sixx Skrevet 16. september 2005 #21 Skrevet 16. september 2005 Selv om du er en dreven klager har du selv sagt at klager ikke er tillatt! I rommet ved siden av, takk! Og still deg i kø, jeg var der først! ← Jamen atte...jeg etterlyste en dreven klager...jeg klager ikke...synes det er en uting. *opprettholder etterlysningen*
Elanor Skrevet 16. september 2005 #22 Skrevet 16. september 2005 Kan en dreven klager klage på at Elanor misbruker ordet 'gastronomisk'? ← Gastronomisk ikke tas til munnen for ofte!
sixx Skrevet 16. september 2005 #23 Skrevet 16. september 2005 Gastronomisk ikke tas til munnen for ofte! ← Betyr ordet det? Finnes det et ord for - aldri tas til munnen-?...utenom fluesopp mener jeg.
Fru Fomle Skrevet 16. september 2005 #24 Skrevet 16. september 2005 Jamen atte...jeg etterlyste en dreven klager...jeg klager ikke...synes det er en uting. *opprettholder etterlysningen* ← Ok da. Siden jeg allerde står i klagekøen så kan jeg vel levere inn klagen din også da. Masa... Men må advare deg, denne køen er jo lenger enn på polet en lørdags formiddag.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #25 Skrevet 16. september 2005 Ja, dette var altså ment for dem som IKKE løper og klager, men som tar kampen på direkten med den personen de misliker der og da. Men det er jo ingen av dere som har noe å utsette på noen av innleggene her jo - er det fordi klagerne og de som ikke tåler en trøkk ikke er her?
sixx Skrevet 16. september 2005 #26 Skrevet 16. september 2005 Ok da. Siden jeg allerde står i klagekøen så kan jeg vel levere inn klagen din også da. Ja, dette var altså ment for dem som IKKE løper og klager, men som tar kampen på direkten med den personen de misliker der og da. Hørt om delegering eller?
Elanor Skrevet 16. september 2005 #27 Skrevet 16. september 2005 Betyr ordet det? Finnes det et ord for - aldri tas til munnen-?...utenom fluesopp mener jeg. ← Neida, men det burde det Gatronomi betyr visst høyere kokekunst. Men et apropos: det er et krav om obligatorisk norskkurs for innvandrere til Norge. Burde det vært et obligatorisk soppkurs også?
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #28 Skrevet 16. september 2005 Fotsopp, fluesopp, fleinsopp...
sixx Skrevet 16. september 2005 #29 Skrevet 16. september 2005 Burde det vært et obligatorisk soppkurs også? ← Kun hvis en regjeringsnedsatt komite kommer til at det er et stort problem at innvandrere løper ut i skogen og spiser sopp så snart de kommer til landet.
Elanor Skrevet 16. september 2005 #30 Skrevet 16. september 2005 Jepp, det trengs bare et miniseminar på en halvtime
Elanor Skrevet 16. september 2005 #31 Skrevet 16. september 2005 Kun hvis en regjeringsnedsatt komite kommer til at det er et stort problem at innvandrere løper ut i skogen og spiser sopp så snart de kommer til landet. ← Men er det ikke det da? Han legen som ble intervjuet i dagsrevyen mente visst at det var et økende problem? Jeg prøver på ingen måte å fremprovosere meninger. Neida! Men dette er ikke tida for å vifte med ironiflagg! *gi meg selv et slag over fingrene*
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #32 Skrevet 16. september 2005 Du burde droppet det ironiflagget - hvordan kan du forvente å få skyllebøtter og annet moro hvis du vifter med ironiflagget? Advarsel!
sixx Skrevet 16. september 2005 #33 Skrevet 16. september 2005 Men er det ikke det da? Han legen som ble intervjuet i dagsrevyen mente visst at det var et økende problem?Jamen jeg ser jo ikke på dagsrevyen for tiden....jeg bygger hus (les: er her).
Elanor Skrevet 16. september 2005 #34 Skrevet 16. september 2005 Jeg nekter å ta til meg kritikken, Mysan! Jeg syns den er helt uberettiget og et angrep på min person! SKAM DEG!
sixx Skrevet 16. september 2005 #35 Skrevet 16. september 2005 Jeg nekter å ta til meg kritikken, Mysan! Jeg syns den er helt uberettiget og et angrep på min person! SKAM DEG! ← Helt enig...og enda verre blir den fordi den kommer fra trådstarter som ikke gidder å være tilstede å få denne tråden på rett spor igjen. Går hardt ut og lover oppgjør med sladder og hekleoppskrifter....her sitter vi med de kulerunde øya og venter det saftige oppgjøret med en skapheklende Odd Nelvik...men...neiiiiiiiiiiiiiida.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #36 Skrevet 16. september 2005 Jeg nekter å ta til meg kritikken, Mysan! Jeg syns den er helt uberettiget og et angrep på min person! SKAM DEG! ← Skamme seg kan du gjøre sjøl, din gamle støvel! Du trenger ikke ta til deg kritikken men den komme i bøtter og spann likkavæl! Hah!
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #37 Skrevet 16. september 2005 Helt enig...og enda verre blir den fordi den kommer fra trådstarter som ikke gidder å være tilstede å få denne tråden på rett spor igjen. Går hardt ut og lover oppgjør med sladder og hekleoppskrifter....her sitter vi med de kulerunde øya og venter det saftige oppgjøret med en skapheklende Odd Nelvik...men...neiiiiiiiiiiiiiida. ← Er jeg ikke tilstede nei? HæH? Er jeg ikke? Hva forventer du ? at jeg skal sitte her og ikke lese i en annen tråd i det hele tatt aldri mer never again? Er du helt.... (hm hva var det min sønn kalte meg på en sms tidligere i dag..? brødbåks).. ja, er du helt brøbåks eller? Jeg skal gi deg hekleoppskrifter... pføyy
sixx Skrevet 16. september 2005 #38 Skrevet 16. september 2005 at jeg skal sitte her og ikke lese i en annen tråd i det hele tatt aldri mer never again? Ja. Hilsen båksen
Elanor Skrevet 16. september 2005 #40 Skrevet 16. september 2005 Skamme seg kan du gjøre sjøl, din gamle støvel! Du trenger ikke ta til deg kritikken men den komme i bøtter og spann likkavæl! Hah! ← Ja kom igjen, skriv til dine pølsefingre skriker etter hvile! Sjekk det bryr meg! *viser det hvite i øyet* Og hvorfor i himmelens navn heter denne smilyen flekke???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå