Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #261 Skrevet 17. september 2005 KG er det mest absurde stedet jeg noen gang har vært. Er det ingen som klarer å være koherente her? En ting er at du klarer det umulige, å oppfatte meg som liberalist. Men jeg detter virkelig av stolen når du presterer å hevde at en liberalist vil mene at deres ideologiske grunnlag er en fantasiverden, mens en ikke-liberalist vil være ironisk når denne hevder det samme. Jeg mener, hallo? Hvor ble det av den kognitive kapasiteten? ← Etter å ha lest litt mer så skjønte jeg at du ikke var liberalist allikevel. At man kan mene at en ideologisk verden er en fantasiverden er for meg fullstendig forståelig. En ideologisk verden er nødt til å være en fantasiverden, uansett hvilket ståsted man har.
Gjest Homer Simpson Skrevet 17. september 2005 #262 Skrevet 17. september 2005 (endret) Det er da ikke bare kommunister som er drapsmaskiner. Hva med liberalister som ikke ønsker at syke skal få behandling? ← Jeg er bare ute etter å personforfølge Bønna. Slettet, Mie (mod) Endret 17. september 2005 av Mie
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #263 Skrevet 17. september 2005 Ideoligier er fine, men sjelden realistiske.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #264 Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg er bare ute etter å personforfølge Bønna. Sitat slettet, Mie (mod) ← Han virker da langt hyggeligere enn visse andre brukere her. Endret 17. september 2005 av Mie
Bønna Skrevet 17. september 2005 #265 Skrevet 17. september 2005 Det er da ikke bare kommunister som er drapsmaskiner. Hva med liberalister som ikke ønsker at syke skal få behandling? ← Ja, ikke sant. Liberalismen legitimerer jo regimer som det til Pol Pot. Da dreper man jo bare i selvforsvar.
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #266 Skrevet 17. september 2005 Slettet, Mie (mod) ← Mie! har du slettet i denne tråden som faktisk er for oss som tåler at folk snakker hardt til oss?? Her har vi samlet oss vi som ikke løper gråtende til mamma fordi om noen kanskje ikke synes vi er kule eller liker oss, eller kaller oss idioter eller hva som helst... jeg ga jo streng beskjed i første innlegg at de som ikke tåler sånt ikke får lov og delta. Ergo er vi bare steinharde individer alle vi som er her,.... og så kommer du og modererer allikevel??
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2005 #267 Skrevet 17. september 2005 Mie! har du slettet i denne tråden som faktisk er for oss som tåler at folk snakker hardt til oss?? Her har vi samlet oss vi som ikke løper gråtende til mamma fordi om noen kanskje ikke synes vi er kule eller liker oss, eller kaller oss idioter eller hva som helst... jeg ga jo streng beskjed i første innlegg at de som ikke tåler sånt ikke får lov og delta. Ergo er vi bare steinharde individer alle vi som er her,.... og så kommer du og modererer allikevel?? ← KGs regler gjelder også i denne tråden. Personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Mie (mod)
Bønna Skrevet 17. september 2005 #268 Skrevet 17. september 2005 Mie! har du slettet i denne tråden som faktisk er for oss som tåler at folk snakker hardt til oss?? ← Ja, ikke sant. Jeg skulle likt å se Homer forklare hvorledes mine meninger er onde.
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #269 Skrevet 17. september 2005 Da bortfalt vitsen med hele tråden. Takk for praten folkens
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #270 Skrevet 17. september 2005 (endret) Da bortfalt vitsen med hele tråden. Takk for praten folkens ← Ikke gå da. Vi kan ha det moro uten personangrep. Endret 17. september 2005 av Fighter
Gjest Homer Simpson Skrevet 17. september 2005 #271 Skrevet 17. september 2005 (endret) Han virker da langt hyggeligere enn visse andre brukere her. ← Ja, særlig på PM. Hehe, har du ikke advarsler fra før, Bønna? Tenke på om jeg skal sladre..hihihi. Endret 17. september 2005 av Homer Simpson
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #273 Skrevet 17. september 2005 Ja, særlig på PM. Hehe, har du ikke advarsler fra før, Bønna? Tenke på om jeg skal sladre..hihihi. ← Hvis han har sendt det dritt på pm så er det vel bedre at du tar det opp med moderator enn å kalle han ond ute på forumet? Hvordan definerer du det å være ond forresten?
Bønna Skrevet 17. september 2005 #274 Skrevet 17. september 2005 Ja, særlig på PM. Hehe, har du ikke advarsler fra før, Bønna? Tenke på om jeg skal sladre..hihihi. ← Men å forklare hva som er så ondt ved meg, se det klarer mannen ikke.
Gjest Homer Simpson Skrevet 17. september 2005 #275 Skrevet 17. september 2005 PM-en kom etter at jeg slang dritt. Jeg synes han heller kan si det her, enn å skjule regelbrudd for moderatorne.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #276 Skrevet 17. september 2005 Homer jeg har laget en tråd om temaet ondskap. Kan du ikke gå inn der og skrive hva du mener om det?
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #277 Skrevet 17. september 2005 PM-en kom etter at jeg slang dritt. Jeg synes han heller kan si det her, enn å skjule regelbrudd for moderatorne. ← Så du kan slenge dritt til han, men ikke han til deg?
Gjest Homer Simpson Skrevet 17. september 2005 #278 Skrevet 17. september 2005 (endret) Men å forklare hva som er så ondt ved meg, se det klarer mannen ikke. ← Du må lære deg å lese fortere enn moderatorene sletter. Jeg sa at jeg ønsker deg alt ondt, noe jeg politisk korrekt og i henhold til regler trekker tilbake. Endret 17. september 2005 av Homer Simpson
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #279 Skrevet 17. september 2005 Spør du meg så er det ondskap å ønske andre vondt.
Gjest Homer Simpson Skrevet 17. september 2005 #280 Skrevet 17. september 2005 Så du kan slenge dritt til han, men ikke han til deg? ← Jo, men han kan ta det her ute i stedet. Feigt å gjemme seg for moderatorene og framstå som en engel her. Hvor du gikk helt fem på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå