Gå til innhold

Meninger om mangt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei,men jeg har ikke vært inne på politikk og andre debatter jeg har ansett som kjedelige. Hadde en lang tirade for noen måneder siden med bl.a. Frysepulver, og da fikk jeg litt nok av seriøse ting for en stund, i det siste har jeg bare holdt meg i tråder som er morsomme

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han svarte deg på hva jeg mener?...Milde himmel for "galskap" :ler:

Neinei, han svarte på hvem du hadde igga og hvorfor

Skrevet
Neinei, han svarte på hvem du hadde igga og hvorfor

Ehh....og du mener han kan gi deg svar på hvorfor?...Skjerp deg da. :ler:
Skrevet
Nei,men jeg har ikke vært inne på politikk og andre debatter jeg har ansett som kjedelige.
;) Oki....det er en grunn til at det er mange av oss som reagerer skjønner du...har skjedd mye her de siste ukene.
Skrevet
Ehh....og du mener han kan gi deg svar på hvorfor?...Skjerp deg da. :ler:

Begrunnelsen var at du sier han er kunnskapsløs. Ikke noe mer enn det

Skrevet
Ja? Og du mener han kan gi deg svar på hva jeg mener med det?

Det har han ikke sagt noe om - han sier igrunnen bare det han sier til deg også; i stedetfor å argumentere for hvorfor du synes han er kunnskapsløs så setter du på lattersmilies... kaller ham kunnskapsløs og forlater diskusjonen.

Men som sagt; jeg har ikke vært inne på en politisk tråd på hundre år, så jeg aner ikke hvem som har sagt hva

Skrevet
Det har han ikke sagt noe om - han sier igrunnen bare det han sier til deg også; i stedetfor å argumentere for hvorfor du synes han er kunnskapsløs så setter du på lattersmilies... kaller ham kunnskapsløs og forlater diskusjonen.

Men som sagt; jeg har ikke vært inne på en politisk tråd på hundre år, så jeg aner ikke hvem som har sagt hva

Hva han sier til meg aner jeg ikke...for jeg ser ikke hva han skriver. Utover det synes jeg ikke det er noen vits i å trekke det lenger her...foruten at han er like lite etterrettelig i det han forteller deg som ellers.

Dette utvikler seg til en persondebatt...startet av guttungen selv....så den trenger kanskje ikke utarte mer? :)

Skrevet
En ideologisk verden er nødt til å være en fantasiverden, uansett hvilket ståsted man har.

Nå siktet jeg mer til grunnlaget for ideologien. Altså hvilke referanserammer man legger til grunn for ideologien. Slike ting som: Fri vilje. Like muligheter. Og så den gode gamle Margareth ”There is no such thing as society. There are only individuals.” Thatcher etc.

Skrevet

Trodde det skulle være litt mer trøkk her, jeg. Leken og steken, vet dere...!

Skrevet
:ler:

Teppefall  :klappe:

Nå sier riktig nok Sixx at det var jeg som startet en persondebatt, men som vi alle kan se var det vitterlig hun som startet en debatt om undertegnede, og som hun naturlig nok endte opp med å bli en del av.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Apropos persondebatt. Sixx mener Bønna ødela politikkforumet, men det var Frysepulver som fikk Mysan til å forsvinne derfra...

Skrevet
Apropos persondebatt. Sixx mener Bønna ødela politikkforumet, men det var Frysepulver som fikk Mysan til å forsvinne derfra...

Fighter: Kan du være så snill å slutte å si hva jeg mener...jeg klarer utmerket godt å snakke for meg selv.

Gjest Homer Simpson
Skrevet

Jeg skulle ønske at folk sa hva jeg mente. Jeg lurer fælt på det selv ;).

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg skulle ønske at folk sa hva jeg mente. Jeg lurer fælt på det selv ;).

Du tror du kjenner alle menn, du. :ler:

Gjest Homer Simpson
Skrevet
Du tror du kjenner alle menn, du.  :ler:

Jeg er homer sexual, så det er vel ikke så rart :sjarmor:

Gjest Mathem ii
Skrevet

Jeg vil bare si at jeg ikke er så politisk korrekt at jeg tenner på snille, men feite norske sjenerte menn. Sorry! Det hjelper ikke at dere har et godt hjerte om dere ikke har sexappeal og selvtillit å "storme meg med"!

Forøvrig innlater jeg meg ikke med utenlandske menn, det er bare helt uaktuellt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...