Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #221 Skrevet 16. september 2005 Du skal nok bli en skikkelig tøffing Fighter! og så kan du ta den videre herfra og ut i virkeligheten og få banket litt vett og forstand inn i hodene på trygdekontoret eller sosialkontoret eller hvor nå saken henger ...
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #222 Skrevet 16. september 2005 Vel, jeg vil ikke akkurat si at liberalistenes ideologiske fantasiverden er en god referanseramme for fakta. ← Så fint at du erkjenner det Bønna, det er første skrittet på veien vet du..
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #223 Skrevet 16. september 2005 Du skal nok bli en skikkelig tøffing Fighter! og så kan du ta den videre herfra og ut i virkeligheten og få banket litt vett og forstand inn i hodene på trygdekontoret eller sosialkontoret eller hvor nå saken henger ... ← Jeg prøver så godt jeg kan. På å være tøff.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #224 Skrevet 16. september 2005 Vel, jeg vil ikke akkurat si at liberalistenes ideologiske fantasiverden er en god referanseramme for fakta. ← "liberalistenes ideologiske fantasiverden" Jeg må si meg enig med Donnie i en annen forbindelse og si at dette uttrykket er helt suverent!
Elanor Skrevet 16. september 2005 #225 Skrevet 16. september 2005 "liberalistenes ideologiske fantasiverden" Jeg må si meg enig med Donnie i en annen forbindelse og si at dette uttrykket er helt suverent! ← Som sosialist vil jeg også bringe på banen utrykket "sosialistenes ideologiske fantasiverden". Ja, jeg har selvironi.
Bønna Skrevet 16. september 2005 #226 Skrevet 16. september 2005 Trygdene i Norge sitter løst....for løst, men det finnes selvfølgelig unntak. At mange mener det har ikke noe med deg personlig å gjøre.....du må jo bli helt utslitt hvis du skal ta sånt personlig. ← Hvorfor skal hun ikke ta det personlig? Et angrep på trygdene er et angrep på alle de som trenger det. At hun ikke trenger å ta seg nær av slike som deg, Frysepulver og Valhalla er en annen sak. Men det er bare dårskap å ignorere den politiske trusselen mot hennes interesser dere er en av del av. Visse meninger er det legitimt å forsvare seg mot med vold.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #227 Skrevet 16. september 2005 Hehe, selvironi er en bra ting. jeg er også sosialist, og har ingen problemer med å ta ironien i denne... hehehe ideologisk fantasiverden ja... en hver ideologisk verden ville vel nødvendigvis være en fantasi. mysan! Nå logger du av og kommer deg til sengs! MASJ!!
Bønna Skrevet 16. september 2005 #228 Skrevet 16. september 2005 Som sosialist vil jeg også bringe på banen utrykket "sosialistenes ideologiske fantasiverden". Ja, jeg har selvironi. ← Så har da sosialister heller aldri skjønt verdien av å gå rett i strupen på høyresidens ideologi.
sixx Skrevet 16. september 2005 #229 Skrevet 16. september 2005 Herregud Milah...hvorfor fikk du inn det tullet der hit da.
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #230 Skrevet 16. september 2005 For å ha noe å le av.. Og for å provosere..
Bønna Skrevet 16. september 2005 #232 Skrevet 16. september 2005 Så fint at du erkjenner det Bønna, det er første skrittet på veien vet du.. ← Nå tror jeg ikke du helt skjønner hva du svarer på.
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #233 Skrevet 16. september 2005 Nå tror jeg ikke du helt skjønner hva du svarer på. ← Du gjør ikke det nei..
sixx Skrevet 16. september 2005 #234 Skrevet 16. september 2005 Men nå ser jeg dette blir noen hakk for dumt...natta.
Elanor Skrevet 16. september 2005 #235 Skrevet 16. september 2005 Så har da sosialister heller aldri skjønt verdien av å gå rett i strupen på høyresidens ideologi. ← Nei, jeg har gitt opp det der, for det skal så mye til. Så mye til at mottaker ikke er mottakelig for det jeg har og så, og mine motforestillinger blir oppfattet som et angrep. Liberalsimen kommer med enkle løsninger. Å forklare et det ikke alltid er så enkelt alltid, er vanskelig. Jeg tror problemet med liberalismen først og fremst, er at folket som gir oppsluttning om den, ikke har giddet/tatt seg bryet/forstått hva det faktisk er. "Lavere bensinpriser? Jo det hørtes fint ut."
Bønna Skrevet 16. september 2005 #236 Skrevet 16. september 2005 Men akk så kunnskapsløs. ← Når ble det kunnskapsløst å skite på liberalistenes ideologiske fantasiverden? Kunnskapløshet er tvert i mot å bruke liberalistisk eventyrfortelling som sannhetsvitne.
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #237 Skrevet 16. september 2005 OK, da legger jeg også inn årene for kvelden! Nattinatt!
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #238 Skrevet 16. september 2005 KOm på noe positivt Bønna, denne gangen kan du i hvertfall ikke bli flyttet til snikk-snakk!
Bønna Skrevet 17. september 2005 #239 Skrevet 17. september 2005 Jeg tror problemet med liberalismen først og fremst, er at folket som gir oppsluttning om den, ikke har giddet/tatt seg bryet/forstått hva det faktisk er.← Problemet er først og fremst at sosialister ikke utfordrer liberalismen intellektuelt. Sosialistene, selv når de var på høyden intellektuelt sett, brydde seg aldri om hva liberalistene holdt på med. Liberalistene derimot, har siden tidenes morgen ført en aktiv kampanje mot sosialismens ideologiske grunnlag. Med ganske god uttelling, om jeg skal si det selv. ”Barn og unge først? Jo, det høres fint ut, det også.”
Elanor Skrevet 17. september 2005 #240 Skrevet 17. september 2005 Problemet er først og fremst at sosialister ikke utfordrer liberalismen intellektuelt. Sosialistene, selv når de var på høyden intellektuelt sett, brydde seg aldri om hva liberalistene holdt på med. Liberalistene derimot, har siden tidenes morgen ført en aktiv kampanje mot sosialismens ideologiske grunnlag. Med ganske god uttelling, om jeg skal si det selv. ”Barn og unge først? Jo, det høres fint ut, det også.” ← Det er jeg faktisk enig i. Jeg tror at sosialistene har undervudertert liberalistene på mange måter, og har tydd til latterliggjøring av mangel på bedre alternativer, noe som igjen har fulgt til medfølelse hos sympatisørene for det ledende liberalistiske partiet. Men jeg tror virkelig ikke noe på at 1 av 5 nordmenn, som valgresultatet viser, har en genuin tro på liberalismen egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå