Gå til innhold

Meninger om mangt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvis jeg ikke får uføretrygd så vil jeg ikke klare å kjøpe hverken mat eller medisiner.

Fighter: Etter hva jeg har forstått...så er ikke saken din avgjort ennå. Hvis du fortsetter å fokusere negativt på alt som kanskje kan gå galt...da blir du tilslutt gal...eller iallefall sykere og mer misfornøyd.

Vi har et system i Norge som gjør at alle skal ha tilgang på livsviktige medisiner og mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i allverden måtte Valhalla slette seg.. Det er jo i slike tråder vi trenger slike som han... Hvor er Bønna og Mito24.. Æsj..

Gjest Bellatrix
Skrevet
Fighter: Etter hva jeg har forstått...så er ikke saken din avgjort ennå.  Hvis du fortsetter å fokusere negativt på alt som kanskje kan gå galt...da blir du tilslutt gal...eller iallefall sykere og mer misfornøyd.

Vi har et system i Norge som gjør at alle skal ha tilgang på livsviktige medisiner og mat.

Ja, da. Jeg blir bare så provosert over at folk sier at det er for lett å få trygd. Jeg har gått i et halvt år uten å få vite noen ting og må låne penger av foreldrene mine for i det hele tatt ha tak over hodet.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hvorfor i allverden måtte Valhalla slette seg.. Det er jo i slike tråder vi trenger slike som han... Hvor er Bønna og Mito24.. Æsj..

nå er jeg på grens til å bli moderert, men jeg klarer meg fint uten Valhalla!

Skrevet
nå er jeg på grens til å bli moderert, men jeg klarer meg fint uten Valhalla!

Oj.. Hva er det jeg ser.. Aner jeg et lite personangrep???

Gratulerer! :klappe:

Skrevet
Ja, da. Jeg blir bare så provosert over at folk sier at det er for lett å få trygd. Jeg har gått i et halvt år uten å få vite noen ting og må låne penger av foreldrene mine for i det hele tatt ha tak over hodet.

Men Fighter...du sier jo selv at ditt tilfelle er spesielt...og da tar det nødvendigvis lenger tid.

Trygdene i Norge sitter løst....for løst, men det finnes selvfølgelig unntak. At mange mener det har ikke noe med deg personlig å gjøre.....du må jo bli helt utslitt hvis du skal ta sånt personlig.

Skrevet
Endelig!

Hehe...han er jo bare kjedelig da...har så mange faktafeil at det blir dumt. :ler:
Skrevet

Vi har ikke gitt oss - vi skal bare sove på det.

I morgen starter det på ordentlig. Dette var bare en prøve!

Natta folkens!

Skrevet

Ja, men derfor desto mer å ta han for..

Har sendt han en PM..

Skrevet

Mitt inntrykk er at det handler om hvem som skriker høyest. Jeg hadde akutt pengemangel for et par år siden og fikk et lite inblikk i sosialtrygd-systemet. Jeg fikk følelsen av at de hele tiden var på bakhæla og tok sakene det hastet mest med. Systemet som skal beskytte oss er såpass på hæla at de ikke kan gå inn før det virkelig er kirse. Det betyr at min søknad ikke blir behandlet før jeg gir sosialkontoret beskjed om at jeg ikke har spist på en uke.

Det var min erfaring.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men Fighter...du sier jo selv at ditt tilfelle er spesielt...og da tar det nødvendigvis lenger tid.

Trygdene i Norge sitter løst....for løst, men det finnes selvfølgelig unntak.  At mange mener det har ikke noe med deg personlig å gjøre.....du må jo bli helt utslitt hvis du skal ta sånt personlig.

Jeg vet at mitt tilfelle er spesielt, og at det tar tid. Men jeg skal love deg at det er ikke spesielt trivelig å gå syk, uten mulighet for en liten pinglejobb engang og samtidig får høre folk som har vært i systemet og må mange runder før de får hjelp.

Skrevet

*Vil ikke for alt i verden diskutere folks enkeltsaker her*

Skrevet
Jeg vet at mitt tilfelle er spesielt, og at det tar tid. Men jeg skal love deg at det er ikke spesielt trivelig å gå syk, uten mulighet for en liten pinglejobb engang og samtidig  får høre folk som har vært i systemet og må mange runder før de får hjelp.

Ingen mener da at det er noe trivelig Fighter.
Gjest Bellatrix
Skrevet
*Vil ikke for alt i verden diskutere folks enkeltsaker her*

Nei, jeg tror vi lar det være.

Skrevet
Kanskje jeg får min første advarsel? Er jeg tøff nok da eller? :sjarmor:

Da begynner du virkelig å bli skummel ja..

Skrevet
Hehe...han er jo bare kjedelig da...har så mange faktafeil at det blir dumt. :ler:

Vel, jeg vil ikke akkurat si at liberalistenes ideologiske fantasiverden er en god referanseramme for fakta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...