeg gjøøøøør ikke det nei, tenk. Jeg syr duker. Så der fikk du den. Snakk om bakvaskelse *furter ilskent*
Elanor Skrevet 16. september 2005 #45 Skrevet 16. september 2005 Jamen jeg ser jo ikke på dagsrevyen for tiden....jeg bygger hus (les: er her). ← Prioriteringene dine er ikke av denne verden. Du kan jommen meg gå inn på nettTV og spole deg frem til den aktuelle saken, hvis du vil. Gjør du det? Neida! Men å komme her med dårlig unnskyldninger, det gjør du uten å blunke!
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #47 Skrevet 16. september 2005 Ja kom igjen, skriv til dine pølsefingre skriker etter hvile! Sjekk det bryr meg! *viser det hvite i øyet* Og hvorfor i himmelens navn heter denne smilyen flekke??? ← Antar du mener det brune øyet???
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #48 Skrevet 16. september 2005 Ærlig talt Mysan. Du skulle skamme deg, skulle du. Tenk å beskylde meg for å hekle grytekluter!!!!!! Jeg gjøøøøør ikke det nei, tenk. Jeg syr duker. Så der fikk du den. Snakk om bakvaskelse *furter ilskent* ← Grytekluter - sytekluter
Elanor Skrevet 16. september 2005 #49 Skrevet 16. september 2005 Hvor i svarte har du øya dine. ← Mine øyne er overalt, der du minst skulle tro det! Jeg ser deg. Alltid. Uansett.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #50 Skrevet 16. september 2005 Wienerpølser er tynne da Mysan. ← Å så da - det var vondt ment, det er det som er saken!!
sixx Skrevet 16. september 2005 #51 Skrevet 16. september 2005 Prioriteringene dine er ikke av denne verden. Du kan jommen meg gå inn på nettTV og spole deg frem til den aktuelle saken, hvis du vil. Gjør du det? Neida! Men å komme her med dårlig unnskyldninger, det gjør du uten å blunke! ← Hah du lissom...det blir enda dummere hvis jeg skal sitte her og "høre" på nett-tv uten å ha høytalere på pc'n da. Også var det sikker tpå Tv2-nyhetene...og det er bare for heklende analfabeter uten kunnskap om sopp...så de ser/hører/"hører" jeg ikke på.
sixx Skrevet 16. september 2005 #52 Skrevet 16. september 2005 Å så da - det var vondt ment, det er det som er saken!! ←
Elanor Skrevet 16. september 2005 #53 Skrevet 16. september 2005 jaså Eleanor, du mener at jeg har pølsefingre?? Du ærlig talt, jeg er slank jeg asså - fy søren,... pølsefingre du liksom. Pølsefinger kan du være sjæl ← Javisst har jeg pølsefingre! Hva er det som er galt med det da? Hæ? Er dette et angrep på personer som har noen kilo for mye eller? Det bør du finne deg for god for, din overflatiske snobb!
sixx Skrevet 16. september 2005 #54 Skrevet 16. september 2005 Mine øyne er overalt, der du minst skulle tro det! Jeg ser deg. Alltid. Uansett. ← Følte plusselig jeg ikke burde tro noe om saken.
Elanor Skrevet 16. september 2005 #55 Skrevet 16. september 2005 Også var det sikker tpå Tv2-nyhetene...og det er bare for heklende analfabeter uten kunnskap om sopp...så de ser/hører/"hører" jeg ikke på. ← Du beskylder ikke meg for å se på TV2-nyhetene uten videre, altså. Det er bare FRP'ere som syns deres jounalistikk er brukbar, det vet vel alle!
Elanor Skrevet 16. september 2005 #56 Skrevet 16. september 2005 Følte plusselig jeg ikke burde tro noe om saken. ← Innrøm at du ble litt engstelig.
Cata Skrevet 16. september 2005 #57 Skrevet 16. september 2005 Pøh! Jeg syter ikke, hverken med eller uten kluter. Jeg furter - og det er mye mer vemmelig og ondskapsfullt.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #58 Skrevet 16. september 2005 Javisst har jeg pølsefingre! Hva er det som er galt med det da? Hæ? Er dette et angrep på personer som har noen kilo for mye eller? Det bør du finne deg for god for, din overflatiske snobb! ← Og siden du har pølsefingre så skal du liksom dytte dem over på meg også da? Hæ? Bare for å slippe og sitte der aleine med pølsefingrene dine - pateeeeetisk assa.... herreguuuuud Og hver gang noen sier noe så handler det om forakt for folk med litt mer kjøt på skjellettet enn andre... hallo? tror du ikke de tynne lider eller? det skrangler jo i dem når de går.. har du ike hørt det? herreguuuuuud assaaa...
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #59 Skrevet 16. september 2005 Pøh! Jeg syter ikke, hverken med eller uten kluter. Jeg furter - og det er mye mer vemmelig og ondskapsfullt. ← Furteguri ja, henne har jeg hørt om, visste ikke at det var deg!
Cata Skrevet 16. september 2005 #60 Skrevet 16. september 2005 Pølser og grytekluter.....er det noen som er sultne her, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå